Πως να βγω στο FY στο TikTok; - Συμβουλές από social media experts για viral video

Πως να βγω στο FY στο TikTok; Συμβουλές από social media experts

Θέλεις να αυξήσεις τις προβολές σου στο TikTok και να γίνεις viral αλλά δεν ξέρεις τον τρόπο; Όλα τα μυστικά των influencers και των social media experts.

Θέλεις να προωθήσεις τη δουλειά στο TikTok ή να ξεκινήσεις μία καριέρα στα social media αλλά παρόλες τις προσπάθειες και το πρωτότυπο περιεχόμενο, βλέπεις ότι οι προβολές σου δεν αυξάνονται. Όλα τα μυστικά των social media experts αλλά και των influencers σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του TikTok και με βάση ποια κριτήρια προωθεί παραπάνω ένα βίντεο.

Το TikTok έχει μπει για τα καλά στη καθημερινότητά μας. Επιχειρήσεις έχουν δει την πελατεία και τη φήμη τους να ανεβαίνουν επειδή ξεκίνησαν να γίνονται viral στο TikTok, τραγούδια που μπορεί υπό διαφορετικές συνθήκες να μη γινόντουσαν τόσο γρήγορα επιτυχία, αν γίνουν viral στη πλατφόρμα, αγαπιούνται από μεγαλύτερο μέρος κόσμου.

Άνθρωποι που αποφάσισαν να ασχοληθούν πιο ζεστά με τη πλατφόρμα, έφτασαν σε σημείο να συνεργάζονται πλέον με εταιρίες και να δουλεύουν αποκλειστικά στα social media. Πώς το κατάφεραν αυτό; Μελετώντας τους κανόνες της εφαρμογής αλλά και τα μικρά μυστικά της που ενισχύουν την προώθηση. Διαβάστε παρακάτω:

Θα πρέπει να κατανοήσετε τον αλγόριθμο του TikTok για το 2025

Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσετε τον τρόπο λειτουργίας του αλγόριθμου του TikTok το 2025 έτσι ώστε να αυξήσετε τις προβολές σας. Έτσι θα πρέπει να ξέρετε ότι η μηχανική μάθηση χρησιμοποιείται στο TikTok Σελίδα για εσάς (FYP) για να βρείτε ποιο είδος περιεχομένου προσελκύει τους χρήστες ανάλογα με την δραστηριότητά τους.

Η μέθοδος εξετάζει μία σειρά από σημαντικά σήματα. Δηλαδή τον μέσο χρόνο προβολής, την αξία της επανάληψης (δηλαδή αν οι χρήστες βλέπουν και ξαναβλέπουν το βίντεο σας), την αλληλεπίδραση μέσω likes και σχολίων, κοινοποιήσεων και αποθηκεύσεων.

Τέλος εξετάζεται η συνάφεια των λέξεων – κλειδιών που βρέθηκαν στις λεζάντες των βίντεο σας και στο κείμενο στην οθόνη. Με λίγα λόγια είναι κάτι περισσότερο από το να βάζετε ένα απλό βίντεο στη πλατφόρμα. Το ζήτημα είναι πως θα ανταποκριθεί το κοινό σε αυτό.

Αν οι θεατές παρακολουθήσουν τα βίντεο ολόκληρα, τα αναπαράγουν και αλληλοεπιδρούν με αυτά, τότε ο αλγόριθμος θα τα προτείνει σε περισσότερα άτομα. Τέλος, αν ανεβάσετε ένα βίντεο και βλέπετε ότι δεν παίρνει προβολές μην βιαστείτε να το σβήσετε γιατί μερικές φορές βίντεο γίνονται viral μέρες μετά, από εκεί που δεν το περιμένεις.

Θέλεις να γίνεις viral στο TikTok; – Όλες οι συμβουλές από social media experts για να αυξήσεις τις προβολές σου

Φτιάξτε το σωστό προφίλ

Το προφίλ σας στο TikTok παίζει ρόλο στην αύξηση των προβολών. Θα πρέπει αρχικά να βρείτε μία θεματολογία που να σας εκφράζει. Έπειτα θα πρέπει να δώσετε ένα πιασάρικο ψευδώνυμο στον εαυτό σας, αν κι αυτό είναι προαιρετικό.

Στο bio θα πρέπει να αναφέρεται το περιεχόμενο του προφίλ σας. Για παράδειγμα “Εύκολες συνταγές για πολυάσχολες μαμάδες“. “Ψυχαγωγικά και σατυρικά βίντεο“. Έπειτα θα πρέπει να υπάρχουν σχετικοί σύνδεσμοι με άλλα προφίλ που θέλετε να αναδείξετε, όπως ο λογαριασμός σας στο Instagram.

