Έλλη Λαμπέτη_Λίζα_ιστορία_

Η κορυφαία ηθοποιός ‘Ελλη Λαμπέτη υιοθέτησε την Λίζα και την αγάπησε πολύ. Δυστυχώς όμως οι βιολογικοί γονείς του παιδιού το διεκδίκησαν πίσω. Διαβάστε την συγκλονιστική ιστορία που στιγμάτισε την ηθοποιό.

Η ‘Ελλη Λαμπέτη ήταν μία κορυφαία Ελληνίδα ηθοποιός που μέχρι και σήμερα οι ερμηνείες της συγκινούν. Τα μάτια, γεμάτα ομορφιά και θλίψη κατάφεραν να σαγηνεύσουν το κοινό και το ταλέντο της ήταν αυτό που εν τέλει την απογείωσε. Άφησε λοιπόν εποχή όπως και ο Αλέκος Αλεξανδράκης.

Οι ηθοποιοί στην Ελλάδα εκείνη την εποχή γνώριζαν μεγάλη καταξίωση και αναγνωσιμότητα. Μπορεί η Έλλη Λαμπέτη να ήταν μία μοναχική γυναίκα που απέφευγε τις κοσμικότητες, όμως η ζωή της είχε τεράστιο ενδιαφέρον και κάποιος θα έλεγε ότι τα πράγματα στην ζωή της πήγαν καλά.

Δείτε ακόμα Κι όμως η Τζένη Καρέζη ήταν ξανθιά! Ήταν το φυσικό της χρώμα και έπαιξε μόνο σε μία παράσταση με αυτό (εικόνα)

Όμως δεν ήταν έτσι. Λίγοι γνωρίζουν ότι η ‘Ελλη Λαμπέτη από ένα σημείο και μετά στην ζωή της, δεν μπορούσε να κάνει δικό της παιδί. Υιοθέτησε την Λίζα, την αγάπησε πάρα πολύ αλλά οι βιολογικοί γονείς της μικρής την διεκδίκησαν πίσω. Διαβάστε την συγκλονιστική ιστορία: 

Ο έρwτάς της με τον Δημήτρη Χορν

Όλοι γνωρίζουν για τον σαν από ταινία βγαλμένο έρwτα, της Έλλης Λαμπέτη με τον Δημήτρη Χορν. Ο Δημήτρης Χορν ήταν και αυτός με την σειρά του ένας από τους μεγαλύτερους ηθοποιούς του κινηματογράφου στην Ελλάδα.

Το ζευγάρι γνωρίστηκε στα μέσα του 1940 και ξεκίνησαν την γνωριμία τους με πολλούς καυγάδες και διαφωνίες. Συγκεκριμένα η Έλλη Λαμπέτη δεν συμπαθούσε τον Δημήτρη Χορν επειδή τον θεωρούσε φαντασμένο και ο Δημήτρης Χορν δεν συμπαθούσε την Λαμπέτη επειδή την θεωρούσε απόμακρη και ψηλομύτα.

Και οι δύο πίστευαν ότι αντιπαθούσαν πολύ ο ένας τον άλλον και μάλιστα δεν ήθελαν να συνεργαστούν ούτε επαγγελματικά μαζί. Όταν ο τότε σύζυγος της Λαμπέτη, Μάριος Πλωρίτης, έφερε χωρίς να ειδοποιήσει την ίδια τον Δημήτρη Χορν στον θίασό του, στον οποίο συμμετείχε και η Έλλη Λαμπέτη, εκείνη έγινε έξαλλη.

Δείτε ακόμα Φωτογραφίες απ’ το γάμο Βοσκόπουλου- Γκερέκου με κουμπάρο τον Κουίκ: Με δαντελένιο νυφικό η νύφη

Μάλιστα του δήλωσε κατηγορηματικά ότι δεν πρόκειται να παίξει με τον Δημήτρη Χορν και χρειάστηκε η παρέμβαση του Γιώργου Παππά, ο οποίος ήταν πολύ στενός φίλος του ζευγαριού και σπουδαίος ηθοποιός της εποχής. Ο Γιώργος Παππάς έπεισε την Έλλη Λαμπέτη και έτσι ξεκίνησε η μεγάλη τους αγάπη.

