6 Πολύτιμες συμβουλές για να πάψεις να είσαι ο “αιώνια” ντροπαλός και να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση!

Τους ντροπαλούς όλοι τους αγάπησαν, λίγοι τους εκτίμησαν!

Είσαι ντροπαλός και το ξέρεις. Το έχεις αποδεχτεί και προσπαθείς να ζήσεις με αυτό αν και δεν σου αρέσει. Όχι ότι είναι κάτι κακό αλλά θα ήθελες λίγη παραπάνω αυτοπεποίθηση και θάρρος όταν είσαι μπροστά σε μία κοπέλα βρε παιδί μου! Να είσαι μπροστά από την γυναίκα που σου αρέσει και αντί να την κοιτάς σαν εξωγήινος να μπορείς να αρθρώσεις μία ολόκληρη φράση με νόημα ώστε να πιάσετε συζήτηση.

Σε καταλαβαίνουμε και συμπάσχουμε. Γιατί μπορεί να είναι γλυκό και τρυφερό να βλέπεις έναν ντροπαλό άντρα, αινιγματικό, που κοκκινίζει όταν τον κοιτάς, αλλά αυτό που πραγματικά θέλει μία γυναικα είναι έναν άνδρα δυναμικό, με αυτοπεποίθηση και σιγουριά για τον εαυτό του.

Μην αγχώνεσαι όμως από τα παραπάνω. Γιατί με τις παρακάτω συμβουλές θα δεις ότι μπορείς να δώσεις αυτοπεποίθηση στον εαυτό σου και να μετριάσεις σημαντικά το αίσθημα της ντροπής και του άγχους που σε καταβάλει στην όψη ενός γοητευτικού θηλυκού. Δες παρακάτω μερικά διαχρονικά μυστικά που θα σε βοηθήσουν να χτίσεις την αυτοπεποίθηση που σου λείπει σε όλους τους τομείς, ακόμη και στα επαγγελματικά σου.

Δείτε επίσης Άντρας έκανε τον κουφό για 62 χρόνια για να μην ακούει την γκρίνια της γυναίκας του

Εδώ και χρόνια διευθύνοντες επιχειρήσεων και υπεύθυνοι διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, προτείνουν μία αλάνθαστη φόρμουλα που «χτίζει» αυτοπεποίθηση σε όλους τους τομείς. Να, λοιπόν, η προτεινόμενη συνταγή τους:

1. Γυμναστείτε: Η αυτοπεποίθηση, λένε, δεν τονώνεται με ωραία και ακριβά ρούχα. Αυτό γίνεται με τη γυμναστική, τον χορό ή κάθε τύπο άσκησης που «χτίζει» και χαρακτήρα και σώμα

2. Γίνετε περίεργοι: Αναζητήστε κόσμο με ενδιαφέροντα κοντά στα δικά σας και ξεκινάτε τις ερωτήσεις. «Μη ντρέπεστε», λένε οι ειδικοί, αφού με το να ρωτάς δεν μαθαίνεις μόνο καινούρια πράγματα, αλλά αποκτάς θάρρος και διπλωματικές ικανότητες, χαρίσματα για τα οποία διακρίνονται δημοσιογράφοι και γενικώς επαγγελματίες του λόγου.

3. Γίνετε εθελοντές:… Και μη φοβάστε να δίνετε. Ο εθελοντισμός είναι μία ισχυρή μορφή κοινωνικοποίησης που δένει τα μέλη μιας ομάδας, καταργώντας ανούσιες τυπικότητες και φόβους επικοινωνίας. Επίσης, το να χαρίζεις και να θες να δίνεις, σε φέρνει πιο κοντά στους άλλους, χωρίς να χρειαστεί να προσπαθήσεις πολύ.

Δείτε επίσης Οι άντρες με αυτοπεποίθηση που δέχονται τις γυναίκες ως ίσες. Αυτοί οι άντρες

4. Κοιμηθείτε περισσότερο (και καλύτερα): Ο καλός ύπνος δεν ξεκουράζει απλώς μυαλό και σώμα. Ρυθμίζει τη διάθεση, καταργεί τη νευρικότητα, οξύνει το πνεύμα και τονώνει την αυτοπεποίθηση.

5. Μιλήστε (ακόμη και μόνοι σας): Ναι, συνήθως γελάμε με όσους «προβάρουν» στον καθρέφτη αυτά που θέλουν να πουν στον εργοδότη τους, τον σύντροφο ή τον φίλο τους που τους ζορίζει. Αλλά δεν είναι για γέλια. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι, όταν προβάρουμε φωναχτά μόνοι μας, αυτό που δεν τολμάμε να πούμε σε κάποιον άλλο, έχουμε κάνει τη μισή διαδρομή. Έχουμε πάρει την απόφαση να «πατήσουμε πόδι».

6. «Διδάξτε»: Ξέρετε κάτι καλά, σωστά; Γνωρίζετε τα πάντα για μία ταινία, ένα σπορ, τον αγαπημένο σας συγγραφέα; Μην το κρατάτε μόνο για εσάς. Όταν μοιραζόμαστε τη γνώση για κάτι που κατέχουμε καλά, λένε οι ειδικοί, από τη μία γινόμαστε πιο ενδιαφέροντες κι από την άλλη κερδίζουμε τη σιγουριά ότι ξέρουμε κάτι, όπως κανένας άλλος, ότι έχουμε έναν τομέα που ξεχωρίζουμε.

Δείτε επίσης Τι λέει ο μήνας που γεννήθηκες για το χαρακτήρα σου;

Πέρα από το τι ισχυρίζονται τα εγχειρίδια αυτοβοήθειας για το πώς τονώνεται η αυτοπεποίθηση μας, η ρεαλιστική προσέγγιση λέει ότι το «κοκκίνισμα» στα μάγουλα δύσκολα αποβάλλεται… Ούτε φυσικά μπορούν να εφαρμοστούν όλες μαζί οι συμβουλές. Παρ’ όλα αυτά, οι ειδικοί επιμένουν ότι ο συνδυασμός δύο τέτοιου είδους συμβουλών σίγουρα «χτίζει» χαρακτήρα και βοηθά σε στιγμές που πρέπει να διεκδικήσουμε κάτι σημαντικό για τη για τη ζωή μας!

Με πληροφορίες από lifo.gr

Photo via in2life

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.


Close