10 εύκολες ασκήσεις για να χάσετε περισσότερο λίπος από οτι στο τρέξιμο!

Δεν λέμε οτι το τρέξιμο κάνει κακό ή οτι πρέπει να το σταματήσετε, καθώς αυτό ήταν και θα είναι το νούμερο για την απώλεια βάρους και για την καλή κατάσταση της υγεία σας . Αυτό το άρθρο θα σας δείξει άλλες ασκήσεις που μπορούν να κάνουν τη διαδικασία την απώλειας βάρους γρηγορότερη και ευκολότερη . Αυτό είναι όλο. Όπως αναφέραμε, το τρέξιμο μπορεί να διατηρήσει τη γενικότερη υγεία σας σε καλή κατάσταση , αν και έχει μόνο ένα μειονέκτημα, ότι κατά τη διάρκεια του, εφαρμόζεται υπερβολική πίεση στα πόδια, τα γόνατα και τους μηρούς.

Εμείς θα σας παρουσιάσουμε ασκήσεις με τις οποίες μπορείτε να έχετε καλύτερα αποτελέσματα από ο, τι από το τρέξιμο. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα δεν θα πρέπει να σταματήσετε το τρέξιμο, απλά θα πρέπει να το συνδυάσετε  με κάποιες από τις ασκήσεις που σας ταιριάζουν καλύτερα.

Δείτε ακόμη: Οι 7 καλύτερες ασκήσεις για να »χτίσετε» μυς και να ανακουφίσετε το πόνο της πλατης!

Δείτε 10 εύκολες ασκήσεις που είναι καλύτερες από οτι το τρέξιμο, καθώς είναι πολύ εύκολες και μπορεί να γίνουν από την άνεση του σπιτιού σας. Αυτές οι ασκήσεις θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος ,να μείνετε σε φόρμα και να τονώσετε το σώμα σας!

1.) άσκηση με ποδήλατο με χοντρά ελαστικά

Αυτή η άσκηση θα σας βοηθήσει να κάψετε 1500 θερμίδες σε μια ώρα ή 25 θερμίδες σε ένα λεπτό. Θα χρειαστείτε ένα ποδήλατο με μεγάλα ελαστικά που είναι βαρύ και δύσκολο να ελεγχθεί.

2.Cross-fit άσκηση

Αυτή η άσκηση είναι ένας συνδυασμός απλών σύντομων ασκήσεων για διάφορα μέρη του σώματος. Ψάξτε στο διαδίκτυο για ασκήσεις για τρία διαφορετικά μέρη του σώματος που θέλετε να τονώσετε και επιλέξτε αυτές που σας ταιριάζουν περισσότερο. Συνδυάστε τρεις ασκήσεις και εκτελέστε τες μαζί ως μέρος αυτής της καθημερινής σας ρουτίνας.

3. Κάντε Burpees

Αυτή η άσκηση θα σας βοηθήσει να κάψετε 14 θερμίδες σε ένα λεπτό και θα πρέπει να κάνετε 10 burpees σε ένα λεπτό. Αυτή είναι μια πολύ αποτελεσματική άσκηση, διότι όχι μόνο καίει τις θερμίδες, αλλά επιταχύνει και το μεταβολισμό σας.

Αυτή η άσκηση θα σας βοηθήσει να κάψετε 14 θερμίδες σε ένα λεπτό και θα πρέπει να κάνετε 10 burpees σε ένα λεπτό

4. Άσκηση με ποδήλατο

Αυτή η άσκηση είναι για τους ανθρώπους που δεν είναι σε θέση να κάνουν μια έντονη προπόνηση. Σε αυτή την άσκηση θα πρέπει να κάνετε πετάλι όσο πιο γρήγορα μπορείτε για 60 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια να επιβραδύνετε σε κανονικό ρυθμό για τα επόμενα 1-2 λεπτά και στη συνέχεια να επιταχύνετε και πάλι.

Δείτε ακόμη: Η άσκηση που αποκαλύπτει πότε θα πεθάνετε!

5. Kάντε Kettlebell swing

Με αυτή την άσκηση θα κάψετε 20 θερμίδες σε 1 λεπτό. Ωστόσο, αυτή η άσκηση θα πρέπει να ενσωματωθεί στη καθημερινή σας ρουτίνα ασκήσεων και είναι κατάλληλη για όλους. Δεν απαιτείται να είστε σε εξαιρετική κατάσταση και να κάνετε κάποια ιδιαίτερη προετοιμασία πριν αρχίσετε τις αιωρώσεις με kettlebell.

6. Eσωτερική Kωπηλασία

Με την εσωτερική κωπηλασία μπορείτε να κάψετε 375 θερμίδες σε 30 αν κάνετε την άσκηση σωστά. Είναι η καλύτερη άσκηση για τους μυς στους ώμους και τα χέρια και είναι μια καταπληκτική άσκηση που μπορεί να τονώσει τα χέρια και τους ώμους σας.

7.  Σχοινάκι

Αυτή η άσκηση είναι παρόμοια με το τρέξιμο και θα κάψετε με αυτή 13 θερμίδες σε ένα λεπτό. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα μακρύ σχοινί και ένας μεγάλος χώρος. Προσπαθήστε να κάνετε 100 »χοροπηδήματα» στο 1 λεπτό.

8. Ασκήσεις με Battle ropes

Αυτή η άσκηση, σύμφωνα με μια έρευνα είναι η καλύτερη προπόνηση για την εισπνοή οξυγόνου και καίει περισσότερες θερμίδες από οτι το τρέξιμο.

Δείτε ακόμη: Γιατί η σωματική άσκηση είναι σημαντική για τα παιδιά

9. Σκι αντοχής (Cross-country skiing)

Αυτό είναι μια πολύ δημοφιλής προπόνηση που είναι τόσο αποτελεσματική όσο το τρέξιμο γιατί κινείστε με τον ίδιο ρυθμό, αλλά καίτε περισσότερες θερμίδες ανά λεπτό.

10. Κάντε καθίσματα μαζί με αιωρήσεις

Τα καθίσματα είναι σημαντική άσκηση για κάθε γυναίκα. Συσφίγγουν τα οπίσθια και τους μυς στομάχι και μπορείτε να κάψετε με αυτά 14 θερμίδες σε 20 δευτερόλεπτα. Αυτή η άσκηση θα πρέπει να γίνει από κάθε γυναίκα, τουλάχιστον για 5 λεπτά κάθε μέρα .

Πριν από την έναρξη κάθε προπόνησης θα πρέπει να σκεφτείτε τα μέρη του σώματος που θέλετε να τονώσετε και να την συνδυάσετε με τις καλύτερες ασκήσεις για εσάς. Επίσης, μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε ασκήσεις για όλο το σώμα και να δώσετε το χρόνο σας στους μυς σας να ανακάμψουν μετά από μια έντονη προπόνηση.

Πηγή: keepyourbody.com

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.