Τι ασκήσεις πρέπει να κάνουν οι διαβητικοι;

Όταν σκέφτεστε τον διαβήτη τύπου 2, μπορεί να φαντάζεστε περιορισμούς στην διατροφή και ενέσεις ινσουλίνης, αλλά η άσκηση είναι ένα σημαντικό μέρος της διαχείρισης του διαβήτη. Η φυσική σας κατάσταση, μπορεί να βοηθήσει να κρατήσετε τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα σε μια σωστή σειρά, γιατί η άσκηση στέλνει γλυκόζη στους μυς σας, που με τη σειρά τους παίρνουν μέρος της γλυκόζης από το αίμα σας και να ωθούν τα επίπεδα κάτω.
Τα άτομα με διαβήτη τύπου 2 δεν παράγουν αρκετή ινσουλίνη ή το σώμα τους δεν χρησιμοποιεί σωστά την ινσουλίνη, έτσι ώστε σε συνδυασμό με μια σωστή διατροφή, ο γιατρός σας θα σας συνταγογραφήσει ασκήσεις για να βοηθήσει στον έλεγχο του διαβήτη σας. Αλλά η άσκηση βοηθά επίσης να αποκρούσετε μακροπρόθεσμες επιπλοκές του διαβήτη τύπου 2, όπως φραγμένες αρτηρίες στην καρδιά και υψηλή χοληστερόλη.

Συμβουλές άσκησης για διαβήτη τύπου 2 
 Ο παρακάτω κατάλογος  θα σας βοηθήσει να βάλετε την άσκηση στην καθημερινή σας ρουτίνα.

1. Κάντε σύντομες προπονήσεις.

Δοκιμάστε να ασκηθείτε για 15 λεπτά πριν από την εργασία σας και 15 λεπτά μετά.
2. Θέστε λογικούς στόχους.

Η άσκηση είναι επιτακτική ανάγκη για την υγεία σας, ειδικά όταν είστε αντιμέτωπος με τον διαβήτη. Αλλά αν πρόκειται να κάνετε τις σωστές αλλαγές στη ζωή σας, θα πρέπει να ορίσετε τους στόχους σας αναλόγως. Να μην ξεπερνάτε τον εαυτό σας και να θέτετε στόχους που ξέρετε ότι μπορείτε να φτάσετε. 
3. Δώστε έμφαση στην ύπαρξη ενέργειας όλη την ημέρα.

Αυτό σημαίνει ότι θα ανεβαίνετε από τις σκάλες προσθέτοντας λίγο επιπλέον προσπάθεια που μπορεί να κάνει τη διαφορά.
4. Απευθυνθείτε σε έναν ειδικό για τις κατάλληλες ασκήσεις.

Αυτός μπορεί να είναι ο γιατρός σας ή ακόμα και ένας προσωπικός γυμναστής τους οποίους μπορείτε συμβουλευτείτε για να σας βοηθήσουν α ξεκινήσετε. Μερικές φορές, η αρχή της γυμναστικής μπορεί να είναι αποκαρδιωτική, έτσι έχοντας κάποιον σας πει πώς να ξεκινήσετε, πώς θα πρέπει να προχωρήσετε και ποιες ασκήσεις θα είναι καλές για εσάς, θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε με πιο θετική ματιά.
5. . Ρυθμίστε οπτικές ενδείξεις

Όλοι είμαστε απασχολημένοι, αλλά θέτοντας οπτικά ερεθίσματα γύρω από το σπίτι σας – όπως τα αθλητικά παπούτσια σας κρεμασμένα στην πόρτα ή ένα ενθαρρυντικό σημείωμα στο ψυγείο,θα υπενθυμίζει στον εαυτό σας να βγει και να ασκηθεί.
Ασκήσεις για να ξεκινήσετε
– Η κατάρτιση βάρους.

Δες εδώ ιδέες για σνάκ για διαβητικούς

Οι μύες σας βοηθούν να κάψετε γλυκόζη, έτσι η οικοδόμηση της μυϊκής μάζας βοηθά στη διατήρηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα σας υπό έλεγχο. 
– Γιόγκα .

Αυτού του είδους η προπόνηση βοηθά στην καύση του λίπους, την καταπολέμηση της αντίστασης στην ινσουλίνη και  βελτιώνει τη λειτουργία των νεύρων. Η γιόγκα βοηθά επίσης στη μείωση του στρες,που μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

– Ποδήλατο 

Το σταθερό ποδήλατο είναι μια πολύ καλή καρδιο άσκηση που μπορείτε να κάνετε κάθε μέρα. Βοηθά τους πνεύμονές σας να λειτουργούν καλύτερα και βελτιώνει την λειτουργία της καρδιάς.

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.

Close