Θεσσαλονίκη: 15χρονη βρίσκεται στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε μπαρ

Θεσσαλονίκη: 15χρονη βρίσκεται στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε μπαρ

Προσθήκη του daddy-cool.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στην Θεσσαλονίκη σημειώθηκε περιστατικό με 15χρονη που βρέθηκε στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε μπαρ.

Για το περιστατικό συνελήφθησαν από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Λαγκαδά ο υπεύθυνος του καταστήματος, ο σερβιτόρος και ο θαμώνας που αγόρασε το ποτό.

Αυτός είναι ο δικηγόρος που κατηγορείται για βία και εξύβριση

Άσχημη κατάληξη είχε η σαββατιάτικη έξοδος για δύο ανήλικους στην περιοχή του Λαγκαδά, στη Θεσσαλονίκη. Ένα 15χρονο κορίτσι μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για πρώτες βοήθειες μετά την κατανάλωση αλκοόλ σε καφέ – μπαρ.

Λύτρας: Απόλυτος εφιάλτης στον Κορυδαλλό – Φοβάται αντίδικους που έστειλε φυλακή

Όλα συνέβησαν σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος στην περιοχή του Λαγκαδά. Θαμώνας αγόρασε φιάλη αλκοολούχου ποτού, που κατανάλωσε με τον 17χρονο ανιψιό του και την 15χρονη, η οποία όμως αισθάνθηκε αδιαθεσία και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

Δίπλωμα οδήγησης: Αλλαγή στο όριο ηλικίας – Από αυτή την ηλικία θα ξαναδίνουν εξετάσεις

Για το περιστατικό συνελήφθησαν από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Λαγκαδά ο υπεύθυνος του καταστήματος, σύμφωνα με το voria.gr, ο σερβιτόρος και ο θαμώνας που αγόρασε το ποτό.

Διαβάστε ολες τις ειδησεις στο Daddy – Cool.gr