9 τρόποι για να μειώσετε το λίπος της κοιλιάς κατά την εμμηνόπαυση

Η εμμηνόπαυση αργά ή γρήγορα επηρεάζει την κάθε γυναίκα. Για μερικές γυναίκες είναι αρκετά δύσκολο να ξεπεράσουν αυτή τη διαδικασία. Φέρει συνήθως πολλές αλλαγές στη ζωή μιας γυναίκας, οι οποίες δεν είναι και πολύ ευχάριστες.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που συμβαίνουν στο γυναικείο σώμα με την εμμηνόπαυση. Μεταβολές  διάθεσης, εξάψεις και φυσικά αύξηση βάρους. Αυτό συμβαίνει πάντα λόγω της ανισορροπίας των ορμονών που βιώνει μια γυναίκα..

Δείτε ακόμη: Τα 20 συμπτώματα της εμμηνόπαυσης που κάθε γυναίκα πρέπει να γνωρίζει!

Ωστόσο ένα πρόβλημα που ανησυχεί πολλές γυναίκες είναι το λίπος της κοιλιάς. Το λίπος κάνει μια γυναίκα λιγότερο ελκυστική και μειώνει την αυτοεκτίμησή της. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι γυναίκες θέλουν να εξαφανίσουν αυτό το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό. Θα σας δώσουμε μερικές συμβουλές για το πως μπορείτε να το επιτύχετε αυτό αποτελεσματικά.

Δείτε παρακάτω 9 αποτελεσματικούς τρόπους για να μειώσετε το λίπος της κοιλιάς κατά την εμμηνόπαυση. 

# 1. Ξεκινήστε τη μέρα σας με νερό με μηλόξιδο ή νερό με λεμόνι

Σε αυτή την περίπτωση είναι πολύ σημαντικό να αποτοξινωθεί το σώμα σας. Γι ‘αυτό το καλύτερο  είναι να ξεκινήσετε την ημέρα σας με νερό με λεμόνι, ή με μηλόξιδο ή οποιοδήποτε άλλο ρόφημα έχει παρόμοια λειτουργία.

Τα ροφήματα αυτά θα απομακρύνουν τις τοξίνες από το σώμα σας και θα σας παρέχουν ενέργεια για όλη την ημέρα. Έτσι, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι απλά να προσθέσετε φρέσκο ​​χυμό από 1 λεμόνι ή 1 κουταλάκι μηλόξιδο σε ένα ποτήρι με ζεστό νερό και να το πιείτε το πρωί με άδειο στομάχι.

Δείτε ακόμη: Δέκα σημάδια που δείχνουν οτι το σώμα σας είναι γεμάτο με οιστρογόνα

# 2. Ασκήσεις ενδυνάμωσης

Όλοι γνωρίζουμε ότι οι προπονήσεις κάρδιο είναι σημαντικές για την υγεία μας. Βοηθούν να ξεφορτωθούμε το υπερβολικό λίπος και να ενισχύσουμε την καρδιά μας. Ωστόσο, για να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας, πρέπει επίσης να κάνετε ασκήσεις ενδυνάμωσης. Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι μετά τα 30 οι γυναίκες αρχίζουν να χάνουν τη μυϊκή τους μάζα, αν δεν γυμνάζουν τους μύες τους τακτικά. Αυτός είναι ο λόγος που οι άσκησης ενδυνάμωσης είναι τόσο σημαντικές.

Φέρει συνήθως πολλές αλλαγές στη ζωή μιας γυναίκας, οι οποίες δεν είναι και πολύ ευχάριστες.

# 3. Πείτε όχι στα γλυκά

Είναι γνωστό ότι τα ζαχαρούχα τρόφιμα προκαλούν αποθήκευση λίπους και σχηματισμό κυτταρίτιδας. Γι ‘αυτό πρέπει να σταματήσετε να τρώτε ζάχαρη. Με αυτόν τον τρόπο θα απαλλαγείτε από την ανεπιθύμητη κοιλιά  πολύ πιο γρήγορα. Ωστόσο, δεν μιλάμε για τη ζάχαρη που μπορείτε να πάρετε από τα φρούτα, το μέλι και τέτοια πράγματα.

# 4. Καταναλώστε μικρότερα γεύματα πιο συχνά

Για να διαχειριστείτε το λίπος της κοιλιάς σας, πρέπει να τρώτε συχνά και οι μερίδες σας θα πρέπει να είναι μικρές. Με αυτό τον τρόπο θα μπορείτε επίσης να ελέγχετε τα επίπεδα σακχάρου και ινσουλίνης στο αίμα σας. Τρώγοντας μικρές μερίδες, θα ενισχύσετε και το μεταβολισμό σας.

# 5. Ενδυναμώστε τον κορμό σας

Γνωρίζετε ήδη ότι είναι αδύνατο να μειώσετε το λίπος από ένα συγκεκριμένο τμήμα του σώματος. Όταν οι άνθρωποι αδυνατίζουν, μειώνουν το περιττό λίπος από ολόκληρο το σώμα. Αλλά μπορείτε να στοχεύσετε στο λίπος της κοιλιάς σας με διάφορες ασκήσεις ενδυνάμωσης. Απλά επιλέξτε ασκήσεις κοιλιακών, οι οποίες θα ενδυναμώσουν όλους τους μυς της κοιλιάς σας και εκτελέστε τες τακτικά.

# 6. Μειώστε το άγχος

Πρέπει να γνωρίζετε ότι η κορτιζόλη, η ορμόνη του στρες, προκαλεί αύξηση βάρους. Γι ‘αυτό για να μειώσετε το λίπος της κοιλιάς είναι σημαντικό να ελαχιστοποιήσετε τα επίπεδα άγχους στη ζωή σας. Μπορείτε να δοκιμάσετε το διαλογισμό, τη γιόγκα ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να ξεχάσετε τα προβλήματά σας.

# 7. Κρατήστε το συναισθηματική φαγητό υπό έλεγχο

Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων που έχουν μια τέτοια συνήθεια το συναισθηματικό φαγητό. Κατά κανόνα, προκαλεί διαφορετικά προβλήματα, συμπεριλαμβανομένου του λίπους της κοιλιάς. Γι ‘αυτό, αν θέλετε να απαλλαγείτε από το υπερβολικό βάρος, θα πρέπει να εξαλείψετε αυτή τη συνήθεια από τη ζωή σας.

Δείτε ακόμη: 8 συμπτώματα των ηλικιωμένων τα οποία πρέπει να προσέξετε

# 8. Χρειάζεστε 7-8 ώρες ύπνου

Θα πρέπει να κοιμάστε 7-8 ώρες κάθε βράδυ. Εάν δεν το κάνετε, οι ορμόνες της πείνας θα κάνουν το σώμα σας να ποθεί γλυκά και αλμυρά τρόφιμα, τα οποία προκαλούν αύξηση βάρους. Εκτός αυτού, η έλλειψη ύπνου προκαλεί άγχος, το οποίο με τη σειρά του προκαλεί και αποθήκευση λίπους.

# 9. Υγιή λίπη

Γνωρίζετε ότι υπάρχουν διαφορετικά είδη λιπών. Πρέπει να καταναλώνετε αυτά που είναι απαραίτητα για το σώμα σας. Μπορείτε να τα βρείτε σε ξηρούς καρπούς και σπόρους. Το ελαιόλαδο, το βούτυρο και το λάδι αβοκάντο είναι επίσης εξαιρετικά για την υγεία σας.

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.


Close