10 Διατροφικά λάθη που κάνουμε που μπλοκάρουν τον μεταβολισμό μας και δεν μας επιτρέπουν να χάσουμε κιλά!

Όταν κάνουμε κάποια δίαιτα και θέλουμε να χάσουμε βάρος, βασικό ρόλο παίζει ο μεταβολισμός μας. Μπορεί η δίαιτα που κάνουμε, όσο απαιτητική και εξαντλητική και αν είναι, να βλέπουμε ότι δεν έχει κάποιο αποτέλεσμα. Σε αυτό λοιπόν ευθύνεται ότι δεν έχουμε ρυθμίσει σωστά τον μεταβολισμό μας.

Μπορεί να πιστεύουμε ότι πολλές φορές «μπλοκάρει» ο οργανισμός λόγω άγχους, ηλικίας, σωματικής εξάντλησης. Η αλήθεια είναι πως αυτά έχουν πολύ μικρή σημασία, καθότι ο μεταβολισμός εξαρτάται από μερικούς κανόνες διατροφής που κάνουμε λάθος στην προσπάθειά μας να χάσουμε κιλά.

Δείτε παρακάτω ποιες είναι αυτές οι διατροφικές παγίδες και διορθώστε τις άμεσα και θα δείτε πως σχεδόν αμέσως θα αρχίσετε να βλέπετε αποτέλεσμα στη ζυγαριά σας!

10 Διατροφικά λάθη που κάνουμε που μπλοκάρουν τον μεταβολισμό μας και δεν μας επιτρέπουν να χάσουμε κιλά!

Δειτε ακομα Η θαυματουργή δίαιτα του Δημήτρη Γρηγοράκη που ενισχύει το μεταβολισμό και διπλασιάζει τις καύσεις

Ο Δρ Dan Benardot, αναπληρωτής καθηγητής διατροφής και κινησιολογίας στο Georgia State University απαρίθμησε τους κανόνες διατροφής που ενισχύουν το μεταβολισμό και διευκολύνουν ένα σχεδόν αβίαστο πρόγραμμα απώλειας βάρους.

1. Παγίδα: Δεν τρώτε αρκετά (ή καθόλου)
Ναι, πρέπει να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων σας, προκειμένου να χάσετε βάρος, αλλά αν το παρακάνετε μπορεί να σας κάνει περισσότερο κακό παρά καλό. Πηγαίνοντας πολύ χαμηλά και πολύ γρήγορα μπορεί να διαταράξει το μεταβολισμό σας μπορεί να σας αναγκάσει να φάτε υπερβολικά αργότερα χωρίς να το συνειδητοποιήσετε.

Θυμηθείτε ότι χρειάζεστε περίπου 1.200 θερμίδες ημερησίως για να ενεργοποιήσετε τις βασικές σας βιολογικές λειτουργίες. Προσέξτε λοιπόν τη συμβουλή του Δρ. Benardot: φάτε αρκετό φαγητό για να μην πεινάτε.

2. Παγίδα: Μένετε μακριά από την καφεΐνη
Η καφεΐνη διεγείρει το νευρικό σας σύστημα και με τη σειρά του επιταχύνει το μεταβολισμό σας για περίπου 5 έως 12% σύμφωνα με ιαπωνική μελέτη.

3. Παγίδα: Τρώτε λευκούς υδατάνθρακες
Καταναλώστε περισσότερες φυτικές ίνες. Δοκιμάστε να φάτε ολικής άλεσης ψωμί σιταριού, ζυμαρικά, φρούτα και λαχανικά. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι φυτικές ίνες μπορούν να βελτιώσουν την ικανότητα του σώματός σας να καίει λίπος έως και 30% και όσοι τρώνε περισσότερες φυτικές ίνες κερδίζουν λιγότερο βάρος με την πάροδο του χρόνου.

4. Παγίδα: Πίνετε κρύο νερό
Ερευνητές από τη Γερμανία διαπίστωσαν ότι πίνοντας 6 φλιτζάνια κρύο νερό την ημέρα μπορεί να σας κάνει να καταναλώσετε επιπλέον 50 θερμίδες. Αυτό μπορεί να ισοδυναμεί με 2 κιλά σε ένα χρόνο. Το σώμα σας χρειάζεται να ζεστάνει το νερό που πίνετε στην θερμοκρασία του σώματός σας, και αυτό χρειάζεται δουλειά – και επομένως θερμίδες.

