Διάσημα λογότυπα_

Διάσημα λογότυπα: Τα κρυφά μηνύματα πίσω από αυτά! Υπάρχουν κρυφά μηνύματα πίσω από διάσημα λογότυπα που σχεδόν κανείς από εμάς δεν γνώριζε. Σήμερα λοιπόν θα μάθουμε ποια είναι αυτά τα κρυφά μηνύματα που κρύβονται πίσω από πασίγνωστα λογότυπα. Είναι κρυφά μηνύματα που οι εταιρίες διάλεξαν για να περάσουν το μήνυμά τους και να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Τα λογότυπα είναι το Α και το Ω στην επιτυχία μίας επιχείρησης. Ένα λογότυπο είναι σε θέση να μαγνητίσει περισσότερους πελάτες ή να τους αφήσει παντελώς αδιάφορους. Το λογότυπα άλλωστε είναι το σήμα κατατεθέν κάθε επιχείρησης.

Από τις τεράστιες επιχειρήσεις που έχουν καταλήξει να είναι αλυσίδες καταστημάτων και πολυεθνικές μέχρι τις μικρές επιχειρήσεις που εδρεύουν μόνο σε μία πόλη, τα λογότυπα, παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ταυτότητα της επιχείρησης.

Δείτε ακόμα Πόλεις φαντάσματα: Εγκαταλείφθηκαν κάτω από μυστηριώδεις συνθήκες (βίντεο)

Όταν ένας επιχειρηματίας διαλέγει το λογότυπο της επιχείρησής του, προσπαθεί με τον δικό του τρόπο να δείξει την ταυτότητα και το πνεύμα της επιχείρησης. Λίγοι όμως ξέρουν τι πραγματικά θέλει να περάσει αυτός ο επιχειρηματίας στον κόσμο και ποια ήταν η φιλοσοφία του, όταν εμπνεύστηκε το λογότυπο.

Στο σημερινό άρθρο λοιπόν θα μάθουμε τα κρυφά μηνύματα που κρύβονται πίσω από εταιρίες – κολοσσούς. Τις πληροφορίες για το άρθρο τις βρήκαμε από το αγαπημένο μας κανάλι στο Youtube Τα καλύτερα Τοπ10 και στο τέλος του άρθρου θα υπάρχει το σχετικό βίντεο. Διαβάστε παρακάτω: 

Διάσημα λογότυπα: Τα κρυφά μηνύματα πίσω από αυτά-Apple

Η Apple είναι από τις πιο επιτυχημένες εταιρίες τεχνολογίας στον κόσμο. Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ένα κινητό ή μία συσκευή Apple στο σπίτι, ενώ τα προϊόντα τους είναι από τα πιο ακριβά στην αγορά. Όταν κυκλοφόρησε το λογότυπο της Apple, πολλοί σκέφτηκαν ότι το δαγκωμένο μήλο, ήταν ένας φόρος τιμής στον Άλαν Τούρινγκ.

Ο Άλαν Τούρινγκ ήταν ο πατέρας των ηλεκτρονικών υπολογιστών και έφυγε από την ζωή, όταν πνίγηκε από την κατανάλωσε ενός μήλου. Συγκεκριμένα είχε βρεθεί νεκρός με ένα δαγκωμένο μήλο δίπλα του. Όμως ο Ροκ Τζένοφ που σχεδίασε το λογότυπο είχε δηλώσει πως αυτό δεν έχει σχέση.

Σύμφωνα με τον ίδιο, το μήλο όντας ολόκληρο έμοιαζε και με άλλα φρούτα. Όντας δαγκωμένο λοιπόν μπορούσε να γίνει ευδιάκριτο, ότι η εταιρία απεικονίζει στο λογότυπό της ένα μήλο.

Διάσημα λογότυπα: Τα κρυφά μηνύματα πίσω από αυτά-Starbacks

Μία πολυεθνική εταιρία που ειδικεύεται στους καφέδες και στα ροφήματα και σίγουρα κάποια στιγμή έχουμε δοκιμάσει τα προϊόντα της. Το όνομα starbacks ανήκει στον ήρωα ενός μυθιστορήματος ενώ στο λογότυπο απεικονίζεται μία Σειρήνα με διπλή ουρά.

Οι Σειρήνες σύμφωνα με την μυθολογία είχαν την δύναμη να ξελογιάσουν οποιοδήποτε τις αντίκριζε και άκουγε το τραγούδι τους. Οι ιδρυτές των Starbacks λοιπόν, ήθελαν να “ξελογιάσουν” τους καταναλωτές και φαίνεται πως το πέτυχαν.

