H Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων, έπειτα από καταγγελίες που δέχτηκε από ηλεκτρονικούς καταναλωτές, προχώρησε στην έρευνα ηλεκτρονικών καταστημάτων εμπορίας κινητής τηλεφωνίας.
Συγκεκριμένα, πολλοί ηλεκτρονικοί πελάτες κατήγγειλαν e-shops, για μη παράδοση της παραγγελίας τους, ενώ είχε πληρωθεί το προϊόν, και για αδυναμία επικοινωνίας με το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Μετά από εκτεταμένη έρευνα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε υψηλά πρόστιμα στα παρακάτω ηλεκτρονικά καταστήματα κινητής τηλεφωνίας και τεχνολογίας, ύψους που αγγίζει και τα 100000 ευρώ έκαστο.
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή διερευνά ακόμη περισσότερες υποθέσεις, κατά τις οποίες ενδέχεται να παρουσιάζονται παρόμοια προβλήματα, έπειτα από καταγγελίες των καταναλωτών. Σε περίπτωση εύρεσης περισσότερων ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι πελάτες θα ενημερωθούν με σχετική ανακοίνωση.
Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520.
Ειδήσεις σήμερα
- Ζώδια : Ερωτικές Προβλέψεις Εβδομάδας από 16/12/2024 ως 22/12/2024 για όλα τα ζώδια
- 20 πρωτότυπες συνταγές για Χριστουγεννιάτικο κορμό- Το ιδανικό επιδόρπιο για το γιορτινό τραπέζι
- Φως στο Τούνελ- Υπόθεση Αμαλιάδας : Ολη η αλήθεια για το τι έγινε το βράδυ πριν πεθάνει ο Παναγιωτάκης
- Άγιος Έρωτας : Η Χλόη φυλακισμένη σε ένα αγρόκτημα μακριά από τη Στέρνα
- Καιρός: Καταφτάνει η βαρυχειμωνιά – θα «ασπρίσει» και η Πάρνηθα τις επόμενες ημέρες