Πολλοί λένε ότι από την πρώτη στιγμή που οι δύο ηθοποιοί έπαιξαν μαζί στην σκηνή υπήρξε αμοιβαία έλξη. Το 1954 στα γυρίσματα της κινηματογραφικής ταινίας “Κυριακάτικο Ξύπνημα” τα οποία πραγματοποιήθηκαν στο Κάιρο της Αιγύπτου οι δύο ηθοποιοί ήρθαν πολύ κοντά.

Τα δημοσιεύματα της εποχής μιλούσαν για θυελλώδη έρwτα και φυσικά έκαναν τον γύρο της Αθήνας προτού καλά καλά οι ίδιοι επιστρέψουν στην Ελλάδα. Μάλιστα πολλά από αυτά υποστήριζαν πως η Έλλη ήταν τόσο σφοδρά ερwτευμένη με τον Χορν που έχασε τελείως την όρεξή της.

Δείτε ακόμα  Τάκης Χαλάς: Ο αγαπημένος Έλληνας νάνος που έφυγε ξεχασμένος από τα φώτα της δημοσιότητας

Η απώλεια των κιλών της ήταν τόσο μεγάλη που επηρεάστηκε η εικόνα της ακόμη και στον φακό με αποτέλεσμα να της πέφτουν τα ρούχα και να υπάρχει μεγάλη διαφορά στα καρέ από την μία σκηνή στην άλλη. Τελικά ο Μιχάλης Κακογιάννης, ο σκηνοθέτης της ταινίας, αναγκάστηκε να γυρίσει από την αρχή μερικές σκηνές για να την καλύψει.

Ο μεγάλος τους έρwτας κράτησε μέχρι το 1959 με την σχέση τους να τελειώσει άδοξα και σε μεγάλο κλίμα αρνητισμού και αντιπαλότητας. Η αιτία που οι δυο τους χώρισαν ήταν η διαφορετική προσέγγιση που είχαν όσων αφορά την ζωή.

Ο Δημήτρης Χορν λάτρευε τα party και τις κοσμικότητες ενώ η Έλλη Λαμπέτη ήθελε να πραγματοποιεί νυχτερινούς περιπάτους και να περνάει τα βράδια της διαβάζοντας βιβλία.

Όταν η Έλλη Λαμπέτη δεν μπορούσε να γίνει πλέον μάνα…

Η Έλλη Λαμπέτη ήθελε πολύ να αποκτήσει το δικό της παιδί και τελικά έμεινε έγκυος από τον Δημήτρη Χορν. Παρόλα αυτά η είδηση της εγκυμοσύνης της δεν άρεσε καθόλου στον Δημήτρη Χορν που την προέτρεπε να σταματήσει την κύηση, διότι ένα παιδί θα τους έφερνε πίσω στην καριέρα τους.

Η Έλλη Λαμπέτη τελικά, κρυφά από τον Δημήτρη Χορν πραγματοποιεί την διακοπή της κύησης. Δυστυχώς όμως στην επέμβαση παρουσιάστηκαν επιπλοκές με αποτέλεσμα η ηθοποιός να μην μπορεί να κάνει άλλο παιδί. Μάλιστα η γνωστή ηθοποιός είχε πραγματοποιήσει κι άλλες αμβλώσεις στο παρελθόν διότι δεν ήταν έτοιμη να γίνει μητέρα.

Η υιοθεσία της Λίζας

Η Έλλη Λαμπέτη αρκετά χρόνια αργότερα και συγκεκριμένα στις αρχές του 1970 κατάφερε να γίνει μητέρα. Η τότε καταξιωμένη ηθοποιός ερμήνευε μερικά θεατρικά έργα στο ραδιόφωνο. Εκεί γνώρισε έναν νεαρό άντρα που γρήγορα έγιναν φίλοι.

