Χάστε κιλά, εξολοθρεύστε το καρκίνο, βελτιώστε την πνευματική σας υγεία με την πιο αποτελεσματική δίαιτα!

Το κέρδος των 11 κορυφαίων κατασκευαστών συνταγογραφούμενων φαρμάκων στην Αμερική, των οποίων τα έσοδα τους είναι 85 δις δολάρια ετησίως, έχει ως αποτελεσμα, το σύστημα να κρατάει μακρυά τους φυσικούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να θεραπεύσουμε κάποια προβλήματα, καθώς για αυτούς πάνω από όλα είναι το κέρδος.

Ευτυχώς, όμως από την άλλη, υπάρχουν μερικοί άνθρωποι στον ιατρικό κλάδο που νοιάζονται και δουλεύουν για τη ζωή πέρα από τα κέρδη. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν κάνει απίστευτες ανακαλύψεις, μία εκ των οποίων είναι η θεραπευτική δύναμη μιας δίαιτας,που ονομάζεται κετογενική.

Ο στόχος της δίαιτας αυτής είναι να βοηθήσει το σώμα να εισέλθει σε ένα στάδιο που ονομάζεται κέτωση. Η διατροφή, που ανακαλύφθηκε από τον γιατρό Ράσελ Wilder στη Mayo Clinic, το 1924, απαιτεί από εσάς να κάνετε το 50% -70% της πρόσληψης τροφής σας με ευεργετικά λίπη, τα οποία τα οποία το σώμα σας διασπά για να προκαλέσει την κέτωση. Γιατί ακριβώς είναι τόσο επιθυμητή η κέτωση; Δείτε εδώ μερικά οφέλη της.

 1) Απώλεια βάρους

Σύμφωνα με το site DietDoctor.com, η δίαιτα αυτή μετατρέπει το σώμα σας σε μια “μηχανή καύσης λίπους”. Ουσιαστικά, αναγκάζει το μεταβολισμό σας να καίει σχεδόν εντελώς το λίπος, σε αντίθεση με τη συνηθισμένη ζάχαρη. Ως εκ τούτου, η καύση του λίπους είναι δραστική με την βοήθεια αυτής της δίαιτας. Μια τέτοια δίαιτα λειτουργεί επίσης με τρόπο ώστε να ενθαρρύνει την απώλεια βάρους με τη μείωση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και της ινσουλίνης. Θυμηθείτε, η ινσουλίνη είναι μια από τις ορμόνες που λέει το σώμα σας να αποθηκεύσει λίπος.

Δείτε ακόμη: Πόσο να περπατάτε καθημερινά για να χάσετε 5 κιλά σε 1 μήνα, χωρίς δίαιτα

2.)  Διαχείριση συμπτωμάτων διαβήτη τύπου 2

Οι πάσχοντες από αυτό τον τύπο διαβήτη έχουν μειωμένη ευαισθησία στην ινσουλίνη και, έχουν, υψηλά επίπεδα αυτής της ορμόνης. Τα υψηλά επίπεδα ινσουλίνης μπορεί να οδηγήσουν σε μια σειρά από προβλήματα υγείας, όπως:

  • Λιπώδες ήπαρ
  • Παχυσαρκία
  • Τάση για κατανάλωση υδατανθράκων
  • Υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα
  • Αυξημένο κίνδυνο ουρικής αρθρίτιδας
  • Υψηλή πίεση αίματος

Μια δίαιτα, φυσικά, μειώνει την ποσότητα των υδατανθράκων (που μετατρέπονται σε ζάχαρη) που καταναλώνετε εξασφαλίζοντας παράλληλα πως το σώμα σας παίρνει την ενέργεια που χρειάζεται από το λίπος.

Η κετογενική δίαιτα μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου, αλλά η πραγματική απόδειξη της δύναμής της είναι η ικανότητά της να αντιμετωπίζει τους υπάρχοντες καρκίνους.

