Το πλάνο των 28 ημερών που πρέπει να δοκιμάσεις!

Ξέρατε ότι υπάρχει μια άσκηση που μπορεί να μεταμορφώσει το σώμα σας  μόνο με 4 λεπτά την ημέρα; Ναι, και όμως είναι δυνατό, και πάμε  να σας δείξουμε πώς να το κάνετε!

Η πρόκληση της άσκησης της σανίδας για 28 ημέρες θα εκπαιδεύσει το σώμα σας στη δύναμη και την αντοχή, και παρά το γεγονός οτι αρχικά η εξέλιξη σας θα είναι αργή  θα οδηγήσει σε απίστευτα αποτελέσματα! Η πρόκληση θα πρέπει να ολοκληρωθεί σε ακριβώς 28 ημέρες. Θα πρέπει να ξεκινήσετε από την εκτέλεση της άσκησης για 20 δευτερόλεπτα, και στη συνέχεια να την αυξάνετε καθημερινά. Η πρόκληση τελειώνει με μια σανίδα 4 λεπτών την τελευταία ημέρα.

Δείτε ακόμη: Aσκήσεις για να ξεκινήσετε γυμναστική αν έχετε να χάσετε πολλά κιλά

Ωστόσο, προκειμένου να επωφεληθείτε από τη σανίδα, θα πρέπει να μάθετε πώς να το κάνετε σωστά. Οι αγκώνες σας πρέπει να είναι τοποθετημένοι κάτω από τους ώμους και η πλάτη σας πρέπει να είναι ίσια. Σφίξτε το κορμό σας και απλώστε τα πόδια λίγο, ενώ παράλληλα μη βάζετε καμία πίεση στους γοφούς σας. Αναπνεύστε αργά κατά τη διάρκεια της άσκησης και χαλαρώστε τους μυς σας.

Η σανίδα μπορεί:

1. Να σφίξει το στομάχι σας
Η άσκηση χρησιμοποιεί τον κορμό σας για να σταθεροποιήσει το σώμα και να φέρει εις πέρας τις σωματικές απαιτήσεις για τη σωστή θέση. Δεσμεύει αρκετά τους κοιλιακούς ώστε να τους τονίσει κατά την πάροδο του χρόνου.

2. Να αυξήσει την ευελιξία σας
Η σανίδα θα βελτιώσει την ευελιξία σας καθώς χρησιμοποιεί εξ ολοκλήρου τον ώμο σας και τους ραχιαίους μυς .

3. Να βελτιώσει τη στάση του σώματος σας
Οι κοιλιακοί είναι ζωτικής σημασίας για την καλή στάση του σώματος, έτσι  η άσκηση θα βελτιώσει τη σταθερότητα και την ισορροπία σας με την πάροδο του χρόνου.

Δείτε ακόμη: Τι ασκήσεις πρέπει να κάνουν οι διαβητικοι;

Εδώ είναι η πρόκληση:

Ημέρα 1 – 20 δευτερόλεπτα
Ημέρα 2 – 20 δευτερόλεπτα
Ημέρα 3 – 30 δευτερόλεπτα
Ημέρα 4 – 30 δευτερόλεπτα
Ημέρα 5 – 40 δευτερόλεπτα
Ημέρα 6 – ξεκούραση
Ημέρα 7 – 45 δευτερόλεπτα
Ημέρα 8 – 45 δευτερόλεπτα
Ημέρα 9 – 60 δευτερόλεπτα
Ημέρα 10 – 60 δευτερόλεπτα
Ημέρα 11-60 δευτερόλεπτα
Ημέρα 12 – 90 δευτερόλεπτα
Ημέρα 13 – ξεκούραση
Ημέρα 14 – 90 δευτερόλεπτα
Ημέρα 15 – 90 δευτερόλεπτα
Ημέρα 16 – 120 δευτερόλεπτα
Ημέρα 17 – 120 δευτερόλεπτα
Ημέρα 18 – 150 δευτερόλεπτα
Ημέρα 19 -ξεκούραση
Ημέρα 20 – 150 δευτερόλεπτα
Ημέρα 21 – 150 δευτερόλεπτα
Ημέρα 22 – 180 δευτερόλεπτα
Ημέρα 23 Οι – 180 δευτερόλεπτα
Ημέρα 24 – 210 δευτερόλεπτα
Ημέρα 25 – ξεκούραση
Ημέρα 26 – 210 δευτερόλεπτα
Ημέρα 27 – 240 δευτερόλεπτα
Ημέρα 28 – Συνεχίστε μέχρι να κουραστείτε

Δείτε ακόμη:Γιατί η σωματική άσκηση είναι σημαντική για τα παιδιά

Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο για να δείτε πώς να εκτελέσετε τη σανίδα σωστά:

 

Πηγή: weeklyhealthylife

 

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.