10 λόγοι για να βάλετε μικροί και μεγάλοι στη ζωή σας το ποδήλατο

Αν δεν έχετε βάλει στη ζωή σας ακόμη το ποδήλατο διαβάζοντας τα παρακάτω νομίζω θα αναθεωρήσετε!!!

Οικονομία

Όσο λιγότερο κινούμαστε με τα αυτοκίνητά μας, τόσο λιγότερη βενζίνη ξοδεύουμε. Στις πόλεις όπου παρατηρείται αυξημένη κίνηση, η ημερήσια κατανάλωση βενζίνης αυξάνεται αναλογικά. Κι αυτό γιατί η ταχύτητα με την οποία κινούμαστε δεν είναι σταθερή. Το λεγόμενο σταμάτα-ξεκίνα αυξάνει κατά πολύ την κατανάλωση. Με το ποδήλατο. Τι κερδίζουμε; Μηδενικά έξοδα μετακίνησης και στάθμευσης. Η δε δαπάνη συντήρησης είναι ελάχιστη.

Στάθμευση

Πραγματικά μπορούμε να παρκάρουμε οπουδήποτε, χωρίς περιορισμούς και χωρίς το άγχος ότι εμποδίζουμε και ότι ενδεχομένως να μας κόψουν κλήση. Στην Αθήνα και στα προάστια υπάρχουν μάλιστα ειδικές θέσεις που μπορεί να αφήσει κανείς το ποδήλατό του για όσο και όποτε θέλει. Θα πρέπει όμως να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο κλείδωμα του ποδηλάτου έτσι ώστε να αποφεύγονται δυσάρεστες συνέπειες, καθώς επίσης και σε κάποια στοιχειώδη πράγματα όπως το να μην σταθμεύουμε δίπλα σε ράμπες ατόμων με ειδικές ανάγκες, ή σε στενά πεζοδρόμια. Αν και πλέoν μπορούμε να κάνουμε μια ασφάλεια ποδηλάτου με πολύ προσιτό κόστος . Οι ασφάλειες Μινέττα έχουν δημιουργήσει τα νέα προγράμματα ασφάλισης ποδηλάτου MINETTA Bike 1&2, τα οποία διατίθενται σε άτομα ηλικίας από 5 έως 70 ετών, είναι πολύ προσιτά σε κόστος και παρέχουν κάλυψη Φροντίδας Ατυχήματος καθώς και δυνατότητα κάλυψης Οδικής Βοήθειας. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ να ενημερωθείτε

Άνετη και έγκαιρη μετάβαση στον προορισμό μας

Αν κάνουμε μια φορά την διαδρομή από το σπίτι μας π.χ. στην δουλειά και υπολογίσουμε τον χρόνο που χρειαζόμαστε, θα διαπιστώσουμε ότι η διαδρομή μας θα διαρκεί πάντοτε περίπου το ίδιο, με εξαίρεση βεβαίως παράγοντες όπως κακοκαιρία, κακή κατάσταση του οδοστρώματος, ή αν στην διάρκεια της διαδρομής παρουσιαστεί κάτι απρόοπτο. Επίσης, λόγω του μικρού όγκου του ποδηλάτου, μπορούμε ακολουθώντας εναλλακτικές διαδρομές, να φτάσουμε κάπου πολύ πιο γρήγορα από ό,τι θα φτάναμε με άλλους τρόπους μετακίνησης. Είναι γεγονός ότι με καλές καιρικές συνθήκες μπορούμε να οδηγήσουμε άνετα και χωρίς πρόβλημα, καλύπτοντας ακόμη και μεγαλύτερες αποστάσεις. Όλα τα παραπάνω ισχύουν για όλα τα μέρη της Ελλάδας, με εξαίρεση ίσως μόνο το κέντρο της Αθήνας. Αλλά και πάλι εδώ το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με κάποιες προϋποθέσεις, όπως για παράδειγμα, οδηγώντας με μεγάλη προσοχή μέσα από στενά, προκειμένου να φτάσουμε στον προορισμό μας. Όλα γίνονται όταν θέλει κανείς.

