Πώς θα φάει το μωρό ή το νήπιο τα φρούτα

Ως μητέρα δύο παιδιών, τα κόλπα για να φάνε τα παιδιά τα φρούτα, ξεκίνησαν από τον έκτο μήνα, που περάσαμε στο στάδιο των στερεών τροφών. Οι τρόποι που θα δοκιμάσεις, είναι άπειροι και ένας σίγουρα θα λειτουργήσει για σένα.

Φρούτα μπεν μαρί ή φρούτα στον ατμό:

Πολλές φορές τα μωρά δεν μπορούν να συνηθίσουν την κρύα γεύση που έχουν τα φρούτα, ενώ και η πολτοποίηση και η υφή είναι διαφορετική στα παγωμένα φρούτα ή ακόμα και στα φρούτα σε θερμοκρασία δωματίου.
Αν διαθέτεις ατμομάγειρα ειδικό για το φαγητού του παιδιού, κόψε τα φρούτα και ζέστανέ τα και πολτοποίησέ τα εκεί.
Αν δεν διαθέτεις ειδικό ατμομάγειρα, βάλε τα φρούτα σε μπεν μαρί. Δεν χρειάζεται να βράσουν, αρκεί να ζεσταθούν και θα πολτοποιηθούν ευκολότα.

Δείτε ακόμη: Πώς θα εξασφαλίσετε ότι το παιδί σας θα πίνει αρκετό νερό το καλοκαίρι

Φρούτα με γάλα ή κρέμα

Η περίπου ξυνή γεύση που έχουν τα φρούτα σε ένα παιδί που τα πρωτοδοκιμάζει, θα μετριαστεί αν προσθέσεις λίγο γάλα μέσα. Αν έχεις αποθήκη μητρικού, μπορείς να ενισχύσεις τη γεύση των φρούτων με αυτό ή με μία κουταλιά κρέμα.
Εναλλακτικά, ένα μπισκότο άγλυκο, ειδικό για μωρά, λιωμένο μέσα στην κρέμα, θα χαρίσει γεύση.

Για τα μεγαλύτερα παιδιά, τα φρούτα μπορούν να συνδυαστούν με τη διασκέδαση:

Φρούτα σε άλλη ώρα:

Μπορεί να έχεις ένα παιδί που να μην του αρέσει να καταναλώνει τα φρούτα του, το πρωί. Μπορείς να εντάξεις τα φρούτα στο απογευματινό, πλην των εσπεριδοειδών, που ευνοούν την γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση. Ειδικά, η μπανάνα, περιέχει τρυπτοφάνη, ένα αμινοξί που ευνοεί τον ύπνο, όπως εξηγεί και η διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου.

Δείτε ακόμη: Kατακόκκινες μπάρες με κόκκινα φρούτα και βρώμη. Πεντανόστιμες και υγιεινές ..

Άλλα φρούτα:

Μπορεί το παιδί να μην λατρεύει τον κλασικό συνδυασμό μπανάνα- αχλάδι- μήλο. Γενικά, θυμήσου πως τα φρούτα εποχής, είναι πάντα τα καλύτερα και μην φοβηθείς το πεπόνι για παράδειγμα ή το ροδάκινο το καλοκαίρι.

Φρούτα υπό δοκιμή:

Μια ακόμα ιδέα, είναι το διχτάκι δοκιμής των φρούτων, το οποί θα βρεις στα καταστήματα βρεφικών ειδών. Εκεί, θα βάλεις τα φρούτα σε κομματάκια, και θα αφήσεις το παιδί να τα δοκιμάσει χωρίς να κινδυνεύει να πνιγεί.

Δείτε ακόμη: Διδάξτε τα παιδιά σας την έννοια της φιλανθρωπίας

Μεγαλύτερα παιδιά.

Για τα μεγαλύτερα παιδιά, τα φρούτα μπορούν να συνδυαστούν με τη διασκέδαση:
«Έλα να μετρήσουμε τα κεράσια που θα φάμε», ή «Έλα να φτιάξουμε φατσούλες με τα φρουτάκια» (Εκεί θα έχεις κομμένα φρούτα και θα φτιάχνετε όμορφα έργα φαγώσιμης τέχνης).

Τα καλαμάκια με φρούτα είναι ακόμα μια safe επιλογή, μιας και δεν χρειάζεται να περιορίσεις το παιδί σε μια καρέκλα αλλά μπορεί να παίζει και να τρώει.

Μια ακόμα λύση είναι τα smoothies με φρούτα που θα πάρει όλα τα θρεπτικά στοιχεία, σε αντίθεση με τους έτοιμους και γεμάτους ζάχαρη χυμούς φρούτων. Δοκίμασέ τα smoothies σε χαριτωμένα ποτήρια στο επόμενο παιδικό πάρτυ.

Πηγή: shape.gr