Εξαφάνισε το πασχαλινό φούσκωμα με 4 κινήσεις!

Mετά από μια εβδομάδα διατροφής με θαλασσινά αλλά και ψωμιά το… γλυκό ήρθε και έδεσε με την κραιπάλη. Η οποία, παρά το φούσκωμα που νιώθουμε οι περισσότεροι, μπορεί να συνεχιστεί και τις επόμενες μέρες… Ωστόσο, η πίεση στο στομάχι από το στενό τζιν είναι γεγονός.

Το καλό νέο είναι ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά. Αν μιλάμε μάλιστα για το κλασικό φούσκωμα που μπορεί να νιώθει κάποιος όταν τρώει σχετικά απότομα και σχετικά βαριά φαγητά, η κατάσταση μπορεί να διορθωθεί και άμεσα και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.

Επίσης, καλό νέο είναι ότι δεν χρειάζεται κάποια αυστηρή διατροφή. Οταν αποφασίσουμε ότι χορτάσαμε από τσουρέκια κουλουράκια και άλλες πασχαλινές λιχουδιές, το μόνο που χρειάζεται είναι να βάλουμε λίγο σε τάξη τη διατροφή μας, να κάνουμε περισσότερα γεύματα και φυσικά να περιορίσουμε ζάχαρες και λιπαρά.

Οι παρακάτω τέσσερις μικρές κινήσεις είναι αρκετές για να έρθει το σώμα σου στην κατάσταση που ήταν πριν τις γιορτές.

Δείτε περισσότερα στο apithano.gr

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.