Σταματήστε να κοιμάστε αργά.. Δείτε τα 11 εκπληκτικά του ύπνου για την υγεία σας

Το να παραπονιέστε καθημερινά οτι νυστάζετε, επειδή κοιμάστε αργά κάθε βράδυ και ξυπνάτε νωρίς κάποτε πρέπει να σταματήσει.  Ο ύπνος είναι απολύτως απαραίτητος. To να μην κοιμάστε πολύ, αυτό δεν σημαίνει ότι είστε πιο παραγωγικοί από όλους εμάς.

Αντ ‘αυτού, αυτό σημαίνει ότι έχετε χαμηλότερη γνωστική λειτουργία, πιο αργό χρόνο αντίδρασης, και, οτι είστε λιγότερο παραγωγικοί τις υπόλοιπες ώρες που θα είστε ξύπνιοι. Σίγουρα τα γνωρίζετε όλα αυτά, αλλά τι ξέρετε τα πιο εκπληκτικά οφέλη του ύπνου για την υγεία μας;

Δείτε ακόμη: Δείτε γιατί είναι σημαντικός για την υγειά μας ο μεσημεριανός ύπνος

Εδώ είναι 11 λόγοι που θα σας πείσουν να κοιμάστε νωρίτερα!

1. Αν κοιμάστε πιο πολύ ζείτε και περισσότερο. Μπορείτε να μπείτε στον πειρασμό και να σκεφτείτε οτι λιγότερος ύπνος σημαίνει και περισσότερες χρόνος. Ωστόσο, σύμφωνα με το Health.com , μια μελέτη του 2010 διαπίστωσε οτι οι περισσότεροι θάνατοι συνέβησαν σε γυναίκες που κοιμόντουσαν λιγότερο από 5 ώρες κάθε βράδυ.

2. Ο ύπνος μειώνει τη φλεγμονή. Το Health.com λέει ότι οι άνθρωποι που κοιμούνται λιγότερο από 6 ώρες κάθε βράδυ έχουν υψηλότερα επίπεδα φλεγμονωδών πρωτεϊνών στο αίμα. Αυτές οι φλεγμονώδεις πρωτεΐνες συνδέονται με τη καρδιακή νόσο, το εγκεφαλικό επεισόδιο, το διαβήτης, την αρθρίτιδα, και την πρόωρη γήρανση.

3.Ο ύπνος είναι σύμμαχος της δίαιτάς σας. Μια μελέτη από ένα πανεπιστήμιο του Σικάγου έδειξε οτι όσοι έκαναν δίαιτα και κοιμόντουσαν αρκετά έχασαν 56 τοις εκατό περισσότερο λίπος από εκείνους που δεν κοιμόντουσαν όσο θα έπρεπε, αναφέρει το Health.com . Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο ύπνος και ο μεταβολισμός ελέγχονται από το ίδιο μέρος του εγκεφάλου.

Ο ύπνος είναι απολύτως απαραίτητος. To να μην κοιμάστε πολύ, αυτό δεν σημαίνει ότι είστε πιο παραγωγικοί από όλους εμάς.

4. Επίσης, διατηρεί τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Το WebMD αναφέρει μια μελέτη, η οποία διαπίστωσε μετά από 3 ημέρες στέρησης ύπνου, οτι 10 υγιείς νέοι ενήλικες είχαν τέτοια επίπεδα γλυκόζης στο αίμα που τους χαρακτηρίζαν ως προ-διαβητικούς.

5. Μειώνει τον χρόνιο πόνο. Υπάρχει μια σχέση μεταξύ της απώλειας ύπνου και του χαμηλού ορίου πόνου, λέει το WebMD . Για τη θεραπεία του χρόνιου πόνου, φροντίστε να κοιμάστε 8 ώρες κάθε βράδυ.

6. Βελτίωνει τη διάθεση. Βάλτε στην άκρη τα χάπια της κατάθλιψης και βγάλτε τα μαξιλάρια. Το WebMD λέει οτι ο ύπνος επιδρά στα συναισθήματα. Η στέρηση ύπνου κάνει ένα πρόσωπο πιο επιρρεπή στις εναλλαγές διάθεσης.

7. Μειώνει το άγχος. Ο ύπνος επιτρέπει στον εγκέφαλο να ξαναρυθμίζει τα συναισθήματά του. Όταν ο εγκέφαλος δεν είναι σε θέση να ξεκουραστεί και να ανανεωθεί, δεν μπορεί να επεξεργαστεί τα συναισθήματα και τις εμπειρίες την επόμενη ημέρα.

Δείτε ακόμη: Ύπνος με τα παιδιά.Ένας μπαμπάς εξομολογείτε

8. Βελτιώνει το δέρμα. Το καλύτερα κρυμμένο μυστικό ενός δερματολόγου είναι ο ύπνος. Ακόμα και ένα βράδυ αν δεν έχετε κοιμηθεί καλά είναι αρκετό για να ένα θαμπό,και κουρασμένο δέρμα. Μπορεί ακόμη και να βγάλετε σπυράκια. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ττο δέρμα όσο κοιμάστε, εναλλάζει τα παλιά του κύτταρα με καινούργια.

9. Βελτιώνει τη δημιουργικότητα. Εάν πρέπει να λύσετε ένα πρόβλημα, τότε κοιμηθείτε. Κατά τη διάρκεια του ύπνου, ο εγκέφαλος αναδιοργανώνει τις αναμνήσεις. Αυτό αυξάνει τη δημιουργικότητα.

10. Ο ύπνος σας βοηθά να μαθαίνετε οτιδήποτε πιο αποτελεσματικά. Η Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ εξηγεί ότι όταν δεν έχετε κοιμηθεί αρκετά, δεν μπορείτε να εστιάσετε την προσοχή σας και να μάθετε οτιδήποτε αποτελεσματικά.

Δείτε ακόμη: Σημάδια και συμπτώματα του συνδρόμου χρόνιας κόπωσης

11. Ο ύπνος βελτιώνει τη μνήμη.  Κοιμηθείτε και αποκτήστε μνήμη!! H ανάκληση της μνήμης πραγματοποιείται στον ύπνο, όταν ενισχύονται οι νευρωνικοί συνδέσμοι, λέει η Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ .

Πηγή: remedydaily.com

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.


Close