Αυτές οι 3 συμβουλές αυτοάμυνας σώζουν ζωές και κάθε γυναίκα πρέπει να γνωρίζει!

Το να γνωρίζουμε πώς να προστατέψουμε τον εαυτό μας είναι πολύ σημαντικό.

Η αυτοάμυνα είναι πολλά περισσότερα από μία κλωτσιά καράτε. Είναι το να ξέρεις πού, πότε και πώς να επιτεθείς, αν χρειαστεί.

Εάν βρεθείτε σε κίνδυνο, αυτές οι κινήσεις θα σας βοηθήσουν να προστατευτεί. Είναι απλές αλλά αποτελεσματικές και μπορεί κάποια μέρα να σας σώσουν την ζωή.

Πώς να αντεπιτεθείτε, ανεξάρτητα από το πώς σας χτυπάει ο επιτιθέμενος.

Αυτές οι 3 συμβουλές αυτοάμυνας σώζουν ζωές και κάθε γυναίκα πρέπει να γνωρίζει!

Όταν σας πιάνει από τα πλάγια: Χτύπημα με τον αγκώνα.

Εάν ο δράστης έρθει από τα πλάγια, το καλύτερο είναι να τον χτυπήσετε με τον αγκώνα. Χτυπήστε τον στο σαγόνι, στην μύτη ή τους κροτάφους. Πιθανώς να πάει λίγο πίσω από το σοκ και τότε θα πρέπει να τον χτυπήσετε στο στομάχι.

Αυτές οι 3 συμβουλές αυτοάμυνας σώζουν ζωές και κάθε γυναίκα πρέπει να γνωρίζει!

Όταν σας πιάνει από πίσω: Χτύπημα στο πίσω μέρος του κεφαλιού.

Εάν σας επιτεθεί από πίσω και δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα με τα χέρια σας, σκύψτε και χτυπήστε τον με το πίσω μέρος του κεφαλιού σας. Αυτό θα σας δώσει την ευκαιρία να πιάσετε τα πόδια του και να τα τραβήξετε προς τα πάνω. Αυτό θα τον κάνει να χάσει την ισορροπία του και να πέσει.

Όταν παλεύετε: Χτυπήστε το μήλο του Αδάμ του.

Αυτές οι 3 συμβουλές αυτοάμυνας σώζουν ζωές και κάθε γυναίκα πρέπει να γνωρίζει!

Δύο από τις πιο αποτελεσματικές κινήσεις για την περίπτωση αυτή είναι:

1) Πιάστε το χέρι του με τα δυο σας χέρια και χωρίστε το σε δύο μέρη και στρίψτε τον καρπό προς τα πάνω. Αυτό είναι τόσο επίπονο που πιθανώς να πέσει κάτω.

2) Αν δεν μπορείτε να φτάσετε τα χέρια του, δοκιμάστε το μήλο του Αδάμ. Θα σας δώσει αρκετή ώρα αυτό το χτύπημα για να τον ρίξετε ενώ εκείνος προσπαθεί να συνέλθει.

Έχετε βρεθεί ποτέ σε τέτοια θέση που χρειάστηκε να χρησιμοποιήσετε τέτοιες κινήσεις;

Πηγή: greekportal365.com

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.

Close