Ο κακός λύκος μαθαίνει την αξία της αποδοχής: Η Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που συγκίνησε μικρούς και μεγάλους

Ο κακός λύκος μαθαίνει την αξία της αποδοχής: Η Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που συγκίνησε μικρούς και μεγάλους

Μία συγκινητική Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση από την Γαλλία έγινε viral. Ο κακός λύκος μαθαίνει την αξία της αποδοχής κι αυτό το βίντεο θα αγγίξει μικρούς και μεγάλους.

Κάθε χρόνο τα Χριστούγεννα οι μεγάλες διαφημιστικές εταιρίες δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να δημιουργήσουν διαφημίσεις που να συγκινήσουν το κοινό και να περάσουν ένα όμορφο μήνυμα. Φέτος φαίνεται πως κέρδισε μία διαφήμιση από την Γαλλία, όπου ο κακός λύκος μαθαίνει την αξία της αποδοχής. Έχει γίνει viral και συγκίνησε μικρούς και μεγάλους.

Ο κακός λύκος μαθαίνει την αξία της αποδοχής

Πιο συγκεκριμένα, η διαφήμιση έχει σημειώσει πάνω από 8.6 εκατομμύριο προβολές και χιλιάδες σχόλια. Αφηγείται την ιστορία ενός μοναχικού λύκου που για πρώτη φορά ανακαλύπτει ότι τα άλλα ζώα μπορούν να είναι φίλοι και όχι θηράματα. Η ταινία είναι μικρού μήκους (αφού μιλάμε για διαφήμιση) και διαρκεί περίπου 2 λεπτά. 

Έχει τον τίτλο “Unloved – Le Mal Aimé“, χρησιμοποιεί την κλασική χριστουγεννιάτικη μαγεία για να μιλήσει για την αποδοχή και τη συντροφικότητα. Η ιστορία ξεκινά με μία οικογενειακή μάζωξη για τα Χριστούγεννα όπου ένα μικρό αγόρι λαμβάνει ως δώρο ένα λούτρινο αρκουδάκι που απεικονίζει έναν λύκο. Μόλις το παιδί βλέπει το παιχνίδι, το απορρίπτει τρομαγμένο, αφού έχει μία στερεοτυπική εικόνα για το ζώο.

Το πρόσωπο που του έκανε το δώρο όμως, αποφασίζει να του ξαναπεί το παραμύθι του κακού λύκου και αυτή τη φορά η ιστορία είναι διαφορετική. Στο παραμύθι βλέπουμε τον λύκο ολομόναχο. Δεν έχει φίλους, αφού η συνήθειά του να τρώει τα άλλα ζώα τον έχει απομονώσει. Όσα ζώα δεν έχει φάει τον φοβούνται, μέχρι που ένας ευγενικός σκαντζόχοιρος τον πλησιάζει και τον συμβουλεύει να σταματήσει να τρώει τα άλλα ζώα.

Ο κακός λύκος μαθαίνει την αξία της αποδοχής: Η Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που συγκίνησε μικρούς και μεγάλους

Ο λύκος δοκιμάζει μία νέα διατροφή. Ξεκινά να τρώει μανιτάρια, μούρα και κάστανα. Σε μία από τις σκηνές μάλιστα φαίνεται ότι τρώει ένα ψητό ψάρι, μία λεπτομέρεια που σχολιάστηκε ως ασυνέπεια. Σταδιακά, ο άλλοτε φοβερός θηρευτής γίνεται μέρος της κοινότητας. Η πρώτη του πραγματική ένταξη κορυφώνεται στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή των ζώων.

Την ίδια στιγμή στο σπίτι των ανθρώπων το παιδί έχει ήδη γοητευτεί από την ιστορία και το παίρνει ο ύπνος κρατώντας στην αγκαλιά του το λούτρινο αρκουδάκι.  Η αφήγηση ντύνεται μουσικά με το θρυλικό τραγούδι του Κλοντ Φρανσουά, “Le Mal Aimé” – ένα κομμάτι που, όπως και ο λύκος της ιστορίας, μιλά για τον “ανεπιθύμητο” που τελικά βρίσκει τη θέση του. Η διαφήμιση κλείνει με το “Όλοι έχουμε έναν λόγο να τρώμε καλύτερα“, αφού έγινε για λογαριασμό της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Intermarché.

Σχετικά άρθρα: