βλαχακη

Ελένη Βλαχάκη, Πέγκυ Καρρά και Ματίνα Μανταρινάκη φωτογραφίζονται μαζί 20 χρόνια μετά το «Κωνσταντίνου και Ελένης» (εικόνες)

Προσθήκη του daddy-cool.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μπορεί να πέρασαν 20 χρόνια από την πρώτη προβολή του «Κωνσταντίνου και Ελένης» ωστόσο όπως φαίνεται οι τρεις γυναίκες της σειράς διατηρούν ακόμη ισχυρούς δεσμούς.

Οι τρεις γυναίκες συναντήθηκαν και πάλι στην παράσταση «Αν υπάρχει, δεν το ’χω βρει ακόμα» στο θέατρο Βρετάνια, όπου παίζει η Μαρία Λεκάκη, προσφέροντας στους φωτογράφους ένα ενσταντανέ που θυμίζει τα καλά χρόνια της ελληνικής τηλεόρασης πριν την κρίση.

Δείτε την  φωτογραφία που ξύπνησε μνήμες με ένα κλικ εδώ