Η Ιστορία πίσω από την διεκδίκηση του Οίκου Αρμάνι από Γάλλο Μεγιστάνα, και το στυγερό "Οχι" του Τζόρζιο Αρμάνι στην ερώτηση αν το πουλάει
Ο κόσμος της μόδας θρηνεί ένας από τους μεγαλύτερους σχεδιαστές μόδας. Ο Τζόρτζιο Αρμάνι υπήρξε μία εμβληματική φιγούρα του ιταλικού luxury, που καθόρισε τι είναι στιλ, τι είναι κομψότητα, τι είναι φινέτσα. Έφυγε από την ζωή στις 4 Σεπτεμβρίου σε ηλικία 91 ετών, αφήνοντας πίσω του μία αμύθητη περιουσία και έναν κολοσσό ρούχων, ξενοδοχείων, ακόμη και τροφίμων. Η ιστορία πίσω από την διεκδίκηση του Οίκου Αρμάνι και το μεγαλειώδες “Όχι” του Τζόρτζιο.
Το μεγάλο “Όχι” του Τζόρτζιο Αρμάνι
Ιδρυτής του ομώνυμου ομίλου το 1975, ο Τζόρτζιο Αρμάνι έχτισε ένα αυτοκρατορικό brand στον χώρο του της παγκόσμιας πολυτέλειας, ικανό να συναγωνιστεί γίγαντες όπως οι LVMH, Kering και Richemont, χωρίς ποτέ να θυσιάσει την ανεξαρτησία του. Ούτε καν όταν ο Γάλλος μίδας Μπερνάρ Αρνό, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της LVMH, της μεγαλύτερης εταιρείας πολυτελείας στον κόσμο θέλησε να εξαγοράει τον οίκο. Ο γκουρού του στιλ είπε ένα ξεκάθαρο όχι. Ο οίκος Αρμάνι δεν είναι προς πώληση.

Ο Τζόρτζιο Αρμάνι δεν περιορίστηκε στο ρούχο. Δημιούργησε έναν κόσμο που συνδυάζει τη haute couture με το accessible luxury. Ο όμιλός του αριθμεί 2.983 καταστήματα σε 46 χώρες, καλύπτοντας προϊόντα από την ένδυση μέχρι το interior design, τη γαστρονομία και την ξενοδοχία.
Οι γραμμές του περιλαμβάνουν:
- Giorgio Armani
- Giorgio Armani Privé
- Emporio Armani
- Armani Jeans, Armani Junior & Baby, Armani Exchange, EA7
- Armani Casa (έπιπλα), Armani Fiori (λουλούδια), Armani Dolci (σοκολάτες) και Armani Hotels & Resorts.