"Μην ξεκινήσετε με την τρίτη φράση" -Ένα κόλπο που μαθαίνει στο παιδί να διαχειρίζεται τα νεύρα του

“Μην ξεκινήσετε με την τρίτη φράση” -Ένα κόλπο που μαθαίνει στο παιδί να διαχειρίζεται τα νεύρα του

Όλοι οι γονείς γνωρίζουν τις δυσκολίες του να μεγαλώνεις παιδιά. Τα παιδιά πολλές φορές νευριάζουν με το παραμικρό, προκαλώντας ένα μικρό χαμό μέσα στο σπίτι. Όταν έχεις πολλά προβλήματα στο κεφάλι σου, θέλεις τουλάχιστον το σπίτι σου να είναι ήρεμο. Και εκείνο δεν ξέρει πως να διαχειρίζεται τα νεύρα του.

Τα παιδιά όμως, νευριάζουν και σε αντίθεση με τους ενήλικους, οπότε νευριάζουν δεν ξέρουν να διαχειρίζονται τα νεύρα τους. Κλάματα, ουρλιαχτά, πολλές φορές δεν διστάζουν ακόμη και να…χτυπηθούν στο πάτωμα. Σίγουρα μια τέτοια κατάσταση σε πανικοβάλει και σου προκαλεί αγανάκτηση.

Μην ξεχνάς ότι τα παιδιά νιώθουν αρνητικά ή θετικά συναισθήματα, όμως ακόμη δεν ξέρουν πως να τα εκδηλώσουν. Γι’ αυτό γελούν με την ψυχή τους ακόμη και για κάτι που εσύ δεν πρόσεξες καν. Γι’ αυτό και στην κυριολεξία κοπανιούνται όταν το αγαπημένο τους παιχνίδι χωθεί κάτω από τον καναπέ.

Τα παιδιά πολλές φορές θυμώνουν. Μπορεί να είναι παιδιά, όμως είναι πάνω από όλα άνθρωποι. Σύμφωνα με το Child Study Center είναι φυσιολογικό για ένα παιδί κάτω των τεσσάρων ετών να θυμώνει τουλάχιστον 9 φορές την εβδομάδα για 5 έως 10 λεπτά.

Διαβάστε ακόμα Τα παιδιά δεν μπορούν να καλύψουν τα κενά σου & να διορθώσουν τα προβλήματα στον γάμο σου!

Παρόλα αυτά δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι’ αυτό. Δεν χρειάζεται να μάθετε περίπλοκους κανόνες διαχείρισης θυμού. Ένα απλό κόλπο, μπορεί να σας λύσει τα χέρια και να βοηθήσει το παιδί να διαχειρίζεται τα νεύρα του.

Η συμβουλή που θα μοιραστούμε μαζί σας σήμερα, θα σας φανεί πολύ χρήσιμη! Θα καταφέρει να μάθει στα παιδιά να χειρίζονται τις κοινωνικές τους δεξιότητες και φυσικά να διαχειρίζονται τον θυμό τους. Θα τα μάθει να ζητούν με ευγένεια αυτό που χρειάζονται. Διαβάστε παρακάτω:

Αυτό το κόλπο μπορεί να βοηθήσει το παιδί να διαχειρίζεται τα νεύρα του

Τα παιδιά συχνά θυμώνουν επειδή μπορεί να πιστεύουν ότι οι ενήλικες τα έχουν προσβάλει εσκεμμένα, όταν στην πραγματικότητα δεν έχουν καμία τέτοια πρόθεση.

Αυτό μπορεί να γίνει, για παράδειγμα, όταν ένας γονέας δεν μπόρεσε να ακούσει τι είπε ένα παιδί επειδή ήταν απασχολημένος ή δεν έδινε προσοχή.

Ως εκ τούτου, εάν τα παιδιά μάθουν να ενημερώνουν ευγενικά τους ενήλικες για τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους (ο λόγος είναι ένα θαυμάσιο εργαλείο), κάνουν ένα τεράστιο βήμα στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων της επικοινωνίας τους.

Εάν αισθάνεστε οργή, δυσαρέσκεια ή απογοήτευση ως αποτέλεσμα της συμπεριφοράς κάποιου, ρωτήστε τον εαυτό σας: είπατε σε αυτό το άτομο ότι θέλετε ή δεν θέλετε κάτι; Έχετε δείξει σε κάποιον τι αισθάνεστε;

Διαβάστε ακόμα “Πως να μιλήσω στο παιδί μου για την αντισύλληψη;” – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς!

Η πρώτη φράση είναι ένα ευγενικό αίτημα

Είναι πιο εύκολο να κατανοήσετε αυτήν τη μέθοδο μέσω μιας συγκεκριμένης κατάστασης. Για παράδειγμα, το παιδί σας μπορεί να ρωτήσει, θυμωμένα, “Γιατί δεν μου έδωσες χυμό;” .

Πείτε ήρεμα στο παιδί ότι αυτή είναι η τρίτη φράση και ότι πρέπει να ξεκινήσει με την πρώτη. Θα πρέπει να πει το εξής: “Σε παρακαλώ δώσε μου λίγο χυμό πορτοκάλι.” . Αυτή η τεχνική θα σας λύσει τα χέρια.

Το παιδί πρέπει να είναι σίγουρο ότι ακούστηκε και καταλάβατε τις ανάγκες του. Έτσι θα μάθει να διαχειρίζεται τα νεύρα του

Εάν η πρώτη φράση δεν είχε κανένα αποτέλεσμα, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το άτομο σας άκουσε σωστά και έλαβε το αίτημα σας, και ιδανικά, θα πρέπει να απαντήσει.

Η δεύτερη φράση ακούγεται ως εξής: «Συγγνώμη, είπα ότι χρειαζόμουν λίγο χυμό πορτοκαλιού. Ίσως δεν με άκουσες. ” Η πιθανότητα να πάρει χυμό πορτοκάλι σε αυτό το σημείο γίνεται σχεδόν απόλυτη.

Διαβάστε ακόμα “Ψηφιακή αποβλάκωση”: Η σχέση των παιδιών με τις οθόνες που έγινε επικίνδυνο φαινόμενο

Εάν το παιδί δεν λάβει απάντηση, μπορεί να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του

Και αν για κάποιο λόγο το παιδί δεν έχει λάβει ακόμη απάντηση ή αντίδραση στις 2 πρώτες φράσεις, μπορεί να εκφράσει αγανάκτηση και νεύρα. Μπορεί επίσης να ενημερώσουν ξανά το άτομο, ότι δεν το άκουσε, όμως η τρίτη φράση σε αυτή τη περίπτωσή δε θα χρειαστεί.

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη

Close