Αυτόματο προσχέδιο

Αναζητώντας το όνειρο : Η ζωή, τα σουξέ και ο επίλογος  της τραγουδίστριας που άφησε εποχή στο Ελληνικό τραγούδι και τον Κινηματογράφο.

Οι γονείς της γνωρίστηκαν στην Κάλυμνο, εκεί όπου είχε καταφύγει η οικογένεια της μητέρας της, που ήταν πρόσφυγες από τη Σμύρνη. Παντρεύονται και μεταβαίνουν στην Κρήτη, στη Σητεία, τον τόπο όπου γεννιέται η κόρη τους το 1934. Η Μαργαρίτα από το όνομα της μητέρας του πατέρα της, είναι το πρώτο από τα τρία παιδιά. Λίγο μετά τον πόλεμο η οικογένεια βρίσκεται στον Πειραιά και συγκεκριμένα στα Ταμπούρια.

Ο Aριστερός πατέρας της, τσαγκάρης στο επάγγελμα, κατά τον Εμφύλιο μπαίνει στο στόχαστρο της αστυνομίας και χάνει τη ζωή του από αδέσποτη σφαίρα.

Μια μάνα μόνη με τρία ορφανά. Τρία ορφανά που ουδείς από όσους είχαν βοηθηθεί από τον πατέρα της, βρέθηκε να τους δώσει ένα πιάτο φαΐ, όπως δήλωσε η ίδια πολλά χρόνια αργότερα.

Οι ατάκες του αξέχαστες μέχρι σήμερα :Ο ηθοποιός που πυροβόλησε τη σύντροφό του που είναι μητέρα πασίγνωστού στιχουργού

Παντρεύεται στα 14, κάνει δύο παιδιά και χωρίζει. Τα μικρά μένουν με τον πατέρα τους και εκείνη εργάζεται στο καπνεργοστάσιο του Παπαστράτου, στα Λιπάσματα της Δραπετσώνας και στη χωματερή του Σχιστού.

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ρίτα Σακελλαρίου Official (@ritasakellariou)

Ο δρόμος για το ηλιοβασίλεμα

Η μοναδική διέξοδος της νέας κοπέλας είναι το τραγούδι. Αρχίζει να τραγουδάει σε ταβέρνες και μικρά μαγαζιά. Σε ένα από αυτά, τον «Μύλο» στο Πέραμα, την ανακαλύπτει ο Στέλιος Χρυσίνης, ο τυφλός μαέστρος, που το ίδιο διάστημα ανακαλύπτει και τον Στέλιο Καζαντζίδη.

Ο μαέστρος την πηγαίνει σε δισκογραφικές εταιρείες και της κλίνει δουλειά στο «Φαληρικόν» στις Τζιτζιφιές για να συνεργαστεί με τον Βασίλη Τσιτσάνη και τον Γιάννη Παπαϊωάννου. Εκεί μένει για πολλά χρόνια κάνοντας δεύτερες φωνές, χωρίς να έχει ακόμα προσωπική δισκογραφία.

Αρχίζουν και οι εμφανίσεις στο κινηματογράφο. Από το τόσο διαφορετικό Μην ερωτεύεσαι το Σάββατο,

 

Αλλά και δίπλα στον Νίκο Ξανθόπουλο όπου στην ταινία Εσένα μόνο αγαπώ ερμηνεύει την πρώτη της, τεράστια επιτυχία, το «Κάθε ηλιοβασίλεμα».

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ρίτα Σακελλαρίου Official (@ritasakellariou)

1972 και η Ρίτα Σακελαρίου εκτοξεύεται στην κορυφή. Με ένα σπουδαίο τραγούδι, ορόσημο και αιώνιο. Το τραγούδι ξεπερνάει τα όρια της χώρας και φτάνει να ακουστεί και στον Εξορκιστή. Έστω για λίγο.

Λίγα χρόνια όμως πιο πριν, έχει αλλάξει και η προσωπική της ζωή. Ο δεύτερος σύζυγος της ήταν ο παλαιστής Στέφανος Σιδηρόπουλος. Εκείνη 35, εκείνος 22 μόλις είχε απολυθεί από το στρατό. Έκαναν τρία παιδιά και ένα μαγαζί.

 

Απο τις πιο επιβλητικές φιγούρες του Ελληνικού Κινηματογράφου : Ο έρωτας με τον Παπαμιχαήλ, οι τσακωμοί με τη Βουγιουκλάκη και η επίσκεψη στο Νταχάου

 

 

Το «Κουίν Αν», στην Εθνική ήταν σταθμός στα 70s στη νυχτερινή διασκέδαση και από εκεί πέρασαν όλοι: Από τον τότε αντιπρόεδρο των ΗΠΑ Σπύρο Άγκνιου, μέχρι τη Μελίνα Μερκούρη και τον Ανδρέα Παπανδρέου.

 

Αυτός ο άνθρωπος, αυτός

Η σχέση της με τον Ανδρέα Παπανδρέου, έχει περάσει στην ιστορία. Η Ρίτα αγαπούσε τον Ανδρέα, αν και αμέτοχη στα πολιτικά, θαυμάζοντάς τον σαν άντρα, καθώς ήταν δυναμικός, όπως και η ίδια, ντόμπρος που δεν «μασούσε» τα λόγια του. Κάθε χρόνο, στις 30 Νοεμβρίου, την ημέρα της ονομαστικής του εορτής, είτε στο Καστρί, είτε αργότερα στην Εκάλη, η τραγουδίστρια ήταν παρούσα. Και φυσικά τραγουδούσε το αγαπημένο του τραγούδι. Και εκείνος σηκωνόταν και χόρευε ζεϊμπέκικο.

