Μία από τις πιο συγκλονιστικές ιστορίες των τελευταίων ημερών εκτυλίχθηκε στη Μυτιλήνη, όπου η 36χρονη γιατρός Μάγδα Πασβούρη άφησε την τελευταία της πνοή λίγες ημέρες μετά τη γέννηση του πρώτου της παιδιού. Η τραγική ιστορία της γιατρού που φρόντιζε τους άλλους αλλά δεν πρόλαβε να γνωρίσει το παιδί της και τα λόγια όσων την ήξεραν που συγκινούν.
Η νεαρή γιατρός, ιδιαίτερα αγαπητή τόσο στην τοπική κοινωνία όσο και στον υγειονομικό κόσμο του νησιού, έφερε στον κόσμο ένα υγιές κοριτσάκι. Ωστόσο, η χαρά της μητρότητας μετατράπηκε μέσα σε ελάχιστο χρόνο σε τραγωδία.
Τα ακριβή αίτια που προκάλεσαν τη σοβαρή επιδείνωση της υγείας της παραμένουν υπό διερεύνηση, ενώ αναμένονται τα αποτελέσματα των ιατρικών εξετάσεων που ενδέχεται να αποσαφηνίσουν τις επιπλοκές που παρουσιάστηκαν μετά τον τοκετό.
Από τη γέννηση στη ΜΕΘ
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές, η 36χρονη εισήχθη την Παρασκευή στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης προκειμένου να γεννήσει. Παρότι αρχικά είχε προγραμματιστεί καισαρική τομή, τελικά ο τοκετός πραγματοποιήθηκε φυσιολογικά και έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι.
Οι πρώτες ώρες μετά τη γέννα δεν δημιούργησαν ανησυχία. Το Σάββατο, όμως, εμφάνισε πυρετό και οι γιατροί ξεκίνησαν θεραπευτική αγωγή. Η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε ταχύτατα και την Κυριακή κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά της στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Βοστάνειου Νοσοκομείου.
Οι γιατροί προχώρησαν σε διασωλήνωση και κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια για τη σταθεροποίησή της. Παράλληλα, αποφασίστηκε η αεροδιακομιδή της στο Αττικό Νοσοκομείο, όπου είχε εξασφαλιστεί κρεβάτι στη ΜΕΘ.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, στη διάρκεια της αεροδιακομιδής υπέστη ανακοπές. Οι διασώστες του ΕΚΑΒ που τη συνόδευαν έδωσαν μάχη για να τη διατηρήσουν στη ζωή, ενώ οι προσπάθειες συνεχίστηκαν και μετά τη μεταφορά της στο Αττικό Νοσοκομείο. Παρά τις επίμονες προσπάθειες των γιατρών, η 36χρονη δεν κατάφερε να επιβιώσει.
Η «Μαγδούλα» που αγαπούσαν όλοι
Η είδηση του θανάτου της προκάλεσε βαθιά θλίψη στη Λέσβο. Η Μάγδα Πασβούρη είχε προσφέρει τις υπηρεσίες της για περισσότερα από έξι χρόνια στα Επείγοντα Περιστατικά του Νοσοκομείου Μυτιλήνης, ενώ πριν από περίπου έναν χρόνο εντάχθηκε στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης ως μόνιμη γιατρός.
Δείτε ακόμα Τέλος το Mounjaro: Σταματάει η συνταγογράφηση για τις ενέσεις αδυνατίσματος
Άνθρωποι που συνεργάστηκαν μαζί της μιλούν για μια προσωπικότητα που ξεχώριζε για την προσφορά, την ευγένεια και το ήθος της. «Την αγαπούσαμε όλοι και μας αγαπούσε. Ήταν ένας άνθρωπος δοτικός, με το χαμόγελο στα χείλη και εξαιρετική επαγγελματίας», ανέφερε ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΕΚΑΒ Μυτιλήνης.
Ανάλογες είναι και οι μαρτυρίες των συναδέλφων της από το Νοσοκομείο Μυτιλήνης. «Ήταν πάρα πολύ καλός, ζεστός άνθρωπος, πάντα με το χαμόγελο. Ήταν ξεχωριστό άτομο και γι’ αυτό όλοι έχουμε σοκαριστεί. Με αγάπη και χαμόγελο πάντα προσέγγιζε τον κόσμο», ανέφερε ο πρόεδρος των εργαζομένων του νοσοκομείου.
Ιδιαίτερα συγκινητική υπήρξε και η δημόσια τοποθέτηση του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Μυτιλήνης: «Χάσαμε την ιατρό Μάγδα, τη Μαγδούλα μας. Αυτό το χαμογελαστό και δοτικό κορίτσι που ανταμώναμε στα επείγοντα του νοσοκομείου μας πολλά χρόνια».
Viral άρθρα:
- Πανελλήνιες 2026: Είναι επίσημο – Η ώρα που θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα αύριο
- Συναγερμός από τη PEPCO: Ανακαλούνται προϊόντα επικίνδυνα για την υγεία (Φωτογραφία)
- Μια νύχτα μόνο: Καρέ καρέ ο υπερπαραγωγή γάμος Οδυσσέα και Αρετής- Το βίντεο του φινάλε
- Σχολεία: Ποια καταργούνται και ποια συγχωνεύονται; Η λίστα από το Υπ.Παιδείας
- Η συνταγή του Σαββάτου: Λαχταριστά παπουτσάκια
- Γιγαντιαίος και δυνητικά επικίνδυνος αστεροειδής πλησιάζει τη Γη μέσα στον Ιούνιο: Δεν έχει ξανά συμβεί εδώ και 400 χρόνια