Χάσε εύκολα κιλά τρώγοντας απέξω! - Δες το εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής

Πολλοί από εμάς θέλουμε να ξεκινήσουμε δίαιτα, αλλά μας είναι πολύ δύσκολο να αποχωριστούμε το αγαπημένο μας fast food! Ωραίες και οι σαλάτες, υπέροχη η υγιεινή διατροφή αλλά σαν…ένα γύρο από όλα δεν έχει! Όλες οι διατροφές όμως, σχεδόν το απαγορεύουν, σωστά; Λοιπόν όχι.

Η διατροφολόγος Γεωργία Καπώλη δημοσίευσε το δικό της πρόγραμμα διατροφής μέσω του Tlife κι εμείς, δεν μπορούσαμε να μην το μοιραστούμε μαζί σας! Ένα πρόγραμμα διατροφής, που σου εγγυάται απώλεια βάρους, χωρίς να στερηθείς τις…αγαπημένες σου λιχουδιές.

Παρακάτω, ακολουθεί το πρόγραμμα διατροφής:

Ελαφρύ μεσημεριανό πριν τη βραδινή μας έξοδο:

  • Τόνος σε λάδι στραγγιστός & σαλάτα επιλογής
  • 1 τοστ & σαλάτα επιλογής
  • Ντάκος κρητικός με κρίθινο παξιμάδι, ντομάτα, τυρί, ελιές
  • Ομελέτα ή 2 αυγά βραστά & τυρί & σαλάτα επιλογής & ελιές.

 

Στο σπίτι και πριν από την έξοδο μας μπορούμε να επιλέγουμε:

  • Ημίπαχο γάλα ή γιαούρτι με δημητριακά ολικής αλέσεως με σιτάρι & βρώμη
  • Μια δροσερή φρουτοσαλάτα με γιαούρτι, μέλι και ξηρούς καρπούς.

Ιδανικές επιλογές για όταν βγαίνουμε για φαγητό έξω:

  • Στην ταβέρνα μπορούμε να επιλέξουμε ψητό κρέας (κοτόπουλο, ψαρονέφρι, φιλέτο μοσχαριού) ή ψητό ψάρι με γαρνιτούρα ρύζι ή λαχανικά. Προτιμάμε τα ψητά ή βραστά ορεκτικά, τις σαλάτες με φρέσκα λαχανικά και τα χόρτα.
  • Στο ιταλικό επιλέγουμε μακαρόνια με σάλτσα ντομάτας, λαχανικών ή θαλασσινών και τα συνοδεύουμε με λίγο τριμμένο τυρί και μια φρέσκια πράσινη σαλάτα χωρίς σος ή 2 κομμάτια πίτσα με λαχανικά ή light.
  • Στο κινέζικο οι καλύτερες επιλογές είναι το κοτόπουλο και το ρύζι στον ατμό με λαχανικά. Εναλλακτικά, μπορούμε να παραγγείλουμε πάπια Πεκίνου με μόνο με 1-2 πίτες και σαλάτα εποχής.
  • Στο γιαπωνέζικο η ιδανική επιλογή είναι το σούσι με θαλασσινά (6 κομμάτια είναι αρκετά) και η σαλάτα.
  • Στο σουβλατζίδικο προτιμάμε τα καλαμάκια κοτόπουλο με αλάδωτη πίτα ή με ψημένο ψωμί.

 

Συμπέρασμα: Ακολουθήστε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο χωρίς να στερηθείτε το βραδινό γεύμα σας και απολαύστε τις χειμωνιάτικες σας βραδιές χωρίς τύψεις!  

ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Χάσε εύκολα κιλά τρώγοντας απέξω! - Δες το εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.

Close