Τι δεν πρέπει να τρώνε τα παιδιά λίγο πριν κοιμηθούν

Ο ποιοτικός ύπνος είναι σημαντικός για την υγεία και την ανάπτυξη του παιδιού.

Για να βοηθήσετε τα παιδιά σας να εξασφαλίσουν έναν καλό ύπνο και να αποκομίσουν τα οφέλη που τον συνοδεύουν θα πρέπει να φροντίσετε όχι μόνο για την κατάλληλη διατροφή τους αλλά και για το κατάλληλο περιβάλλον.

Ειδικότερα, οι επιστημονικοί συνεργάτες του προγράμματος Eυζην προτείνουν τα εξής:

Διατροφή

Στο πλαίσιο του βραδινού γεύματος των παιδιών σας, καλό θα ήταν να αποφεύγονται μεγάλες ποσότητες τροφής, αλλά και πολύ λιπαρές και τηγανιτές τροφές, καθώς ενδέχεται να προκαλέσουν γαστρεντερικές διαταραχές.

Διαβάστε περισσότερα στο apithano,gr


Close