Ωρωπός Αττικής-γιατί-να-την-επισκεφθείς-για-μονοήμερη-

Αποφασίσαμε να επισκεφθούμε των Ωρωπό Αττικής και ενθουσιαστήκαμε. Γι’ αυτό και θα σας δείξουμε γιατί αποτελεί τον Νο1 προορισμό για μονοήμερη απόδραση.

Την ημέρα της Ανάστασης και την Κυριακή του Πάσχα δεν κάναμε και πολλά πράγματα. Οικογενειακές μαζώξεις και ύπνος σχετικά νωρίς. Γι’ αυτό και τη Δευτέρα του Πάσχα αποφασίσαμε να παρέα να επισκεφθούμε τον Ωρωπό Αττικής.

Από την Χαλκίδα ήταν δίπλα, δεν είχαμε την τύχη να τον επισκεφθούμε στο παρελθόν και ήταν η ιδανικότερη λύση για μία κοντινή και οικονομική απόδραση με παρέα. Πάμε να δούμε λοιπόν γιατί μείναμε εντυπωσιασμένοι και γιατί ο Ωρωπός Αττικής, είναι ο Νο1 προορισμός για μονοήμερες αποδράσεις. Διαβάστε παρακάτω:

Το Πάσχα έκανα διακοπές στην Χαλκίδα. Αυτό σημαίνει ότι ο Ωρωπός Αττικής, απέχει από την Χαλκίδα περίπου 40 λεπτά σύμφωνα με το GPS. Μάλιστα, δεν χρειάζεται να πληρώσεις διόδια, η διαδρομή είναι σχετικά εύκολη αφού περνάς από την Εθνική και στρίβεις στον κόμβο για Οινόη.

Καστός: Το μαγικό νησάκι του Ιονίου με τον λιγότερο πληθυσμό και τα πιο κρυστάλλινα νερά είναι ιδανικό για τις οικογενειακές διακοπές

Ωρωπός Αττικής-γιατί-να-την-επισκεφθείς-για-μονοήμερη-

Είπαμε λοιπόν να τον επισκεφθούμε αφού είναι δίπλα και αποτελεί έναν οικονομικό προορισμό. Η αλήθεια είναι όμως ότι είναι πολλοί παραπάνω οι λόγοι που αξίζει να επισκεφθείς κι εσύ τον Ωρωπό. Όταν φτάσαμε στο χωριό, αντικρίσαμε μία μικρή πλατεία και μία εκκλησία που εκείνη τη στιγμή είχε λειτουργία.

Ο Ωρωπός, έσφυζε από ζωή με πολλά μικρά καφενεδάκια αλλά και μίνι μάρκετ που μπορούσες να επισκεφθείς και να προμηθευτείς τα απαραίτητα, αν και ήταν κλειστά λόγω αργίας. Βέβαια στον Ωρωπό υπάρχουν και μεγάλα σούπερ μάρκετ, οπότε αν σκέφτεσαι να μείνεις παραπάνω από μία μέρα, δε θα σου λείψει τίποτα.

Ήταν ένα γραφικό χωριό μέσα στο πράσινο που το βρέχουν τα νερά του Ευβοϊκού. Εμείς αποφασίσαμε να πάμε στη παραλία του Ωρωπού αφού είχαμε όρεξη για θάλασσα. Ένας μεγάλος πεζόδρομος δίπλα στο κύμα που σε όλη την διαδρομή υπήρχαν ζαχαροπλαστεία, καφετέριες και εστιατόρια.

Κορωνησία: Ένας μικρός ανεξερεύνητος παράδεισος στην μέση του Αμβρακικού

Ωρωπός Αττικής-γιατί-να-την-επισκεφθείς-για-μονοήμερη-

Τα νερά ήταν πεντακάθαρα. Το ηλιοβασίλεμα απλά μαγευτικό και η παραλία στη σκάλα Ωρωπού ήταν κατάμεστη από κόσμο κάθε ηλικίας. Ένας μουσικός του δρόμου μας κρατούσε συντροφιά καθ’ όλη τη διάρκεια ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο κόσμος εκεί ήταν πολύ φιλόξενος.

Όταν αποφασίσαμε να συμβουλευτούμε πλανόδιους πωλητές κοσμημάτων για το ποιο μαγαζί μπορούμε να επισκεφθούμε για φαγητό, μας καθοδήγησαν αμέσως και με το χαμόγελο στα χείλη. Είναι μία μοναδική ευκαιρία να αποδράσεις ακόμη και μαζί με τα παιδιά.

Ο πεζόδρομος ήταν πολύ ασφαλής και υπήρχαν παιδιά που έπαιζαν χωρίς την επίβλεψη των γονιών τους. Το φαγητό ήταν επίσης εξαιρετικό και όταν αργά το βράδυ αποφασίσαμε να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής διαπιστώσαμε ότι υπήρχαν και μπαράκια, με τέρμα τη μουσική για ξέφρενη διασκέδαση.

Λίμνες Μεταλλείων: O άγνωστος παράδεισος της Εύβοιας μόλις 2 ώρες από την Αθήνα

Με λίγα λόγια ο Ωρωπός καλύπτει όλα τα γούστα. Αν θέλεις να επισκεφθείς ένα όμορφο μέρος με θάλασσα και πράσινο είτε έχεις παιδιά είτε όχι, είναι η τέλεια επιλογή. Αν θες να φας καλό φαγητό χωρίς να είναι ακριβό, είναι η τέλεια επιλογή.

Ωρωπός Αττικής-γιατί-να-την-επισκεφθείς-για-μονοήμερη-

Αν βρίσκεσαι στη Χαλκίδα ή σε κάποια περιοχή της Αττικής είναι η πιο κοντινή σου απόδραση που αξίζει κάθε λεπτό. Αν θέλεις να διασκεδάσεις και να μείνει 1-2 μέρες μακριά από την πόλη σου είναι επίσης μία τέλεια επιλογή. Σίγουρα θα τον ξαναεπισκεφθούμε!

Δείτε όλα τα άρθρα για τις διακοπές στο Daddy-Cool.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου χωρίς την γραπτή άδεια από τον εκδότη.