10 Διατροφικά λάθη που κάνουμε που μπλοκάρουν τον μεταβολισμό μας και δεν μας επιτρέπουν να χάσουμε κιλά!

Δειτε ακομα Νιώθεις συνεχώς εξαντλημένη; Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές για σένα και το σώμα σου!

5. Παγίδα: Το φαγητό σας είναι περιέχει φυτοφάρμακα
Καναδοί ερευνητές διαπίστωσαν ότι άτομα με υψηλό επίπεδο οργανοχλωριόντα (ρύποι από φυτοφάρμακα, τα οποία αποθηκεύονται σε λιπαρά κύτταρα) αντιμετωπίζουν αργό μεταβολισμό. Μια δημοφιλής θεωρία υποδηλώνει ότι αυτό συμβαίνει επειδή οι τοξίνες παρεμβαίνουν στη διαδικασία καύσης ενέργειας. Μια άλλη λέει ότι τα φυτοφάρμακα στα τρόφιμα μπορούν να προκαλέσουν πραγματικά αύξηση βάρους.

Ποια είναι η λύση σε αυτό; Φάτε βιολογικά τρόφιμα.

6. Παγίδα: Η διατροφή σας στερείται πρωτεΐνης
Το να μην λαμβάνετε αρκετή πρωτεΐνη στη διατροφή σας θα κάνει τους μυς σας αδύναμους. Αν το να μην τρώτε κρέας είναι μέρος της διατροφής σας, τότε σιγουρευτείτε ότι καταναλώνετε τουλάχιστον 2 κουταλιές της σούπας καρύδια σε κάθε γεύμα. Μπορείτε επίσης να πάρετε πρωτεΐνη από χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γιαούρτι.

7. Παγίδα: Παραλείπετε τη λήψη σιδήρου
Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο σίδηρος παραμένει ένα ουσιαστικό μέρος της διατροφής σας, ακόμα κι αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος. Ο σίδηρος μεταφέρει οξυγόνο στα κύτταρα και στους μύες σας, που είναι απαραίτητο για να καεί το λίπος. Φάτε οστρακοειδή, φασόλια, κρέας, δημητριακά, σπανάκι και φακές για να πάρετε τον απαραίτητο σίδηρο που χρειάζεστε.

8. Παγίδα: Ξεχνάτε τη βιταμίνη D
Η βιταμίνη D είναι μια απαραίτητη θρεπτική ουσία που πολλοί άνθρωποι δεν λαμβάνουν στη διατροφή τους. Είναι απαραίτητη για να διατηρηθεί ο μεταβολισμός, ο αναζωογονητικός μυϊκός ιστός και η απορρόφηση του ασβεστίου. Ο σολομός, οι γαρίδες, ο τόνος, το τόφου, τα αυγά, τα δημητριακά και το γάλα είναι όλες οι καλές πηγές βιταμίνης D.

9. Παγίδα: Πίνετε αρκετό αλκοόλ
Το αλκοόλ στο αίμα σας κάνει να κάψετε λιγότερο λίπος. Δύο ποτήρια μαρτίνι μπορεί να μειώσει την ικανότητά σας να καίτε λίπος περισσότερο από 75%. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι αποκτούν μπυροκοιλιές. Αν θέλετε να κάνετε σωστή διατροφή, μείνετε μακριά από το αλκοόλ.

10. Παγίδα: Αγνοείτε τα γαλακτοκομικά προϊόντα στη διατροφή σας
Η ανεπάρκεια ασβεστίου επιβραδύνει τον μεταβολισμό, ειδικά στις γυναίκες. Και τα γαλακτοκομικά είναι μια σπουδαία πηγή ασβεστίου. Μπορείτε να καταναλώσετε γάλα ή την καλύτερη εναλλακτική λύση, τρώγοντας βιολογικό γιαούρτι.

Δειτε ακομα Η δίαιτα των 3 ωρών που βάζει φωτιά στον μεταβολισμό- Αναλυτικό πρόγραμμα

Με ένα κλικ εδώ δείτε όλα μας τα άρθρα

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.


Close