Με αυτόν τον τρόπο οι χρήστες που μπαίνουν στο προφίλ σας θα μπορούν να καταλάβουν περί τίνος πρόκειται. Έτσι θα ξέρουν αν όντως θέλουν να σας ακολουθήσουν ή όχι. Κι όσο πιο πιασάρικο είναι ένα προφίλ τόσο πιο εύκολα θα κερδίσεις ακόλουθους.

Γενικά θα πρέπει το προφίλ σας να έχει καθαρά βίντεο, μία όμορφη εικόνα προφίλ που να χαμογελάτε και να έχει καλό φωτισμό και να μπορεί να κατευθύνει τους υπόλοιπους χρήστες σχετικά με το περιεχόμενο του.

Το κλειδί της επιτυχίας είναι τα πρώτα 3 δευτερόλεπτα

Οι χρήστες στο TikTok έχουν την τάση να αλλάζουν βίντεο πολύ γρήγορα. Γι’ αυτό και η εφαρμογή δίνει προτεραιότητα σε εκείνους κι εκείνες που καταφέρνουν το κοινό τους, να παρακολουθήσουν το βίντεο μέχρι το τέλος. Κι αν δεν φτάσουν μέχρι το τέλος, τουλάχιστον να δουν το μεγαλύτερο μέρος του βίντεο.

Γι’ αυτό και τον πρώτο καιρό θα σας συμβουλεύαμε να μην φτιάχνετε βίντεο πάνω από 1 λεπτό. Μικρά, εύκολα βίντεο που οι χρήστες θα δουν μέχρι τέλους. Κι όσο πιο μικρό είναι ένα βίντεο, τόσο πιο εύκολο είναι για τον χρήστη να το δει ξανά και ξανά σε επανάληψη.

Από εκεί και πέρα για να βοηθήσετε τους χρήστες να παραμείνουν στο βίντεο θα πρέπει αυτό να έχει κάτι το…ενδιαφέρον. Έτσι, μία ωραία ιντριγκαδόρικη λεζάντα μέσα στο βίντεο μπορεί και να βοηθήσει. Για παράδειγμα “Η πιο εύκολη συνταγή για σοκολατόπιτα με 100 θερμίδες“.

Εναλλακτικά μπορείτε να ξεκινήσετε μιλώντας στο βίντεο χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη άλλων εφαρμογών ή και του ίδιου του TikTok. Το Capcut ας πούμε είναι μία δωρεάν εφαρμογή με τέτοια εργαλεία που συνεργάζεται με το TikTok.

Μπείτε λοιπόν κατευθείαν στο ψητό για να προλάβει ο θεατής να καταλάβει περί τίνος πρόκειται. Για παράδειγμα “εσύ το ήξερες ότι το eye liner παλιά το φορούσαν άντρες;” ή “η πιο φρικιαστική ιστορία δολοφονίας στην Ελλάδα“.

Θέλεις να γίνεις viral στο TikTok; – Όλες οι συμβουλές από social media experts για να αυξήσεις τις προβολές σου

Photo via: queen.gr

Δημοσιεύστε στις…ώρες αιχμής

Αν κάνετε τον λογαριασμό σας στο TikTok επαγγελματικό, τότε το TikTok σε κάθε σας βίντεο θα σας στέλνει προσωπικό μήνυμα με τα analytics. Εκεί θα δείτε πόση ώρα έκατσαν οι περισσότεροι στο βίντεο, ποιες ώρες αυξήθηκαν κατά πολύ οι προβολές και ποιες ώρες έμειναν στάσιμες, ακόμη και σε τι κοινό έχει περισσότερη πέραση ένα βίντεο ή από ποιες χώρες σας παρακολουθούν περισσότερο.

Γενικά οι περισσότεροι χρήστες μπαίνουν στο TikTok από τις 6 το απόγευμα μέχρι τις 9 το βράδυ, αλλά αυτό δεν είναι δεδομένο. Γι’ αυτό και θα πρέπει να τσεκάρετε τα analytics σας και να δείτε εσείς πότε είναι προτιμότερο να δημοσιεύσετε ένα βίντεο.

Χρησιμοποίησε τον σωστό ήχο

Όσο ωραίο και να είναι ένα βίντεο αν ο ήχος του είναι πρωτότυπος ή χρησιμοποιείται από πολύ λίγους χρήστες ή ακόμη χειρότερα έχει αποκλειστεί από συγκεκριμένες χώρες εξαιτίας πνευματικών δικαιωμάτων, το βίντεο δε θα πάει καλά.

