air condition

Γιατί πρέπει να ΜΗΝ ανοίγετε το A/C μόλις βάζετε μπροστά τη μηχανή στο αυτοκίνητο

Προσθήκη του daddy-cool.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Όταν καθόμαστε στο αυτοκίνητό μας και βάζουμε μπροστά τη μηχανή, συχνά, χωρίς σκέψη, ενεργοποιούμε και το air-condition (A/C). Κάθε φορά που το κάνουμε αυτό, βάζουμε την υγεία μας, καθώς και η υγεία των ανθρώπων γύρω μας, σε κίνδυνο.

Αυτό συμβαίνει επειδή όταν αφήνουμε το αυτοκίνητό μας παρκαρισμένο στον ήλιο, πάντα κλείνουμε τα παράθυρα. Αλλά ακόμα και όταν αφήνουμε το αυτοκίνητο στην σκιά, μπορεί να συσσωρευτούν μέσα σε αυτό 400-800 mg βενζολίου.

Αν παρκάρετε το αυτοκίνητο στον ήλιο, σε θερμοκρασία μεγαλύτερη από 16 βαθμούς Κελσίου, η στάθμη του βενζολίου μπορεί να φτάσει και τα 2.000-4.000 mg, επίπεδο που είναι 40 φορές μεγαλύτερο από το επιτρεπόμενο.

Δείτε περισσότερα στο apithano.gr