4 χαλαρωτικές στάσεις της yoga που θα σας κάνουν να κοιμάστε καλύτερα

Έχετε προβλήματα στον ύπνο; Mόλις ξαπλώνετε στο κρεβάτι αρχίζει και σας πονάει η μέση σας; Μην ανησυχείτε, θα σας βοηθήσουμε να κοιμηθείτε καλύτερα, και να ξεφορτωθείτε το πόνο στη μέση.

Εδώ θα βρείτε μερικές στάσεις της γιόγκα οι οποίες είναι πολύ χρήσιμες και θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε καλύτερα αλλά και θα σας φέρουν λίγη ευτυχία στην καθημερινή σας ζωή. Αυτές οι ασκήσεις μπορούν να γίνουν άμεσα στο κρεβάτι σας και ενδείκνυνται για όλους, ανεξάρτητα από τη φυσική κατάσταση.

1.) Ανακουφιστική στάση

4 χαλαρωτικές στάσεις της yoga που θα σας κάνουν να κοιμάστε καλύτερα

Αυτή η στάση θα σας βοηθήσει να ανακουφίσετε την πίεση της πλάτης, τη πίεση των γοφών και της μέσης.

  • Ξαπλώστε ανάσκελα και χαλαρώστε.
  • Λυγίστε τα γόνατά σας και τραβήξτε τα προς το στήθος σας.
  • Πάρτε μια βαθιά ανάσα ενώ κρατάτε τα γόνατά σας και τραβήξτε τα προς το πρόσωπό σας.
  • Εκπνεύστε και φέρτε τα πόδια σας πίσω στο στομάχι σας.
  • Κάντε την στάση για 1 λεπτό.

Δείτε ακόμη: 7 στάσεις της yoga που θα απογειώσουν το στήθος σας!

2. Πόδια στον τοίχο

4 χαλαρωτικές στάσεις της yoga που θα σας κάνουν να κοιμάστε καλύτερα

Αυτή η στάση χαλαρώνει τα πόδια και την πλάτη σας, ενώ ανοίγετε το στήθος σας και σας επιτρέπει να γεμίσετε τους πνεύμονές μας με οξυγόνο πριν από τον ύπνο.

  • Τοποθετήστε ένα μαξιλάρι κάτω από τη μέση και το γλουτό σας.
  • Ξαπλώστε και πιέστε την άκρη σας προς τον τοίχο, και να αυξήσει τα πόδια σας στον τοίχο.
  • Επεκτείνετε τα χέρια σας και στις δύο πλευρές. Χαλαρώστε και εισπνεύστε αργά και βαθιά.
  • Κρατήστε αυτή τη θέση για 1-2 λεπτά.

Αυτές οι ασκήσεις μπορούν να γίνουν άμεσα στο κρεβάτι σας και ενδείκνυνται για όλους, ανεξάρτητα από τη φυσική κατάσταση.

3. Kυματιστή στάση

Αυτή η άσκηση θα λειτουργήσει τους εσωτερικούς μύες της σπονδυλικής στήλης και θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε το λαιμό, την πλάτη και τα πόδια σας.

4 χαλαρωτικές στάσεις της yoga που θα σας κάνουν να κοιμάστε καλύτερα

Βήμα 1

  • Ξαπλώστε ανάσκελα και βάλτε μια πετσέτα σε ρόλο κάτω από το λαιμό σας και κάτω από το μέρος της πλάτης.
  • Μετακινήστε τα πόδια σας από την μία πλευρά στην άλλη, ενώ κάνετε το ίδιο και με το κεφάλι σας. Μετακινηθείτε αργά και χαλαρώστε.
  • Κάντε αυτή την άσκηση για τουλάχιστον 1 λεπτό.

4 χαλαρωτικές στάσεις της yoga που θα σας κάνουν να κοιμάστε καλύτερα

Βήμα 2

Αυτή η άσκηση θα πρέπει να γίνει πριν πάτε για ύπνο, διότι θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα

  • Ξαπλώστε μπρούμυτα και βάλτε ένα μαξιλάρι κάτω από το μέτωπό σας, τεντώστε τα χέρια σας κατά μήκος του σώματός σας.
  • Μετακινήστε τα πόδια και στις 2 πλευρές και προσπαθήστε να αισθανθείτε πως το κύμα μεταδίδεται και ολόκληρο το σώμα χαλαρώνει.
  • Κάντε αυτή την κίνηση για 1 λεπτό.

Δείτε ακόμη: 6 στάσεις της yoga που θα ηρεμήσουν τα παιδιά σας

4. Στάση Shavasana

4 χαλαρωτικές στάσεις της yoga που θα σας κάνουν να κοιμάστε καλύτερα

Αυτή η χαλαρωτική στάση της γιόγκα, θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε 8 ώρες χωρίς καμία διακοπή.

  • Ξαπλώστε ανάσκελα και ανοίξτε τα πόδια σας ελαφρώς. Βάλτε μια τυλιγμένη πετσέτα κάτω από το κεφάλι και το λαιμό .
  • Χαλαρώστε εντελώς από το κεφάλι μέχρι τα δάχτυλα και εκτελέστε 20 κύκλους αναπνοής. Σιγά σιγά επεκτείνετε τις αναπνοές σας, μέχρι να αρχίσετε να αναπνέετε κανονικά. Αλλά μην κοιμηθείτε αμέσως.
  • Σιγά-σιγά θα νιώθετε σαν τα πάντα γύρω σας να σβήνουν και το σώμα σας θα σας φαίνεται τόσο χαλαρό και θα νιώθετε λες και επιπλέετε. Λίγο αργότερα θα έχετε χαλαρώσει τόσο που θα κοιμηθείτε!

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.


Close