Διάσημα λογότυπα: Τα κρυφά μηνύματα πίσω από αυτά-Lacoste

Η γνωστή εταιρία με είδη ρούχων και όχι μόνο, πήρε το όνομά της από τον Ρενέ Λακοστ, ο οποίος αντιπαθούσε τόσο πολύ τα μπλουζάκια που φορούσαν στο τένις και αποφάσισε να φτιάξει δικά του.

Ο Λακόστ, απέκτησε το ψευδώνυμο “κροκόδειλος” όταν κέρδισε σε έναν αγώνα τένις και του έδωσαν για δώρο μία τσάντα από δέρμα κροκόδειλου. Τα υπόλοιπα τα ξέρετε.

Διάσημα λογότυπα: Τα κρυφά μηνύματα πίσω από αυτά-Continental

H continental είναι μία τεράστια γερμανική εταιρία που ειδικεύεται στα λάστιχα των αυτοκινήτων. Τα δύο πρώτα γράμματα του λογότυπου “c” και “ο” σχηματίζουν μία ρόδα.

Διάσημα λογότυπα: Τα κρυφά μηνύματα πίσω από αυτά -Hyundai

Το λογότυπο αυτής της τεράστιας εταιρίας με αυτοκίνητα, δεν συμβολίζει όπως πολλοί νομίζαμε, το πρώτο γράμμα του ονόματός της. Στην πραγματικότητα, ξεκίνησε απεικονίζοντας δύο ανθρώπους να κάνουν χειραψία. Σύμφωνα με την εταιρία αυτοί οι άνθρωποι ήταν ο πελάτης κι ένας αντιπρόσωπος της εταιρίας.

Διάσημα λογότυπα: Τα κρυφά μηνύματα πίσω από αυτά-Google

Το λογότυπο της google είναι από τα πιο γνωστά λογότυπα και κανείς θα έλεγε ότι δεν έχει ιδιαίτερη σημασία ή συμβολισμούς. Σύμφωνα με την εταιρία όμως επέλεξαν να κάνουν τον λογότυπο τους χρωματιστό για να δείξουν στο κοινό την παιχνιδιάρικη διάθεσή της.

Επίσης, το γεγονός ότι διάλεξαν να συνδυάσουν βασικά χρώματα και “πέταξαν” κι ένα.. πράσινο, το οποίο δεν είναι βασικό χρώμα, δείχνει ακόμη περισσότερο τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα, που ήθελε να περάσει η google στους καταναλωτές της.

Διάσημα λογότυπα: Τα κρυφά μηνύματα πίσω από αυτά-BMW

H BMW είναι γερμανική εταιρία και φαίνεται πως στο λογότυπό της, ήθελε να το κάνει ξεκάθαρο αυτό. Οπότε, πήρε ένα μέρος της βαυαρικής σημαίας και το ένταξε στο λογότυπο της.

Διάσημα λογότυπα: Τα κρυφά μηνύματα πίσω από αυτά-Adidas

Το όνομα της Adidas προέρχεται από τον συνδυασμό του ονόματος του ιδρυτή της. Παρόλα αυτά τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει το σχέδιο της Addidas, αφού δείχνει 3 παραλληλόγραμμα, να δημιουργούν ένα βουνό.

Η εταιρία θέλει να περάσει το μήνυμα στους αθλητές, ότι πρέπει να παλεύουν μέχρι τέλους για να ανέβουν τον βουνό, οπότε να πετύχουν και τον στόχο τους.

Διάσημα λογότυπα: Τα κρυφά μηνύματα πίσω από αυτά-Vaio

Με μία πρώτη ματιά πιστεύεις ότι το λογότυπο της Vaio είναι μία καλλιτεχνική οπτική του ονόματος της εταιρίας. Παρόλα αυτά, τα δύο πρώτα γράμματα συνθέτουν το αναλογικό κύμα και τα δύο τελευταία τον αριθμό 1 και 0 που είναι κώδικες στην πληροφορική.

Διάσημα λογότυπα: Τα κρυφά μηνύματα πίσω από αυτά-Amazon

Η τεράστια εταιρία e-shop έχει ένα κλασικό και απλό λογότυπο. Αν προσέξεις όμως πολύ προσεκτικά θα δεις ότι το βελάκι κάτω από το amazon συμβολίζει ένα χαμόγελο. Η εταιρία θέλει να δείξει ότι οι πελάτες της θέλει να βγαίνουν πάντα ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες της.

Επίσης το χαμόγελο ξεκινάει από το γράμμα Α και καταλήγει στο γράμμα Ζ. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρία διαθέτει τα πάντα, από το Α έως το…Ω στα Ελληνικά.

Δείτε παρακάτω το βίντεο:

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο στο Daddy-Cool.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου χωρίς την γραπτή άδεια από τον εκδότη. 

Close