Ποια είναι η πρόληψη και η εναλλακτική αντιμετώπιση για τα καρδιαγγειακά νοσήματα;

Ο σύγχρονος τρόπος διαβίωσης, σε συνδυασμό με την κακή διατροφή, την έλλειψη άσκησης έστω και της απλής καθημερινής βάδισης, το άγχος, το κάπνισμα και το πολύ αλκοόλ, αποδεδειγμένα βλάπτουν όχι μόνο την καρδιά, αλλά και όλο το καρδιαγγειακό μας σύστημα.

Το κλειδί της καλής λειτουργίας του, ασφαλώςείναι η πρόληψη εν αρχή και η επιμονή μας, της διατήρησης γενικότερα του συστήματος μας, με φυσικούς τρόπους. Τα καρδιαγγειακά νοσήματα σήμερα είναι πρώτα στην λίστα θνησιμότητας του ανθρώπου με πιο δυσάρεστο την συνεχιζόμενη αυξητική τάση τους χρόνο με τον χρόνο.

Πάνω από 22 εκατομμύρια θανάτοι το χρόνο οφείλονται σε κάποιο καρδιαγγειακό νόσημα, ενώ υπάρχει πρόβλεψη που λέει ότι το 2025 θα ξεπεραστούν τα 25.

Δείτε ακόμη: Βίντεο: Συγκλονίζει η θαρραλέα εφτάχρονη που γεννήθηκε με την καρδιά έξω από το στήθος

Εν συντομία,  1 στους 3 θανάτους καθημερινά οφείλονται σε καρδιαγγειακό νόσημα συμπεριλαμβανόμενων και των θανάτων από ατυχήματα ή των θυμάτων πολέμου, ή των φυσικών καταστροφών.

Τέλος, δυστυχώς από πλευράς των κατά τόπους πολιτειών η προστασία του καρδιαγγειακού συστήματος για τους πολίτες περιορίζεται μόνο σε απλές προειδοποιήσεις του τύπου φωτογραφίες στα πακέτα των τσιγάρων και για οικονομικούς προφανώς λόγους (οικονομικά συμφέροντα) δεν παίρνονται μέτρα απαγόρευσης πώλησης. Ασφαλώς όχι μόνο των τσιγάρων, αλλά όλων εκείνων των μεταλλαγμένων τροφών, βλαβερών φυτοφαρμάκων, χημικών, αλκοολούχων κτλ.
Είναι λογικό να αντιμετωπίζουμε τόσα προβλήματα υγιείας γενικότερα και καρδιαγγειακά ειδικότερα, όταν, αντί να χρησιμοποιούμε το στρες εποικοδομητικά  το αφήνουμε να μυριαρχεί στην ζωή μας.

Επίσης, τα καρδιαγγειακά νοσήματα ανήκουν κατά κάποιο τρόπο στα νοσήματα του κυκλοφορικού, αλλά αντιμετωπίζονται ξεχωριστά σαν κατηγορία και έχουν ως επίκεντρο την λειτουργία της καρδιάς.

Είναι πολλά και περίπλοκα θανατηφόρα νοσήματα και κατά ένα μεγάλο ποσοστό αυτών ο πάσχων θεωρείται ανάπηρος (Ανίκανος να εργαστεί).

Επίσης, τα καρδιαγγειακά νοσήματα ανήκουν κατά κάποιο τρόπο στα νοσήματα του κυκλοφορικού, αλλά αντιμετωπίζονται ξεχωριστά σαν κατηγορία και έχουν ως επίκεντρο την λειτουργία της καρδιάς.

Τα νοσήματα αυτά είναι τα εξής:

  • Χρόνιες ρευματικές καρδιοπάθειες.
  • Ισχαιμικές καρδιοπάθειες.
  • Πνευμονική καρδιοπάθεια και νοσήματα της πνευμονικής λειτουργίας.
  • Περικαρδίτιδα (Φλεγμονή του καρδιακού μυ.)
  • Ενδοκαρδίτιδα και βαλβιδοπάθειες.
  • Μυοκαρδίτιδα.
  • Στένωση της μιτροειδούς βαλβίδας.
  • Στένωση αορτής.
  • Στηθάγχη. (Ανεπάρκεια)
  • Έμφραγμα.
  • Ανακοπή.
  • Ανεύρυσμα.
  • Λοιμώδης περικαρδίτιδα.
  • Κολπική μαρμαρυγή.
  • Ταχυκαρδία.
    Αρρυθμία.
  • Καρδιομεγαλία.

