15 πανέξυπνοι τρόποι για να είστε σε φόρμα χωρίς κανένα κόπο

Εμείς έχουμε ετοιμάσει κάποιες συμβουλές για σας που δεν περνάτε όλη τη νύχτα στο γυμναστήριο ή δεν μετράτε τις θερμίδες σας κάθε μεσημέρι με ένα κομπιουτεράκι. Αυτές οι συμβουλές είναι κάτι άλλο  από αυτό που περιμένετε: είναι φαινομενικά ασήμαντα πράγματα που μπορείτε να κάνετε και δουλεύουν πραγματικά αν θέλετε να χάσετε βάρος!

Περιμένετε 10 λεπτά

photo credit: depositphotos

Η έρευνα δείχνει ότι η επιθυμία να φάμε κάτι διαρκεί κατά μέσο όρο 10 λεπτά, και στη συνέχεια απομακρύνεται. Από τη στιγμή που θέλετε να φάτε κάτι, αρχίστε να μετράτε δέκα λεπτά. Κάντε κάτι όσο θα διαρκούν αυτά τα δέκα λεπτά, προκειμένου να σας αποσπάσει την προσοχή.

Το να κάθεστε για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι επιβλαβές

Είναι σε όλους μας γνωστό ότι η καθιστική ζωή επιβραδύνει το μεταβολισμό μας. Αλλά ακόμη και μια γρήγορη βόλτα μέχρι σε ένα άλλο όροφο του γραφείου ή ακόμη και αν βγείτε έξω μια μικρή βόλτα για να πάρετε καφέ κάθε λίγες ώρες μπορεί να διορθώσει αυτό το πρόβλημα. Το πιο καλό είναι να μπορείτε να περνάτε τουλάχιστον δύο ώρες της ημέρας όρθιοι. Όταν κάθεστε καίτε 100 θερμίδες την ώρα, όταν στέκονται όρθιοι, γίνονται 140. Υπενθυμίστε στον εαυτό σας αυτό το απλό γεγονός, λίγο πιο συχνά.

Δείτε ακόμη: Χάστε κιλά, εξολοθρεύστε το καρκίνο, βελτιώστε την πνευματική σας υγεία με την πιο αποτελεσματική δίαιτα!

Πιείτε νερό

photo credit:pixabay

Είναι όλα τόσο απλά. Ο οργανισμός μας συχνά μπερδεύει την πείνα με τη δίψα. Έτσι, την επόμενη φορά που θα αισθανθείτε πεινασμένοι, προσπαθήστε απλά να πιείτε λίγο νερό ή κρύο τσάι. Εάν η πείνα σας δεν έχει περάσει σε περίπου 10-20 λεπτά, τότε ήρθε η ώρα να φάτε κάτι.

Αφήστε τα αεριούχα ποτά σε άλλους

Δεν υπάρχει κανένα σημείο που να γράφει μια μακρά εξήγηση σχετικά με το γιατί τα αεριούχα ποτά δεν είναι καλά για εμάς. Το μόνο που πραγματικά χρειάζεται να γνωρίζετε είναι ότι μπορούν να καταστρέψουν κάθε πρόοδο που έχετε κάνει ώστε να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας. Μόνο ένα λίτρο κόκα κόλα περιέχει όχι λιγότερο από 90 g ζάχαρη!Οπότε δεν αξίζει τον κόπο – πιείτε τσάι αντ ‘αυτού.

Εάν δεν μπορείτε να πάτε να κάνετε γυμναστική έξω το χειμώνα, μια άλλη εναλλακτική λύση είναι να πάτε για μπόουλινγκ.

Μην κάθεστε και τρώτε σνακ

photo credit: sonypictures

Από τη στιγμή που θα αποφασίσετε να φάτε μια μπουκιά, μην το κάνετε στο δρόμο ή πολύ βιαστικά. Κάντε το στο τραπέζι, βάζοντας μια κανονική μερίδα φαγητού, καθίστε, και στη συνέχεια … απολαύστε, την κάθε μπουκιά από το φαγητό σας.

Δείτε ακόμη: Πόσα κιλά θα πάρετε σε ένα χρόνο αν πίνετε ένα κουτάκι αναψυκτικό τη μέρα

Η πρωτεΐνη είναι φίλος σας

Είναι γνωστό ότι η πρωτεΐνη σας κάνει να νιώθετε γεμάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Έτσι, αν τρώτε περισσότερα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και λιγότερο λίπος για πρωινό και μεσημεριανό γεύμα, δεν θα καταλήξετε να υπερκαταναλώνετε περιττή τροφή την ώρα του δείπνου.