Λίγο καιρό μετά αυτός της εμπιστεύτηκε ένα πρόβλημά του. Ο άντρας φαίνεται πως διατηρούσε εξωσυζυγική σχέση και η κοπέλα είχε μείνει έγκυος σε κoριτσάκι. Ο απελπισμένος άντρας εξηγούσε στην Λαμπ0έτη ότι εκείνη σε αυτή τη φάση της ζωής τους δεν ήταν σε θέση να αναλάβει το παιδί.

Έτσι η Έλλη Λαμπέτη προθυμοποιήθηκε να αναλάβει προσωρινά το παιδί μέχρι οι γονείς του να είναι σε θέση να το φροντίσουν. Έτσι και έγινε. Η Λαμπέτη δέθηκε με την μικρή ενώ η μικρή λίγο καιρό αργότερα την αποκάλεσα μαμά. Αυτό έκανε την ηθοποιό να θέλει ακόμη περισσότερο να αποκτήσει το δικό της παιδί.

Δείτε ακόμα Έφυγε με έναν καημό: Το παράπονο του εθνικού αστυνομικού των ελληνικών ταινιών για τις στολές του που κανείς δεν άκουσε

Η Λαμπέτη αφοσιώθηκε στην φροντίδα του παιδιού και έβαλε σε δεύτερη μοίρα το θέατρο. Με τον Αμερικανό σύζυγό της αγάπησαν πολύ γρήγορα την μικρή ενώ είχαν ξεχάσει πως δεν ήταν δικό τους παιδί και πως κάποια στιγμή θα έπρεπε να το αφήσουν στην φυσική του οικογένεια.

Έλλη Λαμπέτη_Λίζα_ιστορία_

Photo via: womenonly.gr

Το παιδί έμεινε μαζί τους για περίπου 5 χρόνια. Η ζωή της ηθοποιού ήταν σαν παραμύθι και κανείς δεν πίστευε από την οικογένεια ότι θα έχει άσχημο τέλος. Το 1974 όμως οι βιολογικοί γονείς του παιδιού, παντρεύτηκαν και άρχισαν να διεκδικούν το παιδί τους.

Η υπόθεση έφτασε μέχρι και στα δικαστήρια με την Έλλη Λαμπέτη να ξεκινάει σιγά σιγά να καταρρέει και συναισθηματικά και σωματικά. Έμπλεξε σε έναν δικαστικό αγώνα που δεν έφερε κανένα θετικό αποτέλεσμα για την ίδια.

Δείτε ακόμα Ο κρυφός αρραβώνας της Ζωής Λάσκαρη και άλλες άγνωστες ιστορίες για την ζωή της

Αποκορύφωμα της τραγωδίας της ήταν η “απαγωγή” του παιδιού από τους βιολογικούς του γονείς που ήθελαν να την αναθρέψουν οι ίδιοι και να ζήσει μαζί τους. Το ζευγάρι πήρε την μικρή για μία βόλτα όπως όριζε ο νόμος αλλά δεν την επέστρεψαν ποτέ.

Η Λαμπέτη έγινε ράκος και δεν σταμάτησε να αναζητάει το παιδί. Σύμφωνα με την βιβλιογράφο της ηθοποιού αλλά και σύμφωνα με τα λεγόμενα στενών της φίλων η απώλεια της Λίζας της σημάδεψε την ζωή. Αγάπησε πολύ αυτό το παιδί και όταν το έχασε ένιωσε που χάνει τον κόσμο της.

Φυσικά η ιστορία της ηθοποιού αποκαλύφθηκε στον Τύπο και έγινε λαϊκό ανάγνωσμα για όλη την Ελλάδα. Κάποια στιγμή η Λαμπέτη εξαντλημένη από τον άκαρπο αγώνα της εγκαταλείπει κάθε προσπάθεια για να πάρει πίσω την Λίζα.

Δείτε ακόμα Η κατάρα της Δαλιδά: Η αυτοκτονία και η ζωή της

Η ηθοποιός βυθίζεται στην θλίψη και στην μοναξιά της και λίγο καιρό αργότερα αρρωσταίνει με καρκίνο του μαστού. Μάλιστα είχε παλέψει με τον καρκίνο του μαστού και στο παρελθόν. Η αγαπημένη ηθοποιός αφήνει την τελευταία της πνοή στις 3 Σεπτεμβρίου του 1983 σε νοσοκομείο της Νέας Υόρκης.

