Απαλλαγείτε από το λίπος της κοιλιάς κάνοντας στο σπίτι αυτές τις εύκολες γυμναστικές ασκήσεις!

Το Καλοκαίρι του 2020 πλησιάζει και όλοι μας προσπαθούμε να απαλλαγούμε από τις παρασπονδίες του Χειμώνα. Τις περισσότερες φορές τα πρώτα περιττά κιλά, φαίνονται στη περιοχή της κοιλιάς. Το να μην κουμπώνει το αγαπημένο σου τζιν είναι σίγουρα κάτι που σου ρίχνει τη ψυχολογία.

Το περιττό λίπος στη κοιλιά, συσσωρεύεται πανεύκολα, αλλά χάνεται πολύ δύσκολα! Μην αγχώνεσαι όμως. Υπάρχουν λύσεις μέσα από την γυμναστική και τη σωστή διατροφή, που θα σε κάνει να αποκτήσεις τη κοιλιά που ονειρεύεσαι.

Είναι λοιπόν ευκαιρία να αξιοποιήσεις στο έπακρο τον ελεύθερο χρόνο που έχεις κλεισμένος στο σπίτι, και να κάνεις τις παρακάτω ασκήσεις που σου προτείνουμε για καύση λίπους, έτσι ώστε όταν τελειώσει η καραντίνα και μπορέσουμε να βγούμε ξανά, αν έχουμε το σώμα που επιθυμούμε!

Το μυστικό είναι να ακολουθείς έναν ισορροπημένο τρόπο διατροφής που θα αποτελείται από 5 μικρά και υγιεινά γεύματα την ημέρα και να κάνεις τις 10 παρακάτω ασκήσεις που θα σου εξηγήσουμε αναλυτικά. Δες παρακάτω και απέκτησε το σώμα που ονειρεύεσαι. Χρόνο, έχεις:

Κανε κοιλιακούς!

Οι κοιλιακοί είναι από τις βασικότερες ασκήσεις, όταν προσπαθούμε να “κάψουμε” το περιττό λίπος της κοιλιάς και να σφίξουμε συνάμα την περιοχή.

Ξάπλωσε, λύγισε τα γόνατα και τοποθέτησε τα πόδια στο έδαφος. Στη συνέχεια, βάλτε τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι σου ή να κράτησε τα σταυρωμένα στο στήθος σου. Πάρε μια βαθιά αναπνοή και σήκωσε το κορμό προς τα εμπρός. Στη συνέχεια εκπνέεις.

Πάρε ξανά μια βαθιά αναπνοή όταν επιστρέψεις στην αρχική σου θέση και επανάλαβε. Κανε δυο με τρία σετ καθημερινά τα οποία θα αποτελούνται από 15 κοιλιακούς το κάθε σετ.

Κάνε αντίστροφους κοιλιακούς!

Και οι αντίστροφοι κοιλιακοί μπορεί να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικοί στο “κάψιμο” του περιττού λίπους της κοιλιάς, ειδικά αν μιλάμε για γυναίκες. Η διαδικασία είναι απλή αλλά οι αντίστροφοι κοιλιακοί μπορούν να είναι πολλών παραλλαγών.

Η διαδικασία είναι απλή: Ξαπλώνεις και γέρνεις τα πόδια σου προς τα πίσω, στο ίδιο ύψος με τους ώμους σου. Δοκίμασε το και θα δεις άμεσα αποτελέσματα!

Κάνε τζόκινγκ.

Μελέτες έχουν δείξει ότι το τζόκινγκ είναι η αποτελεσματικότερη άσκηση για το “κάψιμο” του λίπους σε όλο το σώμα. Μάλιστα οι γυμναστές υποστηρίζουν ότι “σφίγγει” το δέρμα καλύτερα και από τα βάρη.

Το τρέξιμο εκτός των άλλων, κάνει και μεγάλο καλό στη ψυχολογία μας. Τώρα που οι έξοδοι μας είναι οι απολύτως απαραίτητοι, το να τρέξεις για λίγη ώρα παίρνοντας λίγο καθαρό αέρα, θα σου κάνει καλό! Η απαγόρευση κυκλοφορίας, δεν πρέπει να σας ανησυχεί, αφού το τζόκινγκ επιτρέπεται!

Κάνε σανίδα!

Μια εξαιρετικά ευεργετική άσκηση που τη συστήνουν ανεπιφύλακτα όλοι οι personal trainers. Η συγκεκριμένη άσκηση, δίνει έμφαση στη κοιλιά, στο ισχίο και στο κάτω μέρος της πλάτης. Εκτός του ότι “καίει” το περιττό λίπος, βοηθάει το σώμα αφού η σπονδυλική μας στήλη καταπονείται καθημερινά.

