Ένας εναλλακτικός και αποτελεσματικός τρόπος για να αντιμετωπίσετε τις κρίσεις πανικού

Οι κρίσεις πανικού είναι ένα πρόβλημα που εν έτη 2020 το αντιμετωπίζουν ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι. Το άγχος της καθημερινότητας, τα οικονομικά και συναισθηματικά προβλήματα καθώς και η πίεση που μπορεί να βιώνουμε από την οικογένεια και την δουλειά, μας οδηγούν σε κρίσεις άγχους. Ένα φαινόμενο πολύ συχνό που όμως παραμένει ιδιαίτερα τρομαχτικό, γι’ αυτόν που το αντιμετωπίζει!

Κατά τη διάρκεια μιας κρίσης πανικού, νιώθεις το σώμα σου να μουδιάζει, τα συναισθήματα να σε κατακλύζουν ενώ πολλές φορές έχεις ταχυκαρδίες και τάσεις για λιποθυμιά. Αυτό που είναι πολύ σημαντικό να θυμάσαι, είναι ότι από κρίση πανικού δεν καταγράφηκε ποτέ ούτε ένας θάνατος και οι ειδικοί ψυχολόγοι και ψυχίατροι επισημαίνουν ότι δεν είναι θανατηφόρος πάθηση αλλά ένα ξέσπασμα του οργανισμού σε περιόδους μεγάλης έντασης, που κρατάει το πολύ 10 λεπτά και ο,τι κι αν κάνεις θα τελειώσει όταν κάνει τον κύκλο του.

 

Παρόλα αυτά, υπάρχουν μερικές εναλλακτικές λύσεις, που κάνουν τα συμπτώματα λιγότερο τρομαχτικά οπότε η κρίση πανικού με τον καιρό, αντιμετωπίζετε πιο εύκολα με αποτέλεσμα να την αντιμετωπίζεις με ψυχραιμία. Το Πανεπιστήμιο Yale μετά από έρευνες απέδειξε, ότι όταν αντιμετωπίζεις κρίση πανικού, πρέπει να επικεντρώνεις την ακοή σου σε έναν άλλον ήχο του δωματίου και να συγκεντρώνεσαι σε αυτόν. Κάνει το μυαλό να ξεχνιέται με αποτέλεσμα να χαλαρώνεις.

 

Η κρίση πανικού είναι ένα ζήτημα που αντιμετωπίζεται με την απαραίτητη ψυχολογική υποστήριξη. Μην το αμελήσεις και επισκέψου έναν ψυχολόγο.

Close