Μια 30χρονη μαμά που άφησε την δουλειά της για άλλη πηγή εισοδήματος και όπως φαίνεται της βγήκε σε καλό. Μας λέει πως βγάζεις 95.000 ευρώ τον μήνα με μισή ώρα δουλειάς τη μέρα. Δείτε την είναι απλά πηγή έμπνευσης.
Άφησε την δουλειά της για άλλη πηγή εισοδήματος και όπως φαίνεται της βγήκε σε καλό.
Δείτε ακόμα: «Μαμά έλα»: Η συγκλονιστική εξομολόγηση που εξηγεί γιατί δεν θα πάψουμε ποτέ να τη ζητάμε
Η Κέισι Τζόνσον ήθελε πάντα μια δεύτερη πηγή εισοδήματος, αλλά τα κεριά και οι κούπες καφέ που έφτιαχνε στο σπίτι της στο Χάουελ, στο Μίσιγκαν, ήταν ιδιαίτερα χρονοβόρα διαδικασία χωρίς ιδιαίτερο οικονομικό αντίκρυσμα.
Όμως η 30χρονη δεν το έβαλε κάτω και αφού τελικά έμεινε άνεργη – ήταν εργαζόμενη σε παιδικό σταθμό – αποφάσισε να αρχίσει να σχεδιάζει μπλουζάκια και να τα πουλά διαδικτυακά στο κατάστημα που έφτιαξε στο Etsy με τη μορφή του «print-on-demand».
Όπως αποκαλύπτει στη στήλη Make It του CNBC, το φθινόπωρο, οι πωλήσεις της απέφεραν έσοδα 30.000 δολάρια σε μόλις 60 ημέρες, ενώ εργαζόταν μόλις 30 λεπτά την ημέρα και αποκλειστικά δια μέσω τηλεφώνου.
Τον επόμενο χρόνο, κέρδισε 90.000 δολάρια από το Etsy και αποφάσισε να αφιερωθεί 24/7 στη διεύθυνση του online shop της, που μέχρι στιγμής της έχει αποφέρει συνολικά έσοδα 766.400 δολαρίων (718.000 ευρώ). Περίπου το 1/3 των χρημάτων που βγαίνει αποτελεί καθαρό κέρδος που «μπαίνει στην τσέπη της», όπως υπολογίζει. Ο καλύτερος μήνας που έζησε μέχρι τώρα, της έφερε 100.900 δολάρια (95.000 ευρώ).
Μάλιστα, έχει τόσο μεγάλη επιτυχία η επιχείρηση που ο σύζυγός της άφησε τη δουλειά του και εργάζονται μαζί.
Δείτε ακόμα: Το αφεντικό μου με κάλεσε για δουλειά 5 μέρες μετά τον τοκετό!;- Η εξομολόγηση μιας νέας μαμάς
«Ο σύζυγός μου περνούσε πολύ αγχωτικές στιγμές στη δουλειά και ήξερα ότι μπορούσαμε να ζήσουμε με τα λεφτά που βγάζω ετησίως. Του είπα “αγάπη μου, παράτα τη δουλειά σου» αναφέρει η 30χρονη που εμπνεύστηκε την εταιρία της από ένα κανάλι στο YouTube. Ο εν λόγω λογαριασμός αφορούσε ψηφιακά μαθήματα για πωλήσεις και αποστολές σε συγκεκριμένους πελάτες μετά από παραγγελία.
Τη δημιουργία του καταστήματος Johnson’s Etsy, το οποίο προτιμά να μην κατονομάσει για να αποτρέψει πιθανές αντιγραφές, εμπνεύστηκε από ένα κανάλι στο YouTube.
Ο λογαριασμός παρείχε συμβουλές για «δημιουργία καταστήματος print on demand» όπου οι πωλητές δημιουργούν σχέδια σε μακέτες και στέλνουν παραγγελίες σε κατασκευαστές, οι οποίοι τα εκτυπώνουν και τα αποστέλλουν.
«Φαινόταν απλό και εύκολο» υπογράμμισε, τονίζοντας πως η στρατηγική της είναι απλή: Μαθαίνει τι ψάχνουν ήδη οι άνθρωποι, παρακολουθώντας τα trends στα social media και αναπροσαρμόζει τα προϊόντα της. Πολλά από τα σχέδιά της περιλαμβάνουν φράσεις που γίνει viral ενώ ενσωματώνει και το χιούμορ των νέων σε πολλά T-Shirts της, περπατώντας προσεκτικά μια «λεπτή γραμμή» για να αποφύγει την παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.
