10 συμβουλές για να μην αρρωστήσει το παιδί με την αλλαγή του καιρού

Η αλλαγή θερμοκρασίας είναι ο κυριότερος παράγοντας που μπορεί να σας αρρωστήσει. Με την απότομη πτώση της θερμοκρασίας είναι πιο πιθανό να εμφανίσετε συνάχι, βήχα και πυρετό. Διαβάστε παρακάτω πως μπορείτε να δημιουργήσετε μια «ασπίδα» που θα προστατεύσει τον οργανισμό το δικό σας και των παιδιών σας από ιώσεις και κρυολογήματα αλλά και έξυπνες συμβουλές που θα σας φανούν χρήσιμες.

 

Πως μπορώ να δημιουργήσω ασπίδα προστασίας;

Τα «καλά» βακτήρια και τα…μάτια σας
Στον οργανισμό σας θα πρέπει να υπάρχουν τα λεγόμενα ωφέλιμα βακτήρια γιατί η παρουσία τους μπορεί να βοηθήσει σε διάφορες καταστάσεις αφού ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Η αντιβίωση όταν τη λαμβάνετε χωρίς ιατρική συμβουλή μπορεί να καταστρέψει τα «καλά» βακτήρια με αποτέλεσμα να δημιουργούνται άλλοι παθογόνοι οργανισμοί.

Προτιμήστε τροφές που διώχνουν τα μικρόβια
Η Βιταμίνη C που περιέχεται στα εσπεριδοειδή, στην πράσινη πιπεριά, στα ακτινίδια και σε άλλες τροφές μπορεί να λειτουργήσει δραστικά στην πρόληψη του κρυολογήματος. Η κατανάλωση τροφών που περιέχουν ψευδάργυρο μπορεί να συμβάλλει στην αντιμετώπιση του κρυολογήματος. Τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο είναι τα οστρακοειδή, τα όσπρια και το κρέας.