Προσαρμογή μετά τις διακοπές: tips για να ξαναφτιάξετε το πρόγραμμα του παιδιού σας

Διακοπές σημαίνει χαλάρωση σε όλα τα επίπεδα. Και αφορά όχι μόνο τους ενήλικες αλλά και τα παιδιά! Είναι φυσικό κατά τη διάρκεια των διακοπών τα μικρά σας να ξέφυγαν από τους κανόνες και το πρόγραμμα που έχουν σε περίοδο μη διακοπών! Έπαιξαν περισσότερο, έφαγαν πιο πολύ, είδαν τηλεόραση ή έπαιξαν με το τάμπλετ, κοιμήθηκαν και ξύπνησαν πιο αργά! Όπως και εσείς άλλωστε! Όσο δύσκολο είναι για σας να προσαρμοστείτε στη δουλειά μετά τις διακοπές άλλο τόσο δύσκολο είναι και για τα παιδιά σας! Επιστροφή στο σχολείο, στο διάβασμα, στους αυστηρούς κανόνες ύπνου και διατροφής… Δύσκολο…

Δείτε ακόμα: Διακοπές και παιδική διατροφή: Πώς θα μειώσετε τις… γλυκές ατασθαλίες;

Πώς θα βοηθήσετε τα παιδιά σας να προσαρμοστούν;

Σταδιακή μετάβαση στην καθημερινή τους ρουτίνα

Είναι καλό να επιστρέψουν από τις διακοπές κάποιες μέρες προτού αρχίσουν τα σχολεία και οι δραστηριότητες για να γίνει πιο ομαλά η μετάβαση και να μην μπουν απευθείας στα… βαθιά! Ξεκινήστε με κάποιες επαναλήψεις αν είναι πιο μεγάλα ή με κάποιες δραστηριότητες και κατασκευές αν είναι πιο μικρά, ώστε να μπουν και πάλι στο κλίμα του… σχολείου.

Γυρίστε στα παλιά ωράρια ύπνου

Το καλοκαίρι τα παιδιά ξενύχτησαν λιγάκι, έπαιξαν παραπάνω, κοιμήθηκαν μέχρι πιο αργά την επόμενη ημέρα… Πρέπει ωστόσο να συνηθίσουν και πάλι να ξυπνούν νωρίς. Βάλτε τα στην καθημερινή ρουτίνα ύπνου που γνωρίζουν και σε λίγες μέρες θα έχουν… εγκλιματιστεί!

Δείτε ακόμα :Πότε ανοίγουν το Σεπτέμβριο τα σχολεία – Τι ώρα θα χτυπήσει το κουδούνι για τους μαθητές

Κανόνες στη διατροφή και για σας και για τα παιδιά σας

Δεν έχουν σταματήσει να μετράνε ακόμα πόσα παγωτά έφαγαν το καλοκαίρι; Θέλουν να ανανεώνουν συνεχώς τη λίστα και κάνουν κόντρα με τα υπόλοιπα; Κι εσείς το κάνατε μικροί, μην το ξεχνάτε! Ωστόσο, σιγά σιγά πρέπει να τους «γειώνετε” καθώς οι διακοπές τελειώνουν και πρέπει να επιστρέψουν στους κανόνες διατροφής που ακολουθούσαν μέχρι τότε. Οι διακοπές είναι μια περίοδος που κάνουμε όλοι… γευστικές ατασθαλίες. Τώρα σιγά σιγά τα γλυκά και τα ανθυγιεινά φαγητά μπαίνουν στην κατηγορία των γευμάτων που τρώμε σε εξαιρετικές περιπτώσεις, κάποιες φορές την εβδομάδα!

Δείτε ακόμα: Σε σχολείο της Σουηδίας διδάσκουν τις «16 Συνήθειες του Μυαλού”

Οπλιστείτε με υπομονή!

Η μετάβαση δεν θα είναι εύκολη! Ούτε για εσάς είναι άλλωστε! Ποιος εγκλιματίζεται εύκολα και δουλεύει με όρεξη έπειτα από τις διακοπές; Δείξτε κατανόηση και κάντε και λίγο… τα στραβά μάτια, όταν δεν σας ακούνε!

Ν.Κ.

Πηγή: boro

Close