Αντίο μόλυνση

Από μικρά μας μαθαίνουν ότι η καθαριότητα είναι υγεία και πολιτισμός. Με το να οδηγούμε ποδήλατο συμβάλλουμε, έστω και κατά ένα μικρό μέρος, στην διατήρηση της καθαρής ατμόσφαιρας. Ένα άλλο σημαντικότατο πλεονέκτημα είναι ότι δεν θορυβούμε με αποτέλεσμα να μην ενοχλούμε κανέναν.

Κοιμάστε καλύτερα και δείχνετε πιο νέοι

Το ποδήλατο σε βοηθάει να κοιμηθείς σαν πουλάκι, λόγω της καθημερινής άσκησης. Επίσης η ποδηλασία αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος, ωθεί περισσότερο οξυγόνο και θρεπτικά συστατικά προς τα κύτταρα του δέρματος και απομακρύνει τις τοξίνες. Επιπλέον, δημιουργεί πρόσφορο «έδαφος» για την ρύθμιση της παραγωγής κολλαγόνου, καταπολεμώντας τις ρυτίδες και την γήρανση της επιδερμίδας.

Μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών προβλημάτων

Στο μισό μειώνεται ο κίνδυνος εμφάνισης καρδιαγγειακών προβλημάτων, αν κάνετε ποδήλατο μια ώρα την εβδομάδα!

Είναι ιδανικό για όλη την οικογένεια

Μπορείτε να οργανώνετε κάθε Κυριακή ποδηλατάδα όλη οι οικογένεια μαζί και να γνωρίζετε νέα μέρη (ξεχάστε τη γκρίνια εγγυημένα πράγματα σας λέω)

Ασκείστε χωρίς να επιβαρύνετε τα οστά σας

Αν επιλέξετε το τρέξιμο για να κάψετε θερμίδες και λίπος, και ακολουθήσετε το πρόγραμμά σας απαρέγκλιτα, θα δείτε αποτελέσματα. Ωστόσο, αν αντί για το πατροπαράδοτο τρέξιμο ποντάρετε στο πετάλι, θα έχετε τα ίδια αποτελέσματα, και κάτι παραπάνω: Θα απαλλαγείτε από τους «κραδασμούς» του jogging. Κι αυτό γιατί κάθε φορά που το πόδι σας πατάει στο έδαφος με την ορμή του τρεξίματος, πέφτει πάνω του το βάρος όλου του σώματός σας. Αντίθετα, πάνω στο ποδήλατο, όλο το βάρος το δέχεται η σέλα, ενώ τα πόδια σας μένουν ασφαλή στα πετάλια.

Προπονείτε τους πνεύμονές σας

Το ότι εισπνέετε περισσότερο οξυγόνο όσο ποδηλατείτε είναι προφανές. Αυτό που ίσως δεν ξέρετε είναι πως αυτή η ποσότητα οξυγόνου είναι 10 ολόκληρες φορές μεγαλύτερη από αυτή που θα χρειαζόσασταν αν καθόσαστε μπροστά στην τηλεόρασή σας. Αυτή η αυξημένη λειτουργία του αναπνευστικού συστήματος ενισχύει και την καρδιά σας μακροπρόθεσμα, κάτι που με τη σειρά του σας επιτρέπει σταδιακά να αποκτάτε περισσότερη αντοχή και να ασκείστε όλο και περισσότερο με όλο και λιγότερη προσπάθεια – ένας… καθόλου φαύλος κύκλος υγείας, με άλλα λόγια.

Καίτε περισσότερο λίπος

Ο μεταβολικός ρυθμός του σώματος, η ικανότητά του δηλαδή και η αποδοτικότητά του στην καύση θερμίδων και λίπους, αυξάνεται όχι μόνο κατά την διάρκεια της ποδηλασίας, αλλά για αρκετές ώρες αργότερα. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ακόμη και αφού κατεβείτε από τη σέλα, για αρκετή ώρα ο οργανισμός σας θα καίει περισσότερες θερμίδες από το κανονικό – φαινόμενο που μπορείτε να ενισχύετε ακόμη περισσότερο, αν ποδηλατείτε διαλειμματικά, δηλαδή ενσωματώνοντας γρήγορα «σπριντ» στην πορεία σας και δεν κάνετε πετάλι με σταθερά αργό ρυθμό.

Εσείς ακόμη το σκέφτεστε ;

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.


Close