Αν θέλετε να ασκηθείτε, κάντε cardio

photo credit: depositphotos

Το Cardio είναι ό, τι χρειάζεστε, αν σκοπεύετε να ασκηθείτε στο γυμναστήριο. Αυτή η μορφή άσκησης είναι η πιο αποτελεσματική όταν πρόκειται για την καύση του λίπους, επειδή ενεργοποιεί το μεγαλύτερο αριθμό των μυών. Αρχίστε cardio και θα μας θυμηθείτε!

Χρησιμοποιήστε  μικρότερο πιάτο

photo credit: bariatriccookery

Έχει αποδειχθεί ότι τρώμε 22% λιγότερο φαγητό αν χρησιμοποιήσουμε ένα πιάτο που είναι 5 εκατοστά μικρότερο σε διάμετρο. Αυτό συμβαίνει γιατί το φαγητό σε αυτό εξαφανίζεται πιο γρήγορα.

Μην χρησιμοποιείτε ασανσέρ

Μια καλή εναλλακτική λύση για όσους δεν τους αρέσει το τρέξιμο είναι να πάνε από τις σκάλες αντί να παίρνουν ασανσέρ. Πηγαίντε πάνω-κάτω σε μια σκάλα για περίπου 15 λεπτά και έτσι μπορείτε χάσετε μέχρι και 150 θερμίδες. Εάν το κάνετε αυτό καθημερινά, θα κάψετε 1.050 θερμίδες την εβδομάδα.

Αποφύγετε το αλκοόλ

photo credit: depositphotos

Εκτός από το γεγονός ότι το αλκοόλ διεγείρει την όρεξη σας, είναι επίσης γεμάτο με θερμίδες. Ένα ποτήρι κρασί περιέχει 85 θερμίδες, ενώ μια μπύρα έχει 150-200 θερμίδες. Η χειρότερη επιλογή από την άποψη αυτή είναι τα «κρεμώδεις» κοκτέιλ: το Baileys είναι ισοδύναμο με ένα επιδόρπιο 100-327 θερμίδων. Έτσι, εάν θέλετε να χάσετε βάρος, καταναλώστε μη αλκοολούχα ποτά.

Δείτε ακόμη: Δοκιμάστε τις ασκήσεις Kegel και τονώστε τη σεξουαλική σας ικανοποίηση!

Γιατί να αρνηθείτε μια πίτσα;

 Μερικά κομμάτια χορτοφαγικής πίτσας σε λεπτή βάση προκαλούν λιγότερο κακό από ό, τι ένα κομμάτι με πεπερόνι ή άλλα βαριά υλικά.

Ποπ κορν στο σινεμά

photo credit: depositphotos

Αν θέλετε να χάσετε κιλά, μην παίρνετε ποπ κορν καραμελωμένα ή πολύ αλατισμένα. Μπορείτε να ετοιμάσετε τα δικά σας υγιεινά ποπ κορν και τα πάρετε μαζί σας, χωρίς να χρειαστεί να πάρετε έξτρα θερμίδες.

Πηγαίνετε για μπόουλινγκ με την οικογένεια

Εάν δεν μπορείτε να πάτε να κάνετε γυμναστική έξω το χειμώνα, μια άλλη εναλλακτική λύση είναι να πάτε για μπόουλινγκ. Δύο ώρες αυτού του παιχνιδιού χωρίς βιασύνες, μπορεί να σας απαλλάξει από 500 θερμίδες.

Χορέψτε μέχρι το πρωί

photo credit: depositphotos

Αν είστε σε ένα πάρτι, χορέψτε μέχρι το πρωί, αντί να στέκεστε και να κοιτάτε τους άλλους. Μόλις δύο ώρες χορού μπορεί να σας βοηθήσουν να κάψετε 650 θερμίδες,και το καλύτερο είναι οτι ο χορός κάνει θαύματα με τα οπίσθια σας. Και μην ξεχνάτε να καταναλώνετε άφθονο νερό – περίπου 200-300 ml για κάθε 20 λεπτά χορού.

Μοιράστε τις δουλειές του σπιτιού

Αισθάνεστε την ανάγκη να αρχίσετε να κάνετε δουλειές στο σπίτι σας ,καθώς η βρώμα έχει αρχίσει και συσσωρεύεται; Μη βιαστείτε . Μοιράστε τις δουλειές και κάντε τες σε διαφορετικές ημέρες – σήμερα, καθαρίστε το σαλόνι, αύριο τη κουζίνα, την μεθεπόμενη καθαρίστε το μπάνιο. Πιθανόν να έχετε ακούσει ότι μόλις 45 λεπτά άσκησης μπορούν να έχουν θετική επίδραση στο σώμα σας. Λοιπόν, η ίδια αρχή ισχύει και εδώ. Θα κάψετε πολύ περισσότερες θερμίδες, αν καθαρίζετε το σπίτι σας για 30 λεπτά την ημέρα για αρκετές ημέρες.

 

Πηγή: brightside.me

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.