Πέθανε το βρέφος που νοσηλευόταν με κορονοϊό στο Παίδων

Προσθήκη του daddy-cool.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Έφυγε από τη ζωή  το μόλις 37 ημερών βρέφος που νοσηλευόταν διασωληνωμένο με κορωνοϊό στο νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού».

Δείτε ακόμη Πέθανε η ηθοποιός Γιώτα Σοϊμοίρη

Το βρεφος είναι το νεότερο σε ηλικία θύμα του κορονοϊού από την έναρξη της πανδημίας στη χώρα μας.