Το TikTok κατά την επεξεργασία του βίντεο, όταν επιλέγετε τραγούδι, σας βγάζει τα τραγούδια με τις περισσότερες χρήσεις πάνω πάνω. Προτιμήστε αυτά. Και φυσικά μην διστάσετε να χρησιμοποιήσετε ήχους που έχουν γίνει trend για δικούς σας σκοπούς.

Τα hashtags είναι απαραίτητα

Για να κερδίσετε παραπάνω κοινό θα πρέπει το βίντεο να έχει τα απαραίτητα hashtag. Μη ξεχνάτε σε κανένα βίντεο να βάζετε τα hashtag fy fyp fyyyyy κλπ, διότι είναι εκείνα με την μεγαλύτερη δημοφιλία στη πλατφόρμα.

Από εκεί και πέρα πειραματιστείτε με hashtag ανάλογα το μέρος που γυρίστηκε το βίντεο ή τη θεματολογία του. Για παράδειγμα ένα βίντεο που μιλάει για ένα έγκλημα θα μπορούσε να έχει σαν hashtag “egklima, eglima, crime, crimes, greekcrimes” κλπ.

Δεξιά σε κάθε hashtag υπάρχει ένας αριθμός που δείχνει πόσο συχνά χρησιμοποιήθηκε από τους χρήστες. Χρησιμοποιείται πάντα αυτό με τις περισσότερες προβολές.

Αλληλοεπιδράστε με το κοινό σας

Το TikTok επιβραβεύει έναν ενεργό λογαριασμό. Οπότε 10-15 λεπτά πριν δημοσιεύσετε ένα βίντεο, αλληλοεπιδράστε με άλλους χρήστες. Στέιλτε μηνύματα, αφήστε σχόλια, κάντε likes και αναδημοσιεύσεις. Όταν από την άλλη ανεβάσετε το βίντεο, απαντήστε στους ακόλουθούς σας κλπ.

Ανεβάστε το βίντεο και σε άλλες πλατφόρμες

Φυσικά και βοηθάει να χρησιμοποιείτε κι άλλες πλατφόρμες για να βοηθήσετε το βίντεο να ανέβει. Έτσι θα προσελκύσετε κόσμο που μπορεί να μη μπαίνει συχνά TikTok ή να μην του εμφάνισε το βίντεο στο fyp του ακόμη και φυσικά το TikTok αυτό το λαμβάνει υπόψη.

Χρησιμοποιήστε το TikTok SEO

Το TikTok έχει εξελιχθεί σε μια μικρή μηχανή αναζήτησης. Οι χρήστες αναζητούν ενεργά απαντήσεις, συμβουλές και διασκεδαστικά πράγματα να κάνουν. Γι’ αυτό πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι… Φιλικό προς το SEO του TikTok. Στις λεζάντες και στο κείμενο στην οθόνη, χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά που είναι σημαντικές.

Συνεργαστείτε και με άλλους

Μία συνεργασία με έναν μεγαλύτερο λογαριασμό από εσάς πάντα βοηθάει, διότι το δικό του κοινό γνωρίζει εσάς και μπορεί να γίνει και δικό σας. Επίσης δύο άτομα, ακόμη κι αν είναι και τα δύο άσημα είναι περισσότερο ενδιαφέροντα από ένα.

Κάνε live μετάδοση

Η live μετάδοση βοηθάει τον λογαριασμό να φαίνεται ενεργός και παράλληλα αποκτά ο χρήστης μεγαλύτερη διαδραστικότητα με το κοινό του. Επίσης τα live είναι μία ξεχωριστή κατηγορία στο TikTok και πολλοί χρήστες μπαίνουν μόνο γι’ αυτά.

Έτσι θα σας μάθει κι άλλος κόσμος, σε πιο χαλαρές και ανθρώπινες στιγμές, θα ανοίξετε συζητήσεις με τους χρήστες κλπ. Ενώ αν δείτε ότι πάει καλά, μπορείτε να καθιερώσετε ένα λάιβ για εβδομάδα ή κάθε δύο εβδομάδες ή μία φορά τον μήνα, σε συγκεκριμένη ώρα και ημερομηνία. Με αυτόν τον τρόπο το κοινό θα σας εντάξει με έναν τρόπο στο πρόγραμμά του και θα γίνεται μέρος της ζωής τους.

Θέλεις να γίνεις viral στο TikTok; – Όλες οι συμβουλές από social media experts για να αυξήσεις τις προβολές σου

Σχετικά Άρθρα

Όλα τα άρθρα για τη Τεχνολογία στο Daddy-Cool.gr 

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου χωρίς την γραπτή άδεια από τον εκδότη.