Δείτε γιατί είναι σημαντικός για την υγειά μας ο μεσημεριανός ύπνος

Όλοι αγαπούν να παίρνουν έναν υπνάκο κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά μόνο λίγοι γνωρίζουν ότι στον ύπνο γίνεται επανεκκίνηση πραγματικά στον εγκέφαλο. 

Σύμφωνα με τους ειδικούς,αν κοιμηθείτε για 15-2o λεπτά είναι αρκετό για να αποσαφηνιστεί το μυαλό σας και να βελτιωθεί η εγρήγορση σας. 

Απαιτείται τουλάχιστον μια ώρα ύπνου για να αποκατασταθεί η εγκεφαλική μνήμη. Επιπλέον, ο ύπνος 90 λεπτών είναι ένας πλήρης κύκλος του ύπνου, ο οποίος θα αυξήσει την συναισθηματική και διαδικαστική μνήμη και θα ενισχύσει τη δημιουργικότητα.

υπνος

Ωστόσο, μερικές φορές αισθάνεστε πιο κουρασμένοι μετά από έναν υπνάκο από ό, τι πριν.

Αν ο ύπνος διαρκεί περισσότερο από μισή ώρα, θα μπείτε σε ένα βαθύ ύπνο φάσης και είναι πιο δύσκολο να βγείτε από αυτόν, έτσι ώστε όταν σηκώνεστε, θα είστε πιο εξαντλημένοι από ό, τι πριν.

Από την άλλη πλευρά, η σύγχρονη ζωή έχει φέρει πολλές δυσκολίες και οι άνθρωποι στερούνται συνεχώς χρόνο. Αυτό έκανε τους επιστήμονες να ψάξουν να βρουν έναν τρόπο για να μειώσουν τη διάρκεια του ύπνου, αλλά να κερδίσουν ξεκούραση και φρεσκάδα.

Κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι είναι εντελώς περιττό να κοιμούνται περισσότερο από 7 ώρες και ένας υπνάκος 20 λεπτών παρέχει την απαραίτητη ενέργεια και δύναμη για τις επόμενες 3-4 ώρες.

 

Ο ύπνος έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένων:

Βελτιώνει την μάθηση και τη μνήμη
Αποτρέπει το στρες
Βελτιώνει τη διάθεση
Αυξάνει την δημιουργικότητα
Υποστηρίζει την παραγωγικότητα
Ενισχύει την προσοχή

Αναιμία:Συμπτώματα και κίνδυνοι για την υγεία
Σε αντίθεση, η έλλειψη ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε πολλαπλά θέματα υγείας και ασθενειών, όπως:

Ευσαρκία
Κατάθλιψη
Υψηλή πίεση του αίματος
Κακή ποιότητα ζωής
Συγκοπή
Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής (ADD)
Τραυματισμός από ατυχήματα
Κτύπημα
Καθυστρέρηση της ανάπτυξη της παιδικής ηλικίας 
Καρδιακή ανεπάρκεια ή καρδιακή προσβολή
Ψυχική βλάβη

Αιτίες και συμπτώματα της αφυδάτωσης

Ως εκ τούτου, ο ύπνος παρέχει σημαντικά οφέλη για την υγεία, έτσι θα πρέπει να ξεκουράζεστε σε κάθε ευκαιρία. Οι παρακάτω συμβουλές μπορεί να σας βοηθήσουν:

10-20 λεπτά ύπνος – για μια γρήγορη επαναφόρτιση
60-90 λεπτά ύπνος – για μια βαθύτερη αναζωογόνηση του ύπνου
Θα πρέπει να είστε σε θέση ελαφρώς καθιστή ενώ παίρνετε έναν υπνάκο, προκειμένου να αποφευχθεί ο βαθύς ύπνος.

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα θέλετε να γεμίσετε μπαταρίες απλά κοιμηθείτε για 20 λεπτά!

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.

Close