Αυτές τις εκφράσεις ΔΕΝ πρέπει να τις πείτε ποτέ στο παιδί σας και αφορούν τη διατροφή του

Πολλές φορές προκειμένου να πείσετε το παιδί σας να φάει το φαγητό και επειδή δεν έχετε πολύ χρόνο στη διάθεσή σας λέτε ο,τι απίθανο σας έρχεται στο μυαλό σας για να φάει ή να το αποτρέψετε από κάτι. Οι εκφράσεις αυτές όμως, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα που έχουν προκαλούν σύγχυση το μυαλό του παιδιού σας αλλά και μερικές φορές ανεπιθύμητες διατροφικές συμπεριφορές.


«Φάε τη δύναμή σου»
Παρόλο που εσείς σταματάτε να τρώτε όταν χορτάσετε, έχετε σχεδόν πάντα την απαίτηση από το μικρό σας, ενώ έχει αφήσει κάτω το πιρούνι του, να… το ξαναπιάσει και να αδειάσει το πιάτο του! Δεν νιώθετε μόνο εσείς κορεσμό αλλά και το παιδί σας και πρέπει να σέβεστε την επιθυμία του να σταματήσει να τρώει. Αν όχι  τότε το αποτέλεσμα είναι το μικρό σας να μάθει να τρώει όλο του το φαγητό, ανεξάρτητα από το αν πεινάει ή όχι, κάτι που όπως καταλαβαίνετε, αργά ή γρήγορα θα οδηγήσει σε πρόβλημα βάρους.
«Το γάλα σου και ύπνο!»
Χωρίς αμφιβολία, το γάλα μόνο καλό κάνει στον παιδικό οργανισμό: Περιέχει σίδηρο, πλήθος πολύτιμων βιταμινών, πρωτεΐνες και φώσφορο που προστατεύουν την υγεία του ενώ ταυτόχρονα, βοηθούν τη σωστή του ανάπτυξη. Επιπλέον, δεν πρέπει να ξεχνάτε και την ηρεμιστική του δράση, ειδικά στα παιδιά που έχουν προβλήματα ύπνου. Αν όμως το δικό σας παιδάκι δεν αντιμετωπίζει κάποιο τέτοιο πρόβλημα, δεν υπάρχει λόγος να του προσφέρετε (ενώ έχει ήδη φάει βραδινό), γάλα λίγο πριν ξαπλώσει.
«Ξέχνα τα γλυκά!»
Πρόκειται για τη πιο δημοφιλή γονεϊκή απαγόρευση στα παιδιά για πολλούς λόγους (για μην πάρουν κιλά, να αδυνατίσουν, να μη χαλάσουν τα δόντια τους κ.λπ.) χωρίς όμως οι γονείς να σκέπτονται ότι το πιθανότερο είναι να έχει η απαγόρευση αυτή τα αντίθετα αποτελέσματα. Πιο συγκεκριμένα, αν απαγορεύετε δια ροπάλου στο μικρό σας τα γλυκά, η επιθυμία του γι’ αυτά αυξάνεται και θα … ικανοποιηθεί συνήθως όταν θα βρεθεί εκτός σπιτιού (π.χ. σε ένα πάρτι ή στο σπίτι της γιαγιάς). Όταν βρεθεί κάπου όπου τα γλυκά κυκλοφορούν «ελεύθερα», είναι σχεδόν σίγουρο πως θα τα (υπερ)καταναλώσει. Αντί να του στερείτε λοιπόν τις γλυκές απολαύσεις, καθιερώστε τον κανόνα του μέτρου που προβλέπει 2 γλυκά την εβδομάδα. Επίσης, προτιμήστε να τρώει γλυκά που έχετε φτιάξει εσείς η ίδια,
«Έλα να πάρεις τις βιταμίνες σου!»
Προκειμένου το παιδί σας να είναι γερό και δυνατό αλλά και να μη κρυολογεί εύκολα, καταφεύγετε στη λύση των συμπληρωμάτων βιταμινών. Η αλήθεια είναι όμως ότι όταν ένα παιδί τρώει υγιεινά και από όλες τις ομάδες τροφίμων (κάτι που σημαίνει ότι ο οργανισμός του λαμβάνει τα απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία για τη σωστή του ανάπτυξη), δεν έχει ανάγκη από συμπληρώματα. Μη «φορτώνετε» τον οργανισμό του με έξτρα ποσότητες βιταμινών από αυτές που ήδη λαμβάνει μέσω της διατροφής, μόνο αν παιδίατρος σας το συστήσει.
«Μην πίνεις νερό τώρα  γιατί θα σου κοπεί η όρεξη»
Αν το παιδάκι σας διψά, δε θα του απαγορέψετε ε να… ξεδιψάσει επειδή πρόκειται να φάει! Πρέπει να ξέρετε πως η όρεξή του, δεν κόβεται έτσι εύκολα. Αυτό που θα συμβεί (μόνο αν πιει πάρα πολύ νερό), είναι να φουσκώσει η κοιλίτσα του.
«Αν φας τα φασολάκια, θα πάμε στην παιδική χαρά»
Μη χρησιμοποιείτε ποτέ το φαγητό σαν επιβράβευση ή δωροδοκία. Το παιδί δεν πρέπει να βλέπει το φαγητό σαν ένα μέσο για να κερδίσει αυτό που το ευχαριστεί. Φροντίστε να υιοθετεί το παιδί σας υγιεινές διατροφικές συνήθειες βλέποντας εσάς να τρώτε υγιεινά.
«Δεν προλαβαίνεις να φας πρωινό γιατί θα αργήσεις στο σχολείο»
Μην προσπερνάτε ποτέ το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Ξυπνήστε λοιπόν νωρίτερα το μικρό σας και καθίστε μαζί στο τραπέζι να φάτε πρωινό.
πηγη

Stay…tuned…Γραφτείτε στη σελίδα μας στο Facebook για να ενημερώνεστε για νέες δημοσιεύσεις γιατί δεν τελειωσαμε εδώ! 

Πατηστε ΕΔΩ και ελατε στην πιο ομορφη παρεα με συνταγες και κατασκευες για παιδια

 


Close