ιστορίες συνομωσίας-από-το-παρελθόν-εξήγηση-

Και παλιότερα οι άνθρωποι πίστευαν σε ιστορίες συνομωσίας και μάλιστα πιο συχνά από ότι σήμερα, αφού τότε η επιστήμη δεν είχε εξελιχθεί όπως τώρα. Ποιες όμως ιστορίες συνομωσίας πλέον έχουν εξήγηση;

Οι άνθρωποι πολλές φορές τείνουν να πιστεύουν σε θεωρίες συνομωσίας, όταν συμβαίνουν πράγματα που δεν μπορούν να εξηγήσουν ή που δεν μπορούν να κατανοήσουν πως επρόκειτο για σύμπτωση. Παλιότερα αυτό το φαινόμενο ήταν πιο συνηθισμένο από ότι σήμερα.

Πίνακες ζωγραφικές, το τρίγωνο των Βερμούδων και άλλα μυστήρια του παρελθόντος που πλέον έχουν την εξήγησή τους αλλά και την λύση τους. Στο σημερινό άρθρο θα μιλήσουμε γι’ αυτές τις ιστορίες αλλά και για την πραγματική τους ερμηνεία. Διαβάστε παρακάτω:

Ο πίνακας “Μόνα Λίζα”

Ο διάσημος πίνακας του Λεονάρντο Ντα Βίντσι Μόνα Λίζα, είναι ένας πίνακας που μέχρι και σήμερα ιντριγκάρει την αρχή για πολλές ιστορίας συνομωσίας. Είναι δύσκολο να μαντέψει κανείς την ηλικία του πίνακα όμως ο γνωστός ζωγράφος άφησε κάποιους κρυφούς κωδικούς στον πίνακα.

Πιο συγκεκριμένα το δεξί μάτι της Μόνα Λίζα έχει την υπογραφή LV, η οποία στις περισσότερες περιπτώσεις σημαίνει και το όνομα του ζωγράφου.

Δείτε ακόμα 8 μυστήρια για το ανθρώπινο σώμα που ελάχιστοι γνωρίζουν

Επίσης υπάρχει κρυμμένος ο αριθμός 72 κάτω από την τοξωτή γέφυρα στο σκηνικό του πίνακα, που σύμφωνα με τον Σιλβάνο Βινσέτι, μπορεί να ανοίξει νέους οδηγούς στην αναγνώριση του μοντέλου, την ημερομηνία που δημιουργήθηκε ο πίνακας και πολλά ακόμη.

Το δεξί μέρος του πίνακα του Μιχαήλ Άγγελου, The Creation Of Adam, είναι μια ανατομικά σωστή απεικόνιση ενός εγκεφάλου

Χωρίς αμφιβολία, το The Creation of Adam είναι ένα από τα πιο εμβληματικά κομμάτια που δημιούργησε ο μεγάλος Μιχαήλ Άγγελος. Πολλοί από εμάς μπορεί να μην το γνωρίζουν αυτό, αλλά ο Μιχαήλ Άγγελος ήταν κυρίως ένας γλύπτης που στην αρχή δίσταζε να ζωγραφίζει, αλλά μετά τη σπουδαία δουλειά του στην οροφή της Καπέλα Σιξτίνα, αποφάσισε να συνεχίσει.

Το 1990, ο Frank Lynn Meshberger παρατήρησε ότι η δεξιά πλευρά του πίνακα μπορεί επίσης να εμφανίζει μια ανατομική απεικόνιση του ανθρώπινου εγκεφάλου.

Ο Μιχαήλ Άγγελος ήξερε πολύ καλά την ανατομία και αποφάσισε να κρύψει τα σημάδια της πνευματικότητάς του στους πίνακές του. Επικαλύπτοντας έναν ανθρώπινο εγκέφαλο πάνω από τον πίνακα, μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα πολλά μέρη του ανθρώπινου εγκεφάλου λεπτομερώς.

Οι κρυμμένες πόλεις στον Αμαζόνιο

Κάποτε, εκατομμύρια άνθρωποι κατοικούσαν σε ολόκληρη τη λεκάνη του Αμαζονίου. Οι αρχαίοι πολιτισμοί άκμασαν ανάμεσα στα δάση της Αμαζονίας.

Πολλοί Ισπανοί τυχοδιώκτες παρασύρθηκαν στο παρελθόν με την ελπίδα να βρουν την πόλη της επαγγελίας El Dorado, μια πόλη από καθαρό χρυσό. Έχουμε δει επίσης άλλους εξερευνητές να παραδίδονται σε ιστορίες θρυλικών πόλεων, όπως η Χαμένη Πόλη του Ζ.

Δείτε ακόμα Βασίλισσα Ελισάβετ : Το βιβλίο που αλλάζει τα δεδομένα για τον θάνατο της – Από τι πέθανε τελικά;

Ωστόσο, αυτοί δεν είναι απλώς θρύλοι, καθώς μια πρόσφατη ομάδα επιστημόνων απέδειξε ότι είναι αληθινοί. Με τη βοήθεια απεικόνισης lidar, μπόρεσαν να δουν μέσα από το πυκνό τροπικό δάσος του Αμαζονίου και βρήκαν τα απομεινάρια των αστικών κέντρων. Δυστυχώς, από τότε, αυτός ο μεγάλος πολιτισμός έχει καταστραφεί.

