4 λαχανικά που έχουν περισσότερο σίδηρο από το κρέας

Ο σίδηρος αποτελεί ένα από τα πιο πολύτιμα θρεπτικά συστατικά για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού, μιας και μεταφέρει οξυγόνο στους ιστούς, ενώ βοηθά στη φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και τη σωστή εγκεφαλική λειτουργία.

Συμπτώματα όπως η καθημερινή ζάλη, η εύκολη κόπωση, οι ταχυπαλμίες, η δυσπεψία, μπορεί να οφείλονται στην έλλειψη σιδήρου και τη σιδηροπενική αναιμία.

Ποιες είναι όμως οι πηγές της ουσίας αυτής;

Αν και το κρέας βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τις προτεινόμενες πηγές σιδήρου, η πρόσληψη του είναι δυνατή και μέσα από άλλες τροφές, που είναι υγιεινές και πιο συγκεκριμένα τα βαθυπράσινα (φυλλώδη) λαχανικά.

Ακολουθούν τέσσερις προτάσεις λαχανικών, που αξίζουν μια θέση στο πιάτο σας ιδιαίτερα αν ακολουθείτε μια χορτοφαγική διατροφή.

Σπανάκι
Τρία φλιτζάνια σπανάκι περιέχουν περίπου 18 mg σιδήρου, δηλαδή περισσότερη ποσότητα από ότι περιέχει μια μπριζόλα. Ετσι, μπορείτε να καλύψετε τις ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού για σίδηρο, τρώγοντας μόνο μία σαλάτα με μπόλικο σπανάκι.

Δείτε περισσότερα στο apithano.gr

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.

Close