Πως να αποφύγετέ το φούσκωμα και τη δυσπεψία
Το πρόβλημα με το φούσκωμα και την δυσπεψία είναι ότι οι άνθρωποι συνήθως δεν καταλαβαίνουν ποια τρόφιμα τα προκαλούν. Στην πραγματικότητα,  δεν προκαλούν φούσκωμα μόνο τα βαριά και λιπαρά φαγητά.
Τι προκαλεί το φούσκωμα και την δυσπεψία
Υπάρχουν 7 κοινές αιτίες.
1. Τρώτε τροφές πλούσιες σε λιπαρά. Το λίπος χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να αφομοιωθεί από ότι οι πρωτεΐνες ή οι υδατάνθρακες, έτσι  κρατά το στομάχι γεμάτο και προκαλεί φούσκωμα.2. Η υπερβολική κατανάλωση τροφίμων είναι μία από τις μεγαλύτερες αιτίες.
3. Η κατανάλωση ανθρακούχων ποτών
4. Δεν πίνετε αρκετά υγρά / νερό:  Η κατανάλωση υγρών βοηθά στην κίνηση των ινών μέσω του πεπτικού συστήματος και αποτρέπει το φούσκωμα και την δυσκοιλιότητα.
5. Τρώτε πάρα πολύ γρήγορα  κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε υπερκατανάλωση τροφής.Τα σήματα κορεσμού μπορεί να κάνουν έως και 20 λεπτά να φτάσουν στον εγκέφαλο για να περιορίσει την όρεξη γι ‘αυτό είναι σημαντικό να τρώτε με βραδύτερο ρυθμό.
6. Τρώτε τροφές που παράγουν αέρια,όπως:
– Φασόλια
– Μπρόκολο
– Λαχανάκια Βρυξελλών
– Λάχανο
– ανθρακούχα ποτά,
– Κουνουπίδι
– Τσίχλες
– Φρούτα όπως τα μήλα, τα ροδάκινα και τα αχλάδια
– καραμέλες
– Μαρούλι
– Γάλα και γαλακτοκομικά προϊόντα
– Κρεμμύδια
– ζάχαρη
– Αλκοόλες που βρίσκονται σε τροφές χωρίς ζάχαρη (σορβιτόλη, μαννιτόλη και ξυλιτόλη)
– τρόφιμα ολικής αλέσεως
7.  Κάπνισμα:  Το κάπνισμα έχει συνδεθεί όχι μόνο με το φούσκωμα, αλλά και με την καούρα και άλλα πεπτικά προβλήματα.

beans-338288_960_720
Τι μπορείτε να κάνετε για την πρόληψη φουσκώματος και δυσπεψίας

Μειώστε τα φυσικά αέρια , με την αποφυγή του μασήματος τσίχλας, την κατανάλωση ανθρακούχων αναψυκτικών και πίνοντας μέσα από ένα καλαμάκι. Όλα αυτά μπορεί να προκαλέσουν το σώμα να λάβει αέρα μέσα στον πεπτικό σωλήνα όπου προκαλεί το φούσκωμα και την δυσφορία.
Τρώνε λιγότερα λιπαρά τρόφιμα.
Κόψτε τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες για λίγο.  Η υπερκατανάλωση τροφών,πλούσιων σε φυτικές ίνες δημιουργούν πολλά αέρια. Κάντε ένα διάλειμμα από τις ίνες, και σιγά-σιγά μπορείτε να τα επαναφέρετε στη διατροφή σας.
Τρώτε πιο αργά.  Θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τη λήψη επιπλέον αέρα και θα αποτρέψει την υπερκατανάλωση τροφής.
Κινηθείτε.  Μια βόλτα μετά από ένα γεύμα μπορεί να βοηθήσει στην πέψη.

Συζητήστε με το γιατρό σας εάν το φούσκωμα είναι τακτικό και επίμονο , γιατί θα μπορούσε να είναι ένα σημάδι άλλου προβλήματος με το πεπτικό σας σύστημα. Μερικές φορές το φούσκωμα προκαλείται από την διαταραχή της λειτουργίας των μυών, ή την απόφραξη του στομάχου

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.

Close