Η οικογένεια Πισσάνου και η κόντρα με την σειρά “Η τελευταία παράσταση” που μιλούσε για την ζωή της Λαμπέτη

Πολλά χρόνια μετά η οικογένεια Πισσάνου, που ήταν οι βιολογικοί γονείς της Λίζας ήρθε και πάλι στο προσκήνιο εξαιτίας της τηλεοπτικής σειράς “Η τελευταία παράσταση”. Η σειρά είχε ως θέμα την ζωή της Έλλης Λαμπέτη. Εκείνη λοιπόν την εποχή οι οικογένεια Πισσάνου ζητούσε να σταματήσει η τηλεοπτική προβολή της σειράς.

Σύμφωνα με τους ίδιους παρουσίαζε τα γεγονότα που αφορούσαν την υπόθεση της μικρής Λίζας παραποιημένα και με έναν τρόπο προσβλητικό για τους ίδιους. Μάλιστα η μητέρα της Λίζας υποστήριξε ότι και η ίδια και η Λίζα παραλίγο να πάθουν νευρικό κλονισμό όταν είδαν τα επεισόδια.

Παρακάτω θα μοιραστούμε μαζί σας ένα απόσπασμα από την συνέντευξη που είχε δώσει τότε η οικογένεια Πισσάνου στο περιοδικό Λοιπόν:

Ποια είναι τα σημεία της «Τελευταίας παράστασης» που προκάλεσαν την οργή της οικογένειας Πισσάνου;

«Δύο είναι τα σημεία. Πρώτον, ότι ουδέποτε η οικογένεια δεν εκχώρησε το παιδί, τη μικρή Λίζα, στην Έλλη Λαμπέτη, αλλά της το εμπιστεύτηκαν προσωρινά λόγω φιλίας που είχαν με την ηθοποιό. Η αλήθεια είναι ότι υιοθεσία δεν υπήρχε ποτέ.

Υπήρχε απλώς μια φιλική εκδούλευση. Και η Λαμπέτη μετά ήθελε να το αποσπάσει από τους ίδιους τους γονείς της και να το κάνει δικό της. Δεν εκχώρησαν τη μικρή σαν να ήταν λατινικό γρόσι ή δώρο προς εκείνη! Το δεύτερο σημείο που εξόργισε την οικογένεια είναι η κακοήθεια που έβαλαν μέσα στη σειρά ότι η Λαμπέτη έσωσε το παιδί από το άσυλο.

Δεν το είχαν ουδέποτε σε άσυλο. Το είχαν σε αξιοπρεπέστατο σταθμό δίνοντας μια αστρονομική και ηγεμονική αμοιβή για την εποχή για να το κρατήσουν εκεί.

Δείτε ακόμα Ποιος ήταν ο Κουταλιανός; – Ο μασίστας που έγινε τραγούδι

Θα έπρεπε επομένως, όταν έγραφαν το σενάριο, να πάρουν και την άποψη της οικογένειας Πισσάνου. Να μην έχουν το στοιχείο της ασυδοσίας και αυθαιρεσίας που θίγει καταρχήν το ζεύγος αλλά και τη Λίζα».

Τι επιπτώσεις έχει αυτή η ιστορία στην ίδια την οικογένεια;

«Δημιουργήθηκε τώρα πρόβλημα στην υγεία της 55χρονης Καρολίνας, που είναι σε άριστη φυσική κατάσταση, και η οποία λύγισε γιατί ένιωσε ότι θίγεται από όλη την ιστορία.

Είμαι οικογενειακός γιατρός και φίλος και με κάλεσαν προχθές σπίτι τους όπου διαπίστωσα ότι η Καρολίνα είχε πάθει νευρικό κλονισμό και ότι υπάρχει πολύ μεγάλος κίνδυνος ακόμη και αυτοχειριασμού!

Την είδα σε ψυχονευρική κρίση και της έδωσα φάρμακα γιατί φοβήθηκα μην κάνει κάποιο απερίσκεπτο διάβημα. Γιατί, όταν μας πιάνει ψυχική κρίση, μας ξεφεύγει κάποια στιγμή ο έλεγχος».