Ταυτόχρονα, άνοιξε και ένα κατάστημα ονόματι StopMockAndRoll, με φωτογραφίες της να φοράει λευκά πουκάμισα για να αγοράσουν διάφοροι πελάτες, ενώ πέρυσι πρόσθεσε και μια τρίτη ροή εισοδήματος. Οι YouTubers που της έμαθαν πώς να ξεκινήσει την επιχείρησή της αποσύρθηκαν και έτσι αποφάσισε να πάρει τη σκυτάλη και να πρωταγωνιστήσει στα δικά της επιμορφωτικά βίντεο με βάση την εμπειρία που είχε αποκομίσει. Είχε 1.000 subscriber σε 6 εβδομάδες της, ενώ, το κανάλι της πλέον έχει περισσότερους από 118.000 συνδρομητές.
Ως προς τα εργαλεία της;
Χρησιμοποιεί την πλατφόρμα γραφιστικής Canva για να δημιουργήσει κάθε νέο σχέδιο για μπλουζάκι, η οποία είναι διαθέσιμη για όλους.
Τοποθετεί το τελικό αποτέλεσμα σε μια προαγορασμένη φωτογραφία μιας μακέτας και την ανεβάζει στη σελίδα της στο Etsy. Το μπλουζάκι δεν υπάρχει στην πραγματικότητα μέχρι να το παραγγείλει κάποιος, στέλνοντας ένα αυτοματοποιημένο αίτημα σε έναν κατασκευαστή και διανομέα όπως το Printify, το οποίο είναι ενσωματωμένο στο Etsy.
Δείτε ακόμα: Η μαμά πρέπει να πάει στη δουλειά! Χρήσιμες συμβουλές για να κάνετε τον αποχωρισμό πιο εύκολο.
Πολλά από τα σχέδιά της περιλαμβάνουν viral και δημοφιλείς φράσεις, είτε με μοναδικές γραμματοσειρές είτε με ελαφρώς αλλαγμένη γλώσσα προσαρμοσμένα στο επάγγελμα του καθενός.
Όμως η Jonshon πρόσθεσε και μια τρίτη ροή εισοδήματος. Οι YouTubers που της έμαθαν πώς να ξεκινήσει την επιχείρησή της αποσύρθηκαν, λέει, και έτσι αποφάσισε πάρει την θέση τους και να φτιάξει τα δικά της βίντεο με συμβουλές.
Κέρδισε 1.000 ακολούθους τις πρώτες έξι εβδομάδες της, κυρίως λόγω της ήδη καθιερωμένης παρουσίας της σε ομάδες εκτύπωσης κατά παραγγελία στο Facebook, λέει. Σήμερα, το κανάλι της έχει περισσότερους από 118.000 συνδρομητές.
Η Johnson, σύμφωνα με το www.ieidiseis.gr αρνήθηκε να μοιραστεί τα ακριβή κέρδη της στο YouTube, αλλά λέει ότι ξεπέρασε τα κέρδη της από το Etsy τους τελευταίους έξι μήνες.
Δείτε ακόμα: Η κοινωνία μας έχει μια αντιφατική γνώμη για το τι να περιμένει κανείς από μια μαμά
Το μότο της
Τι λέει για όλα αυτά; «Ο καθένας μπορεί να το κάνει, αλλά για να φτάσεις στο επίπεδο της επιτυχίας που έχω εγώ, δηλαδή να βγάζεις χρήματα χωρίς να θυσιάζεις την προσωπική της ζωή, θα χρειαστείς λίγο κόπο. Νομίζω ότι αυτό είναι που πραγματικά με ξεχωρίζει. Δεν φοβάμαι να αφιερώσω τις ώρες που θέλω εγώ στη δουλειά και δεν ζω με τον φόβο του “τι θα γίνει αν αποτύχω; Τι θα κάνω μετά;” Είμαι εδώ για να μάθω και να παλέψω» καταλήγει.
Διαβάστε όλες τις ιστορίες στο Daddy-Cool.gr
Ειδήσεις σήμερα
- Αμαλιάδα: Θέμα ημερών η εξιχνίαση της υπόθεσης
- Baba Vanga : Η τρομακτική πρόβλεψη της για το 2025
- Θεσσαλονίκη: Κλείνουν σχολεία λόγω σεισμού
- Η Γη της Ελιάς : Κουράκος και Αριάδνη ξανά μαζί και τίποτα δεν θα είναι ικανό να τους χωρίσει
- Τηλέμαχος Τσιμιρίκας: 12 χρόνια από τον τραγικό θάνατο του 15χρονου ήρωα