Θα πρέπει να κρατήσεις το σώμα στους αγκώνες και τα πόδια, και να έχεις το κεφάλι προς το πάτωμα. Ο λαιμός πρέπει να ευθυγραμμιστεί με τη σπονδυλική στήλη, και θα πρέπει να κοιτάζεις  προς τα εμπρός. Κράτησε αυτή τη στάση για μισό λεπτό. Μπορείς επίσης να δοκιμάσεις να κινείσαι μπρος και πίσω για περίπου μισό λεπτό.

Κάνε κοιλιακούς της έσω κοιλιάς!

Οι συγκεκριμένοι κοιλιακοί δίνουν έμφαση στις πλευρές του στομάχου. Υπάρχουν πολλές παραλλαγές και φαίνεται πως ιδιαίτερα ευεργετικά θα λειτουργήσουν αν χρησιμοποιήσετε κατά την εκτέλεση ένα μονόζυγο! Σύμφωνα με τους γυμναστές, πρέπει να εκτελείτε καθημερινά 2-3 σετ των 10 κοιλιακών!

Κάνε ποδήλατο! 

Τώρα με την απαγόρευση της κυκλοφορίας, μπορεί μια βόλτα με το ποδήλατο να μην είναι και τόσο εύκολη υπόθεση. Επίσης πολλοί φοβούνται να βγαίνουν από το σπίτι εξαιτίας της έξαρσης του κορονοϊού και φυσικά είμαστε μαζί τους.

Παρόλα αυτά, μπορείτε να απολαύσετε τις ευεργετικές ιδιότητες αυτής της άσκησης στο σπίτι, ακόμη κι αν δεν έχετε καθόλου ποδήλατο στη κατοχή σας! Ξαπλώστε στο πάτωμα ή σε ένα χαλί, και τοποθετήστε τα χέρια πίσω από το κεφάλι σας ή από την πλευρά σας.

Σηκώστε τα πόδια από το έδαφος και λυγίστε τα γόνατα σας. Φέρτε το δεξί πόδι κοντά στο στήθος, και φέρτε το αριστερό κοντά στο σώμα σας. Στη συνέχεια, λυγίστε τα γόνατα και μιμηθείτε τις κινήσεις που κάνετε, ενώ κάνετε ποδήλατο.

Βάλε το περπάτημα στη ζωή σου! 

Όπως είπαμε και πιο πάνω, το τζόκινγκ είναι από τις καλύτερες μορφές άσκησης. Παρόλα αυτά, υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι ακόμη δεν είναι σε θέση να τρέξουν για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία ανθρώπων και το περπάτημα, μπορεί να ωφελήσει σημαντικά τη σωματική σου κατάσταση.

Τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδες, για 30 με 45 λεπτά περπάτησε στον αγαπημένο σου πεζόδρομο. Αν το συνδυάσεις με μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή, τα αποτελέσματα που θα δεις θα είναι άμεσα και εντυπωσιακά!

Οι δουλειές του σπιτιού είναι και αυτές μια μορφή…άσκησης!

Μπορεί να μην το πιστεύεις, όμως σύμφωνα με τους γυμναστές και τους διατροφολόγους, οι δουλειές του σπιτιού μπορούν να είναι αρκετά αποτελεσματικές στη μείωση του περιττού βάρους. Γυμνάζεις όλο το σώμα αποτελεσματικά και είναι μια πολύ καλή λύση, για τους ανθρώπους που δεν έχουν χρόνο να γυμναστούν με κάποιες από τις παραπάνω μεθόδους.

Κάνε την άσκηση με τα…πόδια πάνω και κάτω!

Κάθισε σε ένα στρώμα ή ένα χαλί, σήκωσε τα πόδια και τους γοφούς προς το ταβάνι, και τοποθέτησε το ένα γόνατο πάνω στο άλλο. Πάρε μια βαθιά αναπνοή και να ανύψωσε το άνω μέρος του σώματος προς την κατεύθυνση της πυέλου. Επανάλαβε αυτή την άσκηση 12-16 φορές, σε δύο ή τρία σετ την ημέρα.

Extra video:

Παρακάτω θα σου παρουσιάσουμε μερικές επιπλέον γυμναστικές ασκήσεις για το σπίτι. Τα βίντεο τα βρήκαμε στο youtube και μας φάνηκαν πολύ χρήσιμα. Το πρώτο βίντεο ανήκει στην Ιωάννα Σαμαρά και μας υπόσχεται επίπεδη κοιλιά σε μόλις μια εβδομάδα! Δες παρακάτω:

 

 

Ακόμη ένα χρήσιμο βίντεο το οποίο βρήκαμε στο κανάλι της Ιωάννας Σαμαρά είναι και το παρακάτω. Μας δείχνει τις 5 πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για κάψιμο λίπους στη κοιλιά:

 

 

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.

Close