Το τρίγωνο των Βερμούδων

Σίγουρα έχετε ακούσει για το τρίγωνο των Βερμούδων. Κάποιοι ισχυρίστηκαν πως έγιναν ανεξήγητες εξαφανίσεις και καταστροφές εξαιτίας των δυνάμεων της περιοχής. Ωστόσο μπορούν να εξηγηθούν αυτά τα φαινόμενα.

Κάθε παραφυσικό πράγμα που συνέβη στη θάλασσα ή στον αέρα προκλήθηκε από τους εξαιρετικά ισχυρούς τυφώνες που διέρχονται από το Τρίγωνο των Βερμούδων.

Πολλές εμπειρίες υπενθυμίζουν ότι ο ωκεανός ήταν πάντα ένα μυστηριώδες μέρος για τους ανθρώπους και όταν ο κακός καιρός και η κακή πλοήγηση συνδυάζονται, μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνο.

Οι κυλιόμενες πέτρες της Κοιλάδας του Θανάτου

Για πολλά χρόνια, οι άνθρωποι στην περιοχή ήταν μπερδεμένοι σχετικά με τα παράξενα πράγματα που συνέβαιναν σε έναν ξηρό βυθό λίμνης στην Κοιλάδα του Θανάτου, γνωστή και ως Racetrack Playa.

Πέτρες έως 318 κιλά φαίνεται απροσδόκητα να κυλούν από μόνες τους κάθε 10 χρόνια περίπου, αφήνοντας εκτεταμένα ίχνη στην ξηρή επιφάνεια της ερήμου πίσω τους.

Πολλές θεωρίες έχουν δοκιμαστεί όλα αυτά τα χρόνια, αλλά καμία από αυτές δεν έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα ακριβής. Ωστόσο, το 2011, ερευνητές από το Ίδρυμα Ωκεανογραφίας Scripps στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια-Σαν Ντιέγκο αποφάσισαν να λύσουν αυτό το μυστήριο. Χρειάστηκαν 2 χρόνια, αλλά τελικά το έλυσαν.

Τα αγάλματα στα νησιά του Πάσχα

Όλοι πιθανότατα έχουν δει φωτογραφίες από τα μοναδικά αγάλματα των Νησιών του Πάσχα. Αλλά υπάρχει ένα γεγονός που δεν είναι τόσο γνωστό. Αυτά τα γιγάντια αγάλματα έχουν κρυμμένα σώματα θαμμένα κάτω από αυτά. Αυτοί οι μονόλιθοι είναι λαξευμένοι από πέτρες που βρέθηκαν στο νησί.

ιστορίες συνομωσίας-από-το-παρελθόν-εξήγηση-

Τα αγάλματα, όπως και τόσα άλλα πράγματα στη Γη, επηρεάστηκαν από το πέρασμα του χρόνου και ο κορμός τους κρύφτηκε από βράχους και ιζήματα, τα οποία ουσιαστικά βοήθησαν στη διατήρησή τους.

ιστορίες συνομωσίας-από-το-παρελθόν-εξήγηση-

Η κρυμμένη φιγούρα στον διάσημο πίνακα του Πάμπλο Πικάσο, Ο Παλιός Κιθαρίστας

Πολλοί λένε ότι ο Παλιός Κιθαρίστας είναι ένα πολύ στοιχειωμένο έργο τέχνης, το οποίο δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια της μπλε περιόδου του Πάμπλο Πικάσο. Είναι μια απεικόνιση ενός ηλικιωμένου, τυφλού κιθαρίστα, η οποία εμπνεύστηκε από τους κοινωνικούς παρίας που είδε ο καλλιτέχνης όταν ήταν στην Ισπανία.

Αν κοιτάξουμε προσεκτικά, μπορούμε να δούμε μια πολύ αχνή φιγούρα σαν φάντασμα γυναίκας ακριβώς πάνω από το λαιμό του κιθαρίστα, η οποία είναι μόνο μία από τις 3 φιγούρες που είναι κρυμμένες κάτω από τα στρώματα της μπογιάς.

Είναι άγνωστο αν εγκατέλειψε αυτά τα πρώιμα σκίτσα, αλλά τότε, ήταν σύνηθες για τους ζωγράφους να επαναχρησιμοποιούν τους ίδιους καμβάδες επειδή ήταν τόσο φτωχοί που δεν μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά τους νέους. Ωστόσο, είναι ενδιαφέρον ότι υπάρχει ένας άλλος πίνακας κρυμμένος κάτω από αυτόν που βλέπουμε.

All photos via: brightside.me 

Διαβάστε όλα τα περίεργα στο Daddy-Cool.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου χωρίς την γραπτή άδεια από τον εκδότη. 

Close