Η γνωριμία τους κράτησε μέχρι το θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου ενώ η Ρίτα τον είχε επισκεφθεί και στο Ωνάσειο.

Οι μαύρες μέρες και ο κοντός

Βρισκόμαστε στα χρόνια του «Κουίν Άννα». Η ίδια περιγράφει πώς πήραν την απόφαση να γίνουν επιχειρηματίες. «Μου λέει ο άντρας μου: Θα πάω να πάρω ένα μαγαζί. Με τι λεφτά; Εδώ δεν έχουμε μία. Μεροδούλι, μεροφάι… Να φάμε και να ντυθούμε. Τελικά πήγα και δανείστηκα από την αδελφή μου κι από έναν αναβάτη που δούλευε στον Ιππόδρομο. Κι ανοίγει ο άνδρας μου το «Κουίν Αν» στην Εθνική Οδό. 1970. Ουρές! Έλεγα: Παναγιά μου, ένα βράδυ να μην έχει δουλειά να ξεκουραστούμε.

 

Απο τα πιο αγαπημένα ζευγάρια του Ελληνικού Κινηματόγραφου: Ο γάμος ,οι Κάννες και ο μεγάλος έρωτας

 

Ο γάμος της Σακελλαρίου με τον Σιδηρόπουλο διήρκεσε μία επταετία περίπου, όσο επικράτησε και το «Κουίν Αν» στο χώρο της νυχτερινής διασκέδασης. Ήταν ένα διάστημα έντονων προστριβών μεταξύ τους, με μόνη λύση το διαζύγιο.

 

Μετά απ’ αυτήν τη δύσκολη φάση στα προσωπικά της, η Ρίτα έδειξε να εγκαταλείπει τον εαυτό της. Είχε παχύνει αρκετά από τις γέννες με αποτέλεσμα να ντρέπεται να εμφανιστεί μπροστά σε κοινό. Το 1977 εμφανίζεται στη ζωή της ο στιχουργός Δημήτρης Ιατρόπουλος. Και τότε μπαίνει στη ζωή της ο Τάκης Μουσαφίρης.

Και τα μεγάλα σουξέ

 

Η Ρίτα παίρνει τα πάνω της. Αδυνατίζει, γίνεται ξανθιά και ετοιμάζεται για αλλαγές. Συνεργάζεται με την Άννα Βίσση και γνωρίζει τον τότε σύζυγο της Νίκο Καρβέλα.

Με την πρώην νύφη της, Κατερίνα Στανίση. Οι σχέσεις αποκαταστάθηκαν λίγο πριν το τέλος (φωτ.: Facebook/ Ρίτα Σακελαρίου: Μια και μοναδική)
Βρισκόμαστε στα μέσα των 80s. Και όλα αλλάζουν. Το λαϊκό τραγούδι γίνεται πιο σλογκανάτο, πιο ποπ αφού θέλει να περάσει και στη νεολαία. Η δισκογραφική της καλοβλέπει μια συνεργασία με τον Καρβέλα που της δίνει τον «Κοντό με την γραβάτα».

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ρίτα Σακελλαρίου Official (@ritasakellariou)

Και ύστερα ήρθαν οι παίδαροι

Η ίδια δεν είχε κρύψει τη δυσαρέσκεια της για το συγκεκριμένο τραγούδι. Όταν όμως σε θέλει η επιτυχία, όλα περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Η Ρίτα εμφανίζεται σε εκπομπές, παίζεται στο ραδιόφωνο, φωτογραφίζεται ως sexy milf που θα λέγαμε και σήμερα. Και αν και σχετικά άμαθη σε αυτού του είδους την προβολή, τα καταφέρνει σχετικά καλά σύμφωνα με το pontosnews.gr. Μερικές φορές την προδίδει το εκρηκτικό ταμπεραμέντο της αλλά και πάλι είναι η Ρίτα Σακελαρίου με την σπουδαία φωνή και τα μεγάλα τραγούδια.

Οι επόμενες κυκλοφορίες της είναι στο ίδιο στυλ.

 

 

1993. Η Ρίτα χτυπάει ταβάνι. «Το Εγώ δεν πάω μέγαρο» γίνεται γκραντ σουξέ και παράλληλα ακολουθεί μια ολόκληρη μυθολογία, αν δηλαδή ο παίδαρος του τίτλου είναι υπαρκτό πρόσωπο.

Σύμφωνα με το στιχουργό Γιώργο Παυριανό, «παίδαρο» αποκαλούσε η Σακελλαρίου τον Σάκη Ρουβά. «Δεν γράφεις κάνα τραγούδι να το πούμε ντουέτο με τον παίδαρο;» ,είχε ζητήσει από τον Παυριανό. Άλλοι πάλι λένε πως ο «παίδαρος» του συγκεκριμένου τραγουδιού δεν ήταν ο Ρουβάς αλλά ο ηθοποιός Κώστας Ευριπιώτης, που τότε είχαν σχέση.

Το μπουζούκι κελαηδούσε στα χέρια του : Όταν ο ο βιρτουόζος του μπουζουκιού ξεσήκωσε τις Κάννες Η νύχτα που έσπασαν 10.000 ποτήρια

 

Τελευταία έξοδος

Τον Αύγουστο του 1998 ένας πόνος στην πλάτη που περνιέται για ψύξη τη στέλνει για εξετάσεις και εκεί διαπιστώνεται ο καρκίνος. Ξεκινά αμέσως χημειοθεραπείες.

Διαβάστε όλα τα άρθρα για την  μηχανή του χρόνου στο Daddy – Cool.gr

Close