3.) Θεραπεία καρκίνου

Η κετογενική δίαιτα μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου, αλλά η πραγματική απόδειξη της δύναμής της είναι η ικανότητά της να αντιμετωπίζει τους υπάρχοντες καρκίνους. Τα καρκινικά κύτταρα υπάρχουν στη γλυκόζη, που είναι υψηλή στις διατροφές με υδατάνθρακες. Μια υψηλή σε λιπαρά κετογενική δίαιτα, από την άλλη πλευρά, μειώνει την ποσότητα της γλυκόζης στην οποία έχουν πρόσβαση τα καρκινικά κύτταρα. Έτσι, λιμοκτονούν κυριολεκτικά τα καρκινικά κύτταρα. Ο ερευνητής Δρ Τόμας Seyfried υποστηρίζει οτι η συγκεκριμένη δίαιτα θα μπορούσε ακόμη και να είναι πιο αποτελεσματική στη θεραπεία του καρκίνου από οτι η χημειοθεραπεία.

Δείτε ακόμη: 15 συμβουλές για να μην παρατήσετε τη δίαιτα

4.)  Βελτίωση πνευματικής διαύγειας

Σε μια μελέτη, η δίαιτα αυτή μείωσε σημαντικά τα συμπτώματα της σχιζοφρένειας, σε ποντίκια που ήταν πειραματόζωα. Αρκετοί ψυχίατροι λένε ότι κάνει επίσης θαύματα σε ανθρώπους που πάσχουν από κατάθλιψη και διπολική διαταραχή. Το 1999, οι ερευνητές παρατήρησαν πως κάποια αυτιστικά παιδιά έδειξαν μεγάλη βελτίωση μετά την έναρξη της Κετογενικής δίαιτας. Έχουν βελτιωθεί σε τομείς όπως η συνεργασία, η ομιλία, η αλληλεπίδραση και η υπερκινητικότητα. 2 από τους 18 συμμετέχοντες που ολοκλήρωσαν τη μελέτη ήταν σε θέση να αφήσουν το ειδικό σχολείο και να ξεκινήσουν κανονική εκπαίδευση. Σύμφωνα με ερευνητές, αυτό οφείλεται στην ικανότητα της δίαιτας αυτής να διατηρήσει τα επίπεδα του GABA στον εγκέφαλο σε μεγάλο βαθμό.

Πως να ξεκινήσετε…

Απαιτεί σίγουρα σχεδιασμό και οργάνωση, αλλά αξίζει τον κόπο! Για να ξεκινήσετε, θα πρέπει να μην τρώτε περισσότερο από 50 γραμμάρια υδατάνθρακες ανά ημέρα. Πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να πάνε ακόμα και στα 30 γραμμάρια. Όσον αφορά την πρωτεΐνη δεν πρέπει να τρώτε περισσότερο από 120 γραμμάρια ανά ημέρα. Αυτές οι κατευθυντήριες γραμμές είναι, φυσικά, μόνο γενικές συμβουλές. Θα πρέπει να συμβουλευτείτε έναν διαιτολόγο για πληροφορίες ειδικά για το σώμα και τους στόχους σας.

Δείτε ακόμη: Η δίαιτα των τριών ημερών που θα σας κάνει να βρείτε άμεσα τη φόρμα σας!

Τροφές που πρέπει να προτιμάτε

Πάρτε το επιθυμητό λίπος από τις παρακάτω τροφές:

  • Αβοκάντο
  • Βούτυρο
  • Λίπος κοτόπουλου
  • Ελαιόλαδο
  • Έλαιο καρύδας

Πρωτεϊνη από τα ακόλουθα τρόφιμα:

  • Ψάρι
  • Μοσχάρι
  • Αρνί
  • Οστρακοειδή
  • Ολόκληρα αυγά

Χαμηλή σε υδατάνθρακες τρόφιμα ακόμη πλήρωσης περιλαμβάνουν:

  • Φουντούκια Macadamia
  • Φυστίκια πεκάν
  • Καρύδια
  • Αμύγδαλα
  • Κολοκυθόσποροι
  • Μήλα
  • Πορτοκάλια
  • Αχλάδια
  • Τυρί

Δείτε το βίντεο για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη θαυματουργή δίαιτα…

Πηγή: diaforetiko.gr

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.