Ξέσπασε ο Σταύρος Ζαλμάς: «Έγραψαν ότι έχω AIDS. Εκείνη την εποχή αυτό σήμαινε την ολοκληρωτική σου καταστροφή»

Ξέσπασε ο Σταύρος Ζαλμάς: «Έγραψαν ότι έχω AIDS. Εκείνη την εποχή αυτό σήμαινε την ολοκληρωτική σου καταστροφή»

Προσθήκη του daddy-cool.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

«Υπέφερα πάρα πολύ στα καλύτερά μου χρόνια να είμαι μόνος μου, να μην με πλησιάζει άνθρωπος και να δυσκολεύομαι να βρω δουλειά».

Δείτε επίσης : Σασμός: H σχέση του Παύλου Βρουλάκη με την Σοφία

Ο Σταύρος Ζαλμάς βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Ποιος είναι πρωινιάτικα» και εξομολογήθηκε την μεγάλη ταλαιπωρία που είχε στη ζωή του στο παρελθόν εξαιτίας ψευδών δημοσιευμάτων.

Δειτε περισσότερα με ενα κλικ εδώ