Πείτε αντίο στο πόνο της φτέρνας με αυτές τις 5 ασκήσεις των 15-30 δευτερολέπτων

Έχετε πόνο στη φτέρνα; Είναι οδυνηρό όταν σηκώνεστε από το κρεβάτι; Μήπως νιώθετε ένα απότομο πόνο στο κάτω μέρος της φτέρνας, όταν σηκώνεστε από μια καρέκλα και αρχίζετε να περπατάτε; Αν ναι, τότε πιθανότατα πάσχετε από επώδυνη φλεγμονή ενός μεγάλου συνδέσμου στο κάτω μέρος του ποδιού σας. Αυτή η κατάσταση είναι γνωστή ως πελματιαία απονευρωσίτιδα .

Το κύριο σύμπτωμα της πελματιαίας απονευρωσίτιδας είναι ο έντονος πόνος στο κάτω μέρος του ποδιού στην περιοχή της φτέρνας. Ο πόνος συνήθως είναι πιο έντονος το πρωί, όταν σηκωνόμαστε από το κρεβάτι ή όταν έχουμε καθίσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, και συνήθως ο πόνος μειώνεται μετά από λίγα βήματα.

Αυτή η κατάσταση είναι κοινή για τους δρομείς, για τους ανθρώπους που περνούν μεγάλα χρονικά διαστήματα όρθιοι, και για τις γυναίκες που φορούν ψηλά τακούνια.

Δείτε ακόμη:Ταλαιπωρημένες φτέρνες; Δοκιμάστε την φυσική αυτή συνταγή!Και θα γινουν βελουδινες!

Οι περισσότεροι άνθρωποι με πελματιαία απονευρωσίτιδα νιώθουν καλύτερα με απλές θεραπείες και χωρίς να διακόψουν την δουλειά τους ή τις καθημερινές ασκήσεις τους. Αν έχετε πελματιαία απονευρωσίτιδα και δεν ξέρετε τι ασκήσεις πρέπει να κάνετε για να νιώσετε καλύτερα, τότε πρέπει να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο.

Αυτά είναι που πρέπει να κάνετε:

1. Ξεκουραστείτε

Θα πρέπει να περιορίσετε τις δραστηριότητές σας όπως το τρέξιμο ή τα άλματα και να αποφεύγετε την πολύ ορθοστασία.

Εκτός από αυτό θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιήσετε  παπούτσια που να υποστηρίζουν καλά τα πόδια σας. Τα παπούτσια σας πρέπει να είναι κατάλληλα, ώστε να απορροφούν τους κραδασμούς.

2. Μείωστε τη φλεγμονή.

Επειδή η πελματιαία απονευρωσίτιδα προκαλεί φλεγμονή στο σύνδεσμο θα πρέπει να αντιμετωπίσετε τη φλεγμονή που προκαλεί τον πόνο .

Προκειμένου να μειώσετε τον πόνο και τη φλεγμονή πρέπει να εφαρμόσετε πάγο για περίπου 15 λεπτά στην πληγείσα περιοχή.

Το κύριο σύμπτωμα της πελματιαίας απονευρωσίτιδας είναι ο έντονος πόνος στο κάτω μέρος του ποδιού στην περιοχή της πτέρνας

3. Αυξήστε την ευελιξία

Επειδή η πελματιαία απονευρωσίτιδα οφείλεται σε στέλεχος του συνδέσμου, για να αποτρέψετε από το να συμβεί θα πρέπει να εκτελέσει μια σειρά από ασκήσεις οι οποίες θα αυξήσουν την ευελιξία σας.

Σημαντική σημείωση:

Δεν θα πρέπει να πραγματοποιείται αυτές τις ασκήσεις εάν τα συμπτώματα της πελματιαίας απονευρωσίτιδας είναι σοβαρά γιατί μπορεί να βλάψετε το σύνδεσμο.

1η άσκηση 

Τοποθετήστε τα πόδια σας στο πάτωμα και τα δάχτυλα των ποδιών προς τα πάνω. Πάρτε το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού και τραβήξτε το απαλά προς τη φτέρνα όσο μπορείτε και κρατήστε τη θέση για 15 με 30 δευτερόλεπτα .

Δείτε ακόμη: 15 απίστευτα κόλπα για τα πόδια σας!

2η άσκηση 

Βάλτε τα χέρια σας στον τοίχο στο ύψος των ματιών σας. Κρατήστε το τραυματισμένο πόδι σας πίσω, και φέρτε το πόδι που δεν σας πονάει προς τα εμπρός, και τοποθετήστε τη φτέρνα του τραυματισμένου ποδιού σας στο πάτωμα. Γυρίστε το πόδι που σας πονάει ελαφρώς προς τα μέσα, κλίνοντας σιγά-σιγά στον τοίχο μέχρι να αισθανθείτε ένα τέντωμα στο πίσω μέρος της γάμπα σας. Μείνετε εκεί για 15- 30 δευτερόλεπτα . Επαναλάβετε 3 φορές. Κάνετε αυτή την άσκηση αρκετές φορές κάθε ημέρα.

3η άσκηση

Καθίστε στο πάτωμα με τα πόδια μπροστά σας. Τοποθετήστε το τραυματισμένο πόδι σας στο κέντρο μιας διπλωμένης πετσέτας, πάρτε τα άκρα της πετσέτας και τραβήξτε τα προς το μέρος σας, τεντώνοντας το πόδι σας. Να είστε βέβαιοι οτι κρατάτε το γόνατο σας σε ευθεία θέση. Μείνετε σε αυτή τη θέση για 15- 30 δευτερόλεπτα .

Δείτε ακόμη: Γιατί η σωματική άσκηση είναι σημαντική για τα παιδιά

4η άσκηση 

Σταθείτε με το πέλμα του τραυματισμένου ποδιού σας σε ένα σκαλί. Πλησιάστε προς το τελευταίο σκαλί με το τακούνι σας, ώστε να νιώσετε ένα τέντωμα στο πίσω μέρς του ποδιού.Κρατήστε αυτή τη θέση για 15 έως 30 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια χαλαρώστε. Επαναλάβετε 3 φορές.

5η άσκηση

Τσουλίστε με το πόδι σας ένα πλαστικό μπουκάλι με νερό. Επαναλάβετε αυτή την άσκηση για 3-5 λεπτά. Αυτή η άσκηση είναι ιδιαίτερα χρήσιμη εάν την κάνετε το πρωί.

Κάντε τις ασκήσεις αυτές και πείτε αντίο στο πόνο της φτέρνας μια για πάντα!!!

keepyourbody.com

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.


Close