χιονουλα σε ταψι1

Πεντανόστιμη Χιονούλα στο ταψί !!!!

Προσθήκη του daddy-cool.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Υλικά

1 πακέτο σαβαγιάρ 2 φακέλους κρέμα ζαχαροπλαστικής του ΓΙΩΤΗΣ 1 φυτική κρέμα ζαχαροπλαστικής( την πράσινη )500gr 1 κουτί ζαχαρούχο γάλα Ινδοκάρυδο για από πάνω

Δείτε ακόμα: Xιονούλα -Δροσερό γλυκάκι της στιγμής !!!

χιονουλα σε ταψι2

χιονουλα σε ταψι3

Δείτε ακόμα: Γλυκό ταψιού ινδοκάρυδο!

Απλώνουμε στο πυρέξ ή σε ταψάκι 30×40 τα σαβαγιαρ ελαφρώς περασμένα από λίγο γάλα. Χτυπάμε την κρέμα ζαχαροπλαστικής σύμφωνα με τις οδηγίες και απλώνουμε πάνω από τα σαβαγιάρ. Την κρύα φυτική κρέμα και το ζαχαρούχο τα χτυπάμε κι αυτά μέχρι να αφρατέψουν και κατόπιν το απλώνουμε πάνω από την κρέμα. Πασπαλίζουμε με ινδοκάρυδο. Πολύ ελαφρύ και δροσερό σίγουρα θα σας αρέσει..!!!!

Dim Kam-οι χρυσοχέρες-ηδες

Δείτε ακόμα: Κορμός Ταψιου

χιονουλα σε ταψι

χιονουλα σε ταψι1