Η Λίζα πώς αντέδρασε σε όλα αυτά που δείχνει η σειρά;

«Παρακολουθεί το σίριαλ και συγχύστηκε. Είναι αλήθεια ότι επειδή είναι έγκυος στο δεύτερο παιδί της τη μεταφέραμε στο νοσοκομείο, γιατί από την ψυχολογική πίεση υπήρξε ορατός ο κίνδυνος αποβολής!

Η ψυχονευροφυτική κρίση που της προκάλεσε η όλη κατάσταση την επηρέασε γυναικολογικά. Σε μια τόσο σοβαρή περίπτωση όλα μπορούν να συμβούν. Ακόμη και το χειρότερο».

Τι θέλει ακριβώς τώρα η οικογένεια;

«Το ζεύγος, απ ό,τι ξέρω, θέλει μόνο τη διακοπή της σειράς προκειμένου να μη διαταραχθεί άλλο η ψυχική υγεία τους. Δεν έχω ιδέα αν ζητάνε κάποια χρηματική αποζημίωση. Κάθε σενάριο είναι θεμιτό, αρκεί όμως να μην υπερβαίνει τα όρια».

Για να μάθουμε τι ζήτησε η οικογένεια με εξώδικό της, επικοινωνήσαμε με το δικηγόρο που τους εκπροσωπεί, τον κ. Κόκκα, που μας είπε: «Η οικογένεια τώρα ζητεί την αποκατάσταση της αλήθειας σχετικά με τα πραγματικά γεγονότα της σχέσης της αποβιωσάσης ηθοποιού με την Ελισάβετ Πισσάνου.

Αν δεν διακοπεί η μετάδοση της σειράς, θα προχωρήσουν σε άσκηση αίτησης ασφαλιστικών μέτρων και τακτική αγωγής για προσβολή προσωπικότητας και ηθικής βλάβης».

Δείτε ακόμα Μια άλλη Βουγιουκλάκη: Η κομμένη σκηνή της Αλίκης από την πιο εμπορική ταινία όλων των εποχών, που δεν είδαμε ποτέ

Αλλά και η βιογράφος της Έλλης Λαμπέτη, Φρίντα Μπιούμπι, η γυναίκα πίσω από το σενάριο της σειράς «Τελευταία Παράσταση» είχε μιλήσει τότε για την ιστορία της μικρής Λίζας, λέγοντας: «Θεωρώ τελείως αδικαιολόγητη την κίνηση αυτή της οικογένειας Πισσάνου!».

Τελικά τα γεγονότα είναι αληθινά ή προϊόν της φαντασίας σας, όπως και το ομώνυμο βιβλίο;

«Φυσικά και η σειρά αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας. Όμως, όπως και στο βιβλίο που άρχισα να γράφω το 1983, έβαλα τη ζωή της Έλλης και τα γεγονότα όπως μου τα είπε η ίδια.

Όσα βλέπετε στις οθόνες σας έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Μπορεί να υπάρχουν κάποιες σάλτσες για να γίνει πιο τηλεοπτικό το αποτέλεσμα, όμως τα συστατικά του σεναρίου είναι πέρα για πέρα αληθή».

Το θέμα της μικρής Λίζας θεωρείτε ότι το χειρίστηκαν οι υπεύθυνοι της σειράς με την ανάλογη προσοχή;

«Θεωρώ ότι το θέμα τόσο στο βιβλίο όσο και στη σειρά, γιατί έχω και την τελική επιμέλεια του σεναρίου, το χειρίστηκα με ιδιαίτερο τακτ. Τη μικρή Λίζα την είχα γνωρίσει όσο ακόμη ήταν με την Έλλη.

Ήταν καταπληκτικό παιδί. Και προσπάθησα να κολακέψω και να υπογραμμίσω τα θετικά του στοιχεία, αν και το συνάντησα σε μια πολύ δύσκολη περίοδο των δικαστικών διαμαχών της Έλλης με την οικογένεια».

Close