Δίαιτα για να ξεφουσκώσει η κοιλιά σας σε μόλις μια εβδομάδα!

Η κοιλιά είναι το μέρος του σώματος που οι περισσότερες οι γυναίκες θέλουμε να βελτιώσουμε. Όλες παραπονιόμαστε κατά διαστήματα ότι έχουμε λίγα παχάκια που προεξέχουν ή ότι το αγαπημένος μας τζιν δεν κουμπώνει γιατί η κοιλιά μας είναι πρησμένη. Και ενώ οι παράγοντες που επηρεάζουν το κοιλιακό λίπος είναι πολλοί, όπως το στρες, οι ορμόνες, η ηλικία, ωστόσο με το παρακάτω πρόγραμμα διατροφής και σε συνδυασμό με άσκηση θα αποκτήσετε την κοιλιά που ονειρεύεστε.

Ημέρα 1
Πρωινό: 1/2φλιτζάνι δημητριακά με άπαχο γάλα

Δεκατιανό: 1 γκρέιπφρουτ

Μεσημεριανό: Σαλάτα με κοτόπουλο και μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης

Απογευματινό: 3 φράουλες και ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι

Βραδινό: Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και 1 φρούτο εποχής

Ημέρα 2
Πρωινό: Ένα αυγό βραστό με μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης

Δεκατιανό: 1 μήλο και ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι

Μεσημεριανό: Σαλάτα με τόνο στο νερό

Απογευματινό: 1 μπανάνα

Βραδινό: Κοτόπουλο χωρίς το δέρμα με χόρτα

Δείτε τη συνέχεια στο apithano.gr

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.


Close