Έχετε προβλήματα ύπνου; Αυτά είναι τα τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε αμέσως!

Έχετε προβλήματα ύπνου; Αυτά είναι τα τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε αμέσως!

Περισσότερο από το 60% των ανθρώπων στις ΗΠΑ έχουν προβλήματα ύπνου. Η ισορροπημένη διατροφή, ο επαρκής ύπνος και η τακτική σωματική άσκηση είναι εξαιρετικά σημαντικά για την υγεία σας. Πριν επιλέξετε κάποια βοηθήματα ύπνου ή χάπια βεβαιωθείτε ότι έχετε δοκιμάσει μία από αυτές τις 7 θαυματουργές τροφές πρώτα. Στο παρακάτω κείμενο υπάρχει ένας κατάλογος επτά τροφίμων που μπορούν να σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε σαν πουλάκι.

Μπανάνες

Καταναλώστε μια μπανάνα κάθε βράδυ πριν πάτε για ύπνο. Εάν πάσχετε από διαβήτη, θα πρέπει να φάτε μισή. Αυτό θα μειώσει την περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε κάλιο που βοηθά στην πρόληψη των νυχτερινών κραμπών. Περιέχουν επίσης μαγνήσιο που παρέχει χαλάρωση των μυών και βαθύτερο ύπνο. Η κατανάλωση μπανάνας πριν από τον ύπνο θα σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε την αϋπνία λόγω των υψηλών επιπέδων θρυπτοφάνης.

Δείτε ακόμη: Κάντε το τεστ με το κουτάλι για να δείτε αν σας λείπει… ύπνος! (vid)

Σολομός

Σύμφωνα με τις μελέτες, ο σολομός είναι πλούσιος σε ωμέγα-3-λιπαρά οξέα που μειώνουν τα επίπεδα του στρες και βοηθούν το σώμα σας να χαλαρώσει. Επιπλέον, περιέχει βιταμίνη Β6 η οποία αυξάνει τη διέγερση της μελατονίνης, της ορμόνης του ύπνου. Η πλούσια περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες θα σας κάνει να αισθάνεστε χορτάτοι τη νύχτα. Μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι τα άτομα που καταναλώνουν σολομό σε τακτική βάση έχουν υψηλότερα επίπεδα βιταμίνης D, έχουν συνεχόμενο ύπνο, καλύτερη ποιότητα ύπνου και υψηλότερα επίπεδα ώρας ύπνου.

Δείτε ακόμη: Δείτε τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν πίνετε ένα ποτήρι κρασί πριν πέσετε για ύπνο.

Τσάι βοτάνων

Είναι γνωστό ότι τα τσάι με βότανα μπορεί να βελτιώσουν το ύπνο σας. Ωστόσο, δεν είναι χρήσιμα όλα τα είδη τσαγιού. Το τσάι χαμομηλιού είναι ένας από εκείνους τους τύπους που μπορούν να θεραπεύσουν τις διαταραχές ύπνου σας λόγω της φλαβονοειδούς απειγινίνης, ενός δευτερογενούς μεταβολίτη που έχει καταπραϋντικές επιδράσεις. Η μέντα, η λεβάντα και η βαλεριάνα μπορούν επίσης να βοηθήσουν το σώμα σας να χαλαρώσει. Έχετε στο μυαλό σας ότι δεν πρέπει να καταναλώνετε πράσινο ή μαύρο τσάι πριν πάτε για ύπνο, επειδή δρουν ως διεγερτικά και μπορεί να σας κρατήσουν ξύπνιους.

Εκτός από  φυσικό ηρεμιστικό, η σοκολάτα είναι πλούσια σε μαγνήσιο και μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τον ύπνο σας.

Γιαούρτι

Εάν έχετε ανεπάρκεια ασβεστίου μπορεί να έχετε δυσκολία στον ύπνο. Για να παρέχετε στο σώμα σας τις απαραίτητες ποσότητες ασβεστίου βεβαιωθείτε ότι καταναλώνετε γάλα, γιαούρτι και άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε άλλα τρόφιμα που είναι πλούσια σε ασβέστιο, όπως φυλλώδη πράσινα λαχανικά.

Κεράσια

Παραδόξως, τα κεράσια βοηθούν επίσης στην αποκατάσταση των διαταραχών του ύπνου. Ένα ποτήρι χυμό κερασιού (250ml) μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα της μελατονίνης, της ορμόνης ύπνου, στο αίμα σας. Κατά συνέπεια, οδηγεί σε καλύτερη ποιότητα ύπνου. Αυτή η ορμόνη ρυθμίζει τον λεγόμενο κιρκαδικό ρυθμό (κύκλος εγρήγορσης- ύπνου). Θα ήταν εξίσου αποτελεσματικό εάν καταναλώνατε φρέσκα ή αποξηραμένα κεράσια ανάμεσα στα γεύματά σας.

Δημητριακά ολικής αλέσεως

Τα σιτηρά όπως το κριθάρι και το πλιγούρι περιέχουν μεγάλες ποσότητες μαγνησίου. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν περιλαμβάνουν τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο στη διατροφή τους και ως αποτέλεσμα έχουν ανεπάρκεια μαγνησίου που επηρεάζει τον κύκλο του ύπνου τους.

Δείτε ακόμη: 10 τρόποι για να μην τσιμπολογάτε πριν πέσετε για ύπνο

Κακάο

Ένα φλιτζάνι κακάο πριν πάτε για ύπνο μπορεί να έχει καταπληκτικά αποτελέσματα. Εκτός από  φυσικό ηρεμιστικό, η σοκολάτα είναι πλούσια σε μαγνήσιο και μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τον ύπνο σας. Επιπλέον, η μη ζαχαρούχα σκόνη κακάου περιέχει τρυπτοφάνη, των οποίων τα αποτελέσματα αναφέρθηκαν νωρίτερα στο κείμενο.

photo credit: youtube

Close