Γιατί η Coco Chanel ονόμασε Νο5 το θρυλικότερο άρωμα όλων των εποχών;

Το 1954 η Μέριλιν Μονρόε ρωτήθηκε τι φορά όταν κοιμάται και απάντησε: «Πέντε σταγόνες του Σανέλ Νούμερο 5». Εξήντα περίπου χρόνια μετά, περίπου έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του, κάθε 30 δευτερόλεπτα, κάπου στον κόσμο πωλείται ένα μπουκαλάκι Σανέλ Νο5. Αρωμα κλασικό, όσο και θρυλικό, πoυ σηματόδησε τη γοητεία κλεισμένη σε ένα μπουκάλι.

Η Κοκό Σανέλ διαφημίζει το άρωμα

Μέχρι την εμφάνιση του θρυλικού αρώματος (το 1920), οι αξιοπρεπείς γυναίκες μύριζαν σαν ολάνθιστους κήπους, φορώντας αποκλειστικά αρώματα λουλουδιών. Οι πιο βαριές μυρωδιές θεωρούνταν κατάλληλες μόνο για γυναίκες χαμηλότερης κοινωνικής τάξης ή πόρνες. Η Γκαμπριέλ -Κοκό- Σανέλ σκέφτηκε ότι η χρονική περίοδος ήταν κατάλληλη για ένα άρωμα μοντέρνο και απελευθερωτικό, κι ο Ρωσογάλλος χημικός και αρωματοποιός Ερνέστ Μπο, ανέλαβε την ευθύνη να το υλοποιήσει. Η Σανέλ ήθελε κάτι καινούριο και έντονο.

Δείτε περισσότερα στο apithano.gr


Close