Αυτές είναι οι κύριες παθήσεις του καρδιαγγειακού συστήματος και όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό έχουν να κάνουν με τις αρτηρίες, τις φλέβες, τα αγγεία και το αίμα.

Αιτίες που προκαλούν τις καρδιοπάθειες:

Πέρα της αυτονόητης ανάλυσης των προαναφερομένων που μοιάζει περιττή έχουμε:

  • Το κάπνισμα.
  • Ο υπερβολικά συγκινησιακός τρόπος ζωής. (Αγωνία, άγχος, στρες, έντονη ζωή κτλ)
  • Η χοληστερόλη.
  • Τα τριγλυκερίδια.
  • Ο πρόωρος γηρασμός του καρδιαγγειακού από προδιάθεση, ασθένεια, ή διατροφή.
  • Η παχυσαρκία.
  • Η υπέρταση.
  • Ο θυρεοειδής.
  • Οι χρόνιες φλεγμονές.
  • Κληρονομικότητα.
  • Διατροφή.
  • Τοξίνες, τοξικότητες.

Δείτε ακόμη: Η μαγική τροφή που σαρώνει τις ασθένειες:!Από προστασία του καρκίνου μέχρι την ακμή

Πρόληψη:

Ατυχώς όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και παγκόσμια, λίγοι είναι οι άνθρωποι που ουσιαστικά κάνουν συστηματική πρόληψη. Λογικά πρέπει όλοι μας να απομακρύνουμε εκείνους τους παράγοντες που επιβαρύνουν την καρδιά και όλο το καρδιαγγειακό σύστημα και να εντάξουμε την ζωή μας σε ένα φυσιολογικό, φυσικό τρόπο. Ασπίδα προστασίας υπάρχει στην φύση αρκεί να την γνωρίσουμε και να την ακολουθήσουμε με πίστη και συνέπεια.

Εν αρχή το πρόγραμμα και το βιολογικό ρολόι του καθενός από εμάς είναι ξεχωριστά. Είναι πραγματικά πολύ επιβαρυντικό για το καρδιαγγειακό μας σύστημα το άστατο πρόγραμμα τόσο στα γεύματα, όσο και στις ώρες ύπνου και ανάπαυσης.

Αμέσως μετά ας προσπαθήσουμε έγκαιρα να μην παρασυρθούμε στην δύνη των εξαρτήσεων του καπνίσματος και του αλκοόλ. Πείτε όχι σε όλα εκείνα τα κοκτέιλ, ξενόφερτα ποτά και τα σφηνάκια.

Ακολουθεί η διατροφή που πέρα από το σταθερό ωράριο που απαιτεί, θα πρέπει να απομακρύνουμε κατά το δυνατών όλα εκείνα τα πρόχειρα γεύματα χόρτασης και τα επεξεργασμένα τρόφιμα.

Τυχαία η Ελληνική παραδοσιακή κουζίνα χαρακτηρίστηκε η πιο υγιεινή κουζίνα του κόσμου, με τα άφθονα φρούτα και λαχανικά στην εποχή τους πάντα, το ελαιόλαδο, τα όσπρια, τα ψάρια και τα, με μέτρο, κρεατικά, και είναι συνυφασμένη μάλιστα με την μακροζωία; Ας μην μας φεύγει από το μυαλό η συχνή αποτοξίνωση πάντα με φυσικό τρόπο και όχι με βίαιους τρόπους εξπρές.

Τέλος άσκηση χωρίς να πηγαίνει το μυαλό σας μόνο στον πρωταθλητισμό, ή τα σύγχρονα γυμναστήρια που υπόσχονται κορμιά φέτες. Καθημερινή διαρκής βάδιση 30 με 45 λεπτών είναι ίσως η καταλληλότερη για την προστασία του καρδιαγγειακού.

Δείτε ακόμη: Χειμωνιάτικες ασθένειες. Ανακουφιστείτε με Φυσικό Τρόπο!

Συμπερασματικά:

Θεωρώ πως είναι από όλους μας κατανοητό πως η γήρανση του καρδιαγγειακού συστήματος είναι η αιτία πολλών κακών και η πρώτη αιτία θνησιμότητας.

Η πρόληψη είναι κατά την γνώμη μου επιβεβλημένη και μου μοιάζει αδιανόητο από την μια να ξοδεύουμε χρήματα καθημερινά για την καταστροφή του συστήματος αγοράζοντας τσιγάρα και μεταλλαγμένα τρόφιμα και να τσιγκουνευόμαστε την αγορά μιας φόρμουλας προστασίας του που δεν ξεπερνά το ενάμιση ευρώ την ημέρα.

Τέλος δεν λέω καλή είναι η θαλπωρή του καναπέ και η απασχόληση μας στο διαδίκτυο, αλλά πραγματικά δεν θα πάθουμε κανένα κακό αν τα αποχωριζόμαστε προκειμένου να ασκηθούμε έστω και τριάντα λεπτά την ημέρα.

Εναλλακτική θεραπεία:

Επιστημονικά πλέον έχει αποδεδειχθεί ότι η φύση δεν παρέμεινε αναποτελεσματική ακόμα και στην περίπτωση που νοσήσουμε.

Αντίθετα μάλιστα έχει δώσει σημαντικότατες λύσεις με τα ιάματα της όπως με διάφορες φόρμουλες όπως, το Q10, τα Ωμέγα 3 το Ganoderma Lucidum, το Σκόρδο και με μια σειρά ειδικευμένων φυσικών βιταμινών όπως επίσης της πολύ-βιταμινούχας φόρμουλας του πανεπιστημίου των Αθηνών που συνδυάζει 9 ιαματικές σούπερ τροφές.

«Τροφή»: Η πρόληψη και εδώ είναι η μόνη μαγική λύση, ώστε να εξαλείψετε αποτελεσματικά όλους τους παραπάνω κινδύνους. Εκτός από την κατάλληλη διατροφή και την άσκηση, έχουμε και 3 εξαιρετικά πολύ ισχυρούς συμμάχους στο πλευρό μας:

1) Το συνένζυμο Q10 αντιμετωπίζει αποτελεσματικότατα καρδιοπάθειες, αρρυθμίες, Στεφανιαία νόσο, Πρόπτωση μιτροειδούς βαλβίδας, Υπέρταση, Στηθάγχη

2) Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα επίσης, Ελαττώνουν τα επίπεδα χοληστερόλης και τριγλυκεριδίων, λειτουργούν κατά της αθηρωμάτωσης, συντελούν στην καλή λειτουργία της καρδιάς και του κυκλοφορικού, στην απόφραξη των στεφανιαίων αρτηριών και στην πρόληψη των αρρυθμιών και τέλος

3) Μία φόρμουλα υγιείας (Μελέτη του Πανεπιστημίου Αθηνών) η απόλυτη λύση για τον καθαρισμό των αρτηριών και της αθηρωματικής πλάκας και την πρόληψη ενάντια και στην αρτηριοσκλήρωση, χωρίς παρενέργειες παρά μόνον οφέλη, η οποία αποτελείται από:

– Πυκνογενόλη: (καθαρίζει με απόλυτη ασφάλεια τις αρτηρίες σας προφυλάσσοντας έτσι από εγκεφαλικά και καρδιακά επεισόδια),
– τζίνγκο μπιλόμπα (κυκλοφορικό, μέχρι και τριχοειδή αγγεία του εγκεφάλου) και
– εκχύλισμα σπόρων σταφυλιού (σούπερ αντιοξειδωτικό και ωφέλιμο για την καρδιά)
σε συνδυασμό όλα μαζί ώστε να εξασφαλίσετε την υγιεία των αγγείων, της καρδιάς, του εγκεφάλου και πολλών ακόμη ζωτικών οργάνων.

photo credit: medonet
Πηγή: proionta-tis-fisis.com

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.