Καθημερινές συνήθειες που παχαίνουν; 4 πράγματα που δεν ξέρατε ότι ανοίγουν την όρεξη

 
Δίνετε προσοχή στην διατροφή σας, τρώτε αρκετά, ισορροπημένα γεύματα, αλλά και πάλι πιάνετε τον εαυτό σας…
να πεινάει χωρίς εμφανή λόγο; Είναι χρήσιμο να ξέρετε ότι υπάρχουν απρόσμενα πράγματα που μπορούν να σας ανοίξουν την όρεξη. Μάθετε ποια είναι, ώστε να τα περιορίσετε στην καθημερινότητά σας, και να μπορείτε να μείνετε πιστή στο πρόγραμμά σας.
 
Air Condition:
Σίγουρα έχετε παρατηρήσει ότι, τον Χειμώνα, έχετε την τάση να τρώτε περισσότερο και, είναι πολύ πιθανόν, όσο αυτός διαρκεί, να βάλετε μερικά κιλάκια. Αν, τις ζεστές μέρες χρησιμοποιείτε το air condition για να δροσιστείτε, μπορεί να επηρεάσετε την όρεξή σας με τον ίδιο τρόπο. Όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές, έχουμε την τάση να τρώμε περισσότερο επειδή το σώμα μας προσπαθεί να διατηρήσει την θερμοκρασία του σταθερή. Αντί, λοιπόν, με το παραμικρό να ανάβετε air condition ανοίξτε ένα παράθυρο, προκειμένου να δροσιστείτε. Θα κάνετε οικονομία στο ρεύμα, και θα διατηρήσετε την σιλουέτα σας άψογη.
 
Φάρμακα:
Αν ακολουθείτε φαρμακευτική αγωγή, είναι καλό να ξέρετε ότι, κάποια φάρμακα, ειδικά αντικαταθλιπτικά, μπορούν να σας ανοίξουν την όρεξη. Ο κάθε οργανισμός, φυσικά,
αντιδράει διαφορετικά στην φαρμακευτική αγωγή αλλά, σε γενικές γραμμές, υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις που έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο. Επειδή, φυσικά, ο γιατρός σας έχει λόγο που σας έχει συνταγογραφήσει την αγωγή σας, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να τον συμβουλευτείτε σχετικά με όλες τις παρενέργειες, ώστε να ξέρετε ακριβώς τι θα αντιμετωπίσετε από πριν.
 
Συμπληρώματα διατροφής:
 Όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα συνταγογραφούμενα φάρμακα, έτσι και κάποια συμπληρώματα διατροφής μπορεί, σε κάποιες περιπτώσεις, να σας ανοίξουν την όρεξη. Αν ξεκινήσατε να χρησιμοποιείτε κάποιο είναι καλό να έχετε το νου σας και να παρατηρείτε τα επίπεδα της όρεξής σας, τον πρώτο καιρό, ώστε να ξέρετε αν αυτή επηρεάζεται ή όχι.
 
 
Αλλαγή της fitness ρουτίνας σας:
Είναι καλό, εφόσον γυμνάζεστε, να αλλάζετε τα είδη της άσκησής σας, κατά καιρούς, ώστε να μην βαριέστε. Ταυτόχρονα, όμως, οι διαφορετικές μορφές άσκησης μπορούν και να σας ανοίξουν την όρεξη. Αυτό συμβαίνει επειδή το σώμα σας προσπαθεί να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Αν, λοιπόν, ξεκινάτε μία νέα μορφή άσκησης, μπορεί να είναι χρήσιμο να κρατάτε ένα ημερολόγιο των καθημερινών γευμάτων σας ώστε να ξέρετε ποιες είναι οι τροφές που καταναλώνετε και σε ποιες ποσότητες,

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.


Close