Τροφές που βοηθούν τα παιδιά να ψηλώσουν

Βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν το ύψος ενός παιδιού είναι η γενετική προδιάθεση και το φύλο.

Ακολουθούν η διατροφή, η φυσική δραστηριότητα και ο ύπνος. Τα τρόφιμα που βοηθούν ένα παιδί να ψηλώσει είναι όσα περιλαμβάνουν μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης και είναι πλούσια σε ασβέστιο, σίδηρο, ψευδάργυρο, βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνη D. Ας δούμε ποια είναι αυτά, σύμφωνα με το iatronet.gr:
Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη που συστήνονται για την αύξηση του ύψους του παιδιού είναι άπαχα κόκκινα κρέατα (μοσχάρι, χοιρινό), κοτόπουλο, ψάρι (προτιμούμε και αυτά που τρώγονται με το κόκαλο: γαύρος, σαρδέλες, μαρίδα για να καλύψουμε και το ασβέστιο), όσπρια (μας καλύπτουν και σε σίδηρο), αυγό και ημιαποβουτυρωμένα γαλακτοκομικά προϊόντα (γάλα, γιαούρτι και τυρί, που μας καλύπτουν και σε ασβέστιο).

Τροφές πλούσιες σε ασβέστιο όπως τυρί, γάλα, γιαούρτι, σαρδέλες με ψαροκόκαλο, σολομός, μύδια, στρείδια, σύκο, αμύγδαλο, πατάτα, μπρόκολο, όσπρια, φυλλώδη λαχανικά, αποξηραμένα φρούτα.
Τροφές που είναι πλούσιες σε σίδηρο όπως εντόσθια, κόκκινο κρέας, συκώτι, μύδια, στρείδια, δημητριακά ολικής αλέσεως ή εμπλουτισμένα, φασόλια, ξηροί καρποί, αυγά, σύκο, αρακάς, πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Τροφές που είναι πλούσιες σε ψευδάργυρο όπως συκώτι, μοσχάρι, κοτόπουλο, κάβουρας, στρείδια, αρακάς, δημητριακά ολικής αλέσεως, φύτρο σιταριού.

Τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη Α όπως κολοκύθι, σπανάκι, καρότο, μπρόκολο, συκώτι, γλυκοπατάτα, πράσινα ραδίκια.

Τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη C όπως λαχανικά Βρυξελλών, πορτοκάλι, λεμόνι, πιπεριά, σπαράγγι, κουνουπίδι, μπρόκολο, παπάγια, φράουλες.

Τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη D όπως πλήρες γάλα, τυρί, βούτυρο, αυγό, συκώτι, βοδινό, μοσχάρι, σαρδέλες, ρέγκα, τόνος, σολομός, μαργαρίνη.

Πηγή: altsantiri.gr


Close