7 πράγματα που αλλάζουν με φυσικό τρόπο τον εγκέφαλο σας

Έχετε ονειρευτεί ποτέ να γίνετε μια σούπερ οντότητα: πιο υγιεινή, πιο θετική, πιο έξυπνη; Τώρα εδώ είναι τα καλά νέα. Παρακάτω θα δείτε μερικές συμβουλές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αναβαθμίσετε κυριολεκτικά τον εγκέφαλό σας σε ένα νέο επίπεδο. Και είναι τόσο απλό, όσο δεν φανταζόσαστε!

1. Σταματήστε την γκρίνια.

© RyanMcGuire

Όταν κάνετε την γκρίνια συνήθεια, ο εγκέφαλός σας προκαλεί πολλαπλές αλλαγές καθ ‘όλη τη διάρκεια της, που δημιουργούν μια αρνητική μεροληψία και μπορεί ακόμη και να καταλήξουν στην κατάθλιψη. Αντί να διαμαρτύρεστε για το πόσο σκληρή είναι η ζωή, μπορεί να θέλετε να βγείτε στον ήλιο, να κάνετε μια βόλτα και να διαλογιστείτε. Ψυχολόγοι στο Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας πραγματοποίησαν ένα πείραμα και διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που ασχολούνται καθημερινά με 20 λεπτά θετικής σκέψης καταδεικνύουν μεγαλύτερη προσοχή καθώς και μειωμένα συμπτώματα ασθένειας.

Δείτε ακόμη: 12 ψυχολογικά κόλπα που όλοι θα ήταν καλό να γνωρίζουμε!!

2. Να είστε ευγνώμονες για αυτό που έχετε.

© pixabay

Βρείτε τουλάχιστον 3 πράγματα μέχρι το τέλος της ημέρας που σας ευχαριστούν. Το περιοδικό Psychiatry and Neuroscience αναφέρει ότι μια τέτοια άσκηση θα ενισχύσει τα επίπεδα σεροτονίνης στον εγκέφαλό σας. Η σεροτονίνη είναι απαραίτητη για την σωστή λειτουργία του προμετωπιαίου φλοιού σας, η οποία διέπει τον αυτοανακλασμό και τη συναισθηματική ισορροπία, βοηθώντας σας έτσι να ξεπεράσετε τα προηγούμενα σχέδια πανικού. Σκεφτείτε τις θετικές καθημερινές δραστηριότητες λεπτομερώς. Μπορείτε ακόμη και να τις γράψετε.

Δείτε ακόμη: 15 σημάδια που δείχνουν οτι μπορεί κάποιος να έχει όγκο στον εγκέφαλο.

3. Οροθετήστε τα αρνητικά συναισθήματα.

© pixabay

Ίσως θελήσετε να γράψετε τα αρνητικά σας συναισθήματα. Μην ντρέπεστε! Πήγαινε και καταγράψτε τα στο χαρτί. Οι επιστήμονες λένε ότι η γλωσσική επεξεργασία των συναισθημάτων μειώνει τη δραστηριότητα των αμύγδαλων, το κέντρο φόβου στον εγκέφαλό σας, μειώνοντας έτσι το επίπεδο του στρες. Πιο ήρεμα αμύγδαλα σημαίνουν μεγαλύτερη ευτυχία.

4. Να είστε γύρω από τους ανθρώπους.

© AJ Wilson

Μια μελέτη το 2010 στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν διαπίστωσε ότι η συνάντηση με φίλους ή απλώς η συνύπαρξη στον ίδιο φυσικό χώρο με άλλους ανθρώπους ωφελεί τον εγκέφαλο σας πολύ. Σε μεγαλύτερη κλίμακα, ο εγκέφαλός σας μπορεί να υποστεί θετικές αλλαγές αν περιβάλλετε τον εαυτό σας με ευφυή και συναισθηματικά σταθερά άτομα. Ξέρατε ότι τα ανθρώπινα όντα είναι μεταδοτικά; Μπορείτε να «μολυνθείτε» με συναισθήματα και στάσεις συμπεριφοράς. Αυτό το φαινόμενο είναι επίσης γνωστό ως κοινωνική ή συναισθηματική μόλυνση.

οι μελέτες δείχνουν ότι η προσπάθεια εστίασης σε περισσότερα από ένα πράγματα τη φορά μειώνει την παραγωγικότητα κατά σχεδόν 40%

5. Αγκαλιάστε κάποιον.

© Wikimedia Commons

Οι αγκαλιές είναι μαγικές. Μια ζεστή αγκαλιά κάνει τους εγκεφάλους μας να απελευθερώσουν ντοπαμίνη – την ορμόνη της ευχαρίστησης. Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος για τον οποίο αμέσως αισθάνεστε ασφαλείς και χαλαροί. Οι ερευνητές σημειώνουν ότι το αγκάλιασμα μειώνει την αρτηριακή πίεση, μειώνει το στρες και βελτιώνει τη διάθεσή σας.

6. Σταματήστε την εκτέλεση πολλαπλών εργασιών.

© pixabay

Μετατρέψτε τις πολλαπλές εργασίες σε μεμονομένες εργασίες. Όταν μιλάτε στο τηλέφωνό σας, περιηγείστε στο Διαδίκτυο και γράφετε ένα μήνυμα, ίσως να νομίζετε ότι κάνετε πολλαπλές εργασίες. Ωστόσο, οι μελέτες δείχνουν ότι η προσπάθεια εστίασης σε περισσότερα από ένα πράγματα τη φορά μειώνει την παραγωγικότητα κατά σχεδόν 40%. Έτσι, κόψτε τους περισπασμούς και εστιάστε σε μια μόνο εργασία για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Μόλις τελειώσετε, επιβραβεύστε τον εαυτό σας με ένα σύντομο διάλειμμα σωματικής άσκησης, ένα φλιτζάνι τσάι ή ένα γρήγορο τηλεφώνημα.

Δείτε ακόμη: Το συγκλονιστικό post ενός μπαμπά για την ερπητική εγκεφαλίτιδα που έπληξε το νεογέννητο γιο του

7. Συντονιστείτε στη σωστή μουσική.

© Pixel.la

Ευτυχώς, εδώ είναι τα καλά νέα. Δεν χρειάζεται να απενεργοποιήσετε τη μουσική για να εργαστείτε παραγωγικά. Στην πραγματικότητα, η σωστή μουσική ταιριάζει με την εγκεφαλική χαλάρωση της άλφα. Η εστίαση της μουσικής υπηρεσίας [email protected] μαζί με τους κορυφαίους νευροεπιστήμονες επεξεργάστηκαν διαφορετικά είδη λιστών αναπαραγωγής για να σας βοηθήσουν να εστιάσετε στην εργασία.

Αυτές, φυσικά, δεν είναι όλες οι δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε τον εγκέφαλο σας. Χαμογελώντας, παίρνοντας έναν υπνάκο, χαϊδεύοντας τη γάτα σας, αναπνέοντας φρέσκο ​​αέρα, εκθέτοντας τον εαυτό σας σε περισσότερο φως και οτιδήποτε υγιές που κάνει τη διάθεσή σας καλύτερη, λειτουργεί καλύτερα και για τον εγκέφαλό σας.

Πηγή